Etter kamp: Start - FFK (23. serierunde)
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
hmm....
Opprinnelig postet av Rune
HVA FEILER DET FFK på bortebane, skjønner det bare ikke! Flate altså!
Ja, man kan undres over hvorfor de skal være så håpløse og dårlige på fremmed gress. Det sitter i hodet. Har de ikke trua på seier på fremmed gress?
Men FFK slår tilbake til om to uker . Da skal Sandefjord få smake
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Opprinnelig postet av solano2
Både Totte og Gashi må stå over mot Sandefjord pga. gule kort i dag. Og begge pga. munnbruk. Håpløst.
Idiotisk å pådra seg gule kort for munnbruk. Hvem har vi å kaste innpå?
Både Totte og Gashi må stå over mot Sandefjord pga. gule kort i dag. Og begge pga. munnbruk. Håpløst.
+ Fofana.
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Opprinnelig postet av Holters
+ Fofana.
Så ikke det gule til Fofana...Var det også for munnbruk? Uansett er ikke Fofana noe tap, i motsetning til Totte og Gashi.
Opprinnelig postet av MariusFFK
Vis dem ikke setter inn Sjøberg der da og setter multe på venstre?
Det er jo også et alternativ. Kanskje det beste. Har Sjøberg spilt midtstopper tidligere, i Elfsborg?
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Det er jo også et alternativ. Kanskje det beste. Har Sjøberg spilt midtstopper tidligere, i Elfsborg?
Sjöberg er egentlig midtstopper ja.
Opprinnelig postet av Holters
Sjöberg er egentlig midtstopper ja.
Da er det vel han som går inn på plassen til Totte. Så går vel Bjørkøy inn på plassen til Gashi. Da håper jeg de kan benytte Kaudio på en av vingene. Er det noen som vet omfanget av skaden til Wehrman?
Nå skal det sies at de siste tre kampene bør det være gode sjanser til å vinne. Alle de tre lagene vi har igjen er dårligere enn Start akkurat nå. Taper Sandefjord i morgen så er de nede, ute og klare for tur til Haugesund og Trysil neste sesong.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Til dere som skryter som så fælt av Anders Grônhagen, har han egentlig gjort en så bra jobb som dere skal ha det til?
Vi røk ut av cupen mot et 2. divisjonslag i tredje runde, ute av Uefa-cupen mot et ordinært svenskt lag og hadde vi tapt mot Rosenborg, hadde vi kun hatt et poeng mer en Start .
Opprinnelig postet av Patrioten
Til dere som skryter som så fælt av Anders Grônhagen, har han egentlig gjort en så bra jobb som dere skal ha det til?
Vi røk ut av cupen mot et 2. divisjonslag i tredje runde, ute av Uefa-cupen mot et ordinært svenskt lag og hadde vi tapt mot Rosenborg, hadde vi kun hatt et poeng mer en Start .
Hadde vi, det var merkelig. Start har 25 nå, vi har 32. Med tap mot Rosenborg hadde vi hatt 29. Forstår ikke helt hva du mener med et poeng mer enn Start. Mulig jeg tar feil.
Ja, han har gjort en bra jobb. Flere av de kampene vi som regel bare tapte før, har nå blitt gjort om til uavgjort. Vi har spilt sterke uavgjorte bortekamper mot sterke lag som Brann, RBK og Viking. Grönis har også strammet opp defensivt. At FFK taper i dag sitter i tankegangen til spillerne, ikke treneren. Det så ut som de trodde at de kunne spasere seg til poeng. Det går ikke mot et lag som opplever boosten av en ny trener, samt at de kjemper for livets rett i bunnen av tabellen.
At vi røk ut av UEFA-cupen skyldes en stykk elendig russisk dommer som forærte pøblene fra Stockholm med et tvilsomt straffespark.
Tapet mot Nybergsund var selvfølgelig begredelig, og burde aldri skjedd.
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Hadde vi, det var merkelig. Start har 25 nå, vi har 32. Med tap mot Rosenborg hadde vi hatt 29. Forstår ikke helt hva du mener med et poeng mer enn Start. Mulig jeg tar feil.
Ops, var for rask, du har rett. Er skuffet i dag, nei, logger meg av nå, før det blir mer rot. Det er i hvertfall en ting som er riktig, vi spile en utroooolig kami dag, det er vi vel enige om?
Det er lov å være skuffet i dag. Er enig at vi spilte forferdelig dårlig og med slett innsats.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914