FFK-spillere nominert til Kniksen-prisen
Rami Shaaban er blant de nominerte for årets keeper. Og Rajo Piiroja er blant de nominerte for årets forsvarspiller.
Hva synes vi? Fortjent eller ufortjent? Jeg synes det er fortjent.
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/633/1/
---------------------------
Ære være Fredrikstad
Piiroja kan faktisk stikke av med seieren, men møter nok veldig hard konkurranse i Sigurdsson. Kippe har for mange utvisninger og gule kort til å vinne, tror jeg.
Enig i nominasjonene av årets angriper, hvor Helstad går av med seieren. Mer skeptisk til valget av midtbanespillere, men håper Alanzinho vinner av de tre nominerte.
Årets Kniksen må jo Carew vinne "by a landslide".
Årets dommer har jeg ingen formening om, men tipper Øvrebø vinner av de tre nominerte.
Har du lest forumets retningslinjer?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Raio Piiroja har store muligheter til å vinne konkurransen.
Hvis det er noen kåring av årets unge spiller, blir det vel Erling Knudtzon, Fredrik Gulsvik, Morten Hæstad eller den andre unggutten på Start som jeg ikke kommer på navnet på...
Årets keeper blir vel Opdal.
Midtbanen tror jeg vel Andresen vinner, siden Alanzinho har hatt en dalende formkurve. Nå skal det vel sies at Andresen var dårlig i vår, men tror allikevel han vinner.
Årets spiss blir nok Torstein Helstad.
Årets Kniksen tror jeg Carew vinner. I tillegg tror jeg Øvrebø får dommerprisen.
Årets trenerpris går nok til Jan Jönsson, Anders Grönhagen, Uwe Rösler eller Dag Eilev Fagermo tror jeg. To førstnevnte lager nyanserte og flotte bilder av kampene i media, og virker kloke. Både fotballfaglig og sosialt. De to andre har fått mye ut av dårlige tropper!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Så by the way nettopp en artikkel på fxt.no...
Der er jo faktisk Daniel Nannskog og Somen Tchoyi glemt!
Daniel Nannskog kan det argumenteres for, men jeg syns Somen Tchoyi hvertfall burde bli nominert. Tchoyi har etter min mening vært langt bedre enn Bjørn Helge Riise og Alanzinho. Han er jo en genial spiller!
God på hodet, sterk i kroppen, rask, teknisk, godt skuddben, god pasningsfot, bra overblikk og også defensiv. Kongespiller, som jeg ikke kan skjønne er oversett!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Per Egil
Er det ikke en kategori for "Årets unge spiller" også? Den som Tarik vant i fjor? Eller er det kuttet ut i år?
"Årets unge spiller" var en egen kategori for første gang i fjor, og det kan se ut som det også ble den siste... Det var for øvrig Edu som vant den prisen i fjor, men Tarik var nominert. Derimot ble Tarik kåret til "årets unge spiller" av NISO i fjor, og det er sikkert den prisen du tenker på...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914