på tidet å hylle grønnis?
---------------------------
CUPVINNER 06
Svensk magi!
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Må si meg enig her. Grønhagen har gjort en kjempejobb, og vi supportere bør vise at vi setter pris på han.
Synes forresten Pål Andre fortjener litt oppmerksomhet også. Han har vært trofast mot klubben, og stått på i alle år. Spillere har kommet og gått, mens Pål har vært trofast.
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
Må si meg enig her. Grønhagen har gjort en kjempejobb, og vi supportere bør vise at vi setter pris på han.
Synes forresten Pål Andre fortjener litt oppmerksomhet også. Han har vært trofast mot klubben, og stått på i alle år. Spillere har kommet og gått, mens Pål har vært trofast.
Enig så enig
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Her har Grönhagen gjort en prestasjon det lyyyyyser av, men vi fokuserer kun på å støtte kompisene til Ulf Berg..
Burde jo vært hyllet mye mer etter denne knallsesongen av Plankehaugen. Nei, skal man stoppe ut hesten og sette den ved Rådhuset,bør det være med en statue av Grönhagen på ryggen!
Übergenial mann, Grönhagen. Flink med media, og som trener også.. KONGE!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Her har Grönhagen gjort en prestasjon det lyyyyyser av, men vi fokuserer kun på å støtte kompisene til Ulf Berg..
Burde jo vært hyllet mye mer etter denne knallsesongen av Plankehaugen. Nei, skal man stoppe ut hesten og sette den ved Rådhuset,bør det være med en statue av Grönhagen på ryggen!
HVorfor er det slik med enkelte at de ikke klarer å rose noen, uten å gjøre narr av andre? Gammel er du da, 12?
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Lemmy
HVorfor er det slik med enkelte at de ikke klarer å rose noen, uten å gjøre narr av andre? Gammel er du da, 12?
Ooooh, close call. Han er vel 13 mener jeg.
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
1) FFK ligger på 8. plass, en plass bedre enn sluttplasseringen i fjor!
2) FFK ble tidlig slått ut av cupen av et på papiret langt svakere lag på hjemmebane!
3) FFK klarte ikke Hammarby i UEFA cupen!
4) FFK vinner fortsatt ikke bortekamper.
Vi har i år unngått nedryksstriden, så akkuratt det er ett skritt i riktig retning selv om de svakeste lagene i år er svakere enn de pleier som hadde gjort det til et skritt bakever å være involvert i nedrykksstriden.
Grønis har gjort en OK jobb men ikke mer og fortjener ingen hyllest pga resultatene så langt, for de har ikke vært ekstraordinære på noen måte! Men han må gjerne bli hyllet for å være en av oss og for å være en god ambassadør for FFK med sine fine personlighet!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Greit at vi ligger på 8.plass på tabellen, men vi er 1 poeng unna 5.plassen pr dags dato. Kun en dårligere målforskjell enn lagene rundt oss på tabellen som gjør at vi er på 8. og ikke 5.. I tillegg har vi 32 poeng etter 22 kamper, mot 25 poeng på 22 kamper i fjor. Det er mye bedre!
At vi ikke slår ut Hammarby kan skje, vi var tross alt underdog og var vel ikke favoritter før oppgjørene.
At vi ryker mot Sundet i cupen tar jeg på slapp arbeidsinnsats den spesielle dagen.
I tillegg har rekruttlaget tatt endel skritt i riktig retning. Om det er Grönis` fortjeneste vet jeg ikke. Men jeg synes det tyder på større bredde + bedre rekrutter/juniorer i stallen.
Det er klart vi har fått mye "gratis" i år takket være Høili og Morgan Andersen, da tenker jeg på penger til spillerkjøp, men jeg er strålende fornøyd med Grönhagen. Hans visjoner foran den kommende sesongen liker jeg også, knallhard trening er det eneste som får våre nåværende spillere til å bli bedre.
kjære trener.
Opprinnelig postet av HotDream
Syns det er greit å gi litt oppmerksomhet til Grønhagen, men å kalle årets sesong for en "knallsesong" er i beste fall en stor overdrivelse og mangel på ambisjoner for laget...
Enig i det. Gjenstår å se hva vi får ut av de siste tre, men hadde vi hatt med oss noen flere poeng etter oppgjørene mot VIF, Brann og Start så hadde det vært en del mer knall over det.
Grønhagen har vært en opptur, en positiv overraskelse for min del. Men han må styre skuta i havn for denne sesongen før vi konkluderer tror jeg. Synes FFK har variert mer enn noengang i prestasjonene nå i det siste, jeg håper å se litt mer stabilitet nå på slutten.
Uansett ser jeg meget positivt på neste sesong.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914