Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Hammarby gitt opp Rami

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 okt 07, 17:44

- Jeg kjenner til Hammarbys interesse

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 26 okt 07, 18:35
Opprinnelig postet av Patrioten

- Jeg kjenner til Hammarbys interesse

Eller kanskje det bare er i Fredrikstad han er verdens beste keeper. Jeg personelig har sett både Rami og Edie i flere kamper, og jeg syntes personelig Gustafson er en bedre keeper en Rami, og han er kankje også muligens yngre.. Mit tips er at Rami blir i Fredrikstad og at han kommer til å tegne en ny sign on fee  for en svensk klubb etter 1 juli og putte de 2-3 mill han kan få i egen lomme, akurat det samme som han gjorde når han kom til FFK. Han vil i hvertfall ha det i tankene.. for etter 1 juli er han vel bosmann og kan signe hvem han vil..

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 26 okt 07, 18:42

Nei rami har kontrakt 1 år til, gjør han dette,

håper jeg rami får smake treflis til neste høst

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 26 okt 07, 19:29
Samme det vel? FFK kan jo selv bestemme om de vil selge ham frem til han blir bosmanspiller. Synes det er helt greit om Rami velger den løsninga om ikke FFK fåe solgt ham. Men FFK styret er jo litt tette i pappen når dem velger å ikke selge da. Uansett hvem vet, kanskje han forlenger med ett år til i vinter.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 26 okt 07, 21:33
ffk kan faktisk ikke (alene) bestemme om de skal selge han. Rami er ikke tvunget til å gå til klubber selvom ffk aksepterer bud.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 26 okt 07, 22:26
Kan jo gjøre som de (Eggen) gjorde med Simen Brenne, true med å benke`n hele neste sesong hvis han ikke forlenger med et år, for så å selge ham etter sesongen til neste år...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914