Bortesupportere på Stadion
Ble medlem: 04 apr 03
Lagt til: 28 okt 07, 21:40
Sitter på O-tribunen. I dag var en gjeng drammensere i fullt supporterutstyr på raden bak meg. Jeg synes det er en helvetes uting, at bortesupportere sitter midt blant hjemmesupportere og gaper og skriker, slenger med leppa, kødder med hjemmelagets sanger etc etc. Synes at folk som kommer i full mundur med bortrelagets drakter skal henvises til egen supportertribune, enten bak mål eller på annen tribuneseksjon. Dette er vel et resultat av at en bedrift som har kjøpt opp en haug plasser, og gitt dem til ansatte som jobber i Drammen etc. Helt ok med bortesupportere selvfølgelig, men ikke blant hjemmelagets supportere. Det er syyyykt irriterende å ha jublende drammensere som skirker rett inn i øra dine når Shaban må plukke ballen ut av eget mål...det er vel kanskje akkurat slike ting som kan skape litt "ufred" på tribunene?
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 28 okt 07, 21:42
Der er vel derfor det skal være fysiske sperrer mellom hjemme og bortesupportere og jeg er helt enig med deg...
---------------------------
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Ble medlem: 08 jan 07
Lagt til: 28 okt 07, 21:45
Gjør som i England.
"Vi er en rød--- hvit arme"
rød -hvit armee
men kler oss ikke i rød-hvit for det
Vi vil ha burberry-klær
burberry-klær
så alle ser hvor tøffe vi er
tøffe vi eeer"
-stjernengutt
Ble medlem: 20 mai 05
Lagt til: 28 okt 07, 21:49
Jeg blir så provosert av sånne ting selv. Godsetfansen hadde jo fått hele høyre siden der. Hvorfor kan ikke alle stå innafor der. Hadde en sykt irriterende drittunge bak meg som satt og prata med den forferdelige stygge dialekta si hele kampen. Pluss en drita full fyr som ikke gadd og sitte ned.
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
Ble medlem: 27 jun 06
Lagt til: 28 okt 07, 22:01
Opprinnelig postet av Liraren
Jeg blir så provosert av sånne ting selv. Godsetfansen hadde jo fått hele høyre siden der. Hvorfor kan ikke alle stå innafor der. Hadde en sykt irriterende drittunge bak meg som satt og prata med den forferdelige stygge dialekta si hele kampen. Pluss en drita full fyr som ikke gadd og sitte ned.
Drammensdialekta da eller?
Lagt til: 28 okt 07, 22:07
ja serriøst den er grisestygg. Styggere enn bergensk til og med
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 28 okt 07, 23:01
Tjah, joh. Jeg er enig i at bortesupportere med utagerende oppførsel blant hjemmefansen er en uting, men synes det ville være feil å kreve at alle som har et snev av godsetutstyr på seg skulle henvises til borteseksjonen. Selv var jeg på kampen sammen med en godsetsupporter, og jeg synes det må gå an å få til i Norge. Han klarte seg dog med en Godsetcaps, så han provoserte vel ikke så mange...
Bjørn Jervell Hansen
Lagt til: 28 okt 07, 23:13
Hadde Fredrikstad hatt bortekamp mot feks lyn og jeg hadde sittet på hovedtribunen og jublet hvis fredrikstad hadde scora. Hadde je ikke klaga hvis jeg hadde fått meg en på trynet. man kan egentlig bare skylde seg selv hvis det skjer noe voldelig/galt. Noen blir provosert fortere enn andre, dog jeg er ikke en av de som tyr til vold selvom noen jubler vedsiden av meg på fredrikstad stadion!
Slettet av bruker eller moderator
06/10/2024 22:02 | 2001f914