Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik krever svar av FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 04 okt 07, 19:39
Opprinnelig postet av Kent

Det er 3 ting Kvisvik er ute etter her:

1) Penger

2) Penger

3) Penger

Mot slutten av karrieren går det vel opp for alle toppspillere at det er bedre å tjene 1,3 mill i året som fotballspiller enn 340000 i året i en 9-5 jobb. Det er tilverelsen som fotballspiller Kvisvik nå legger press på FFK for å forlenge.

Jeg synes FFK skal ha is i magen og kreve at han presterer neste sesong før man forlenger. Grønis har vel uttalt at han ikke har vært helt fornøyd med den fysiske formen til Kvisvik denne sesongen og Kvisvik bør nok ta ansvar og rette på det før han presser på for å fa en lengre kontrakt.

jepp.kvisvik er en fantastisk spiller,men må vise at han kan holde seg slank nok til det stadig høgere tempoet i tippeligaen.Kvisvik i form er uvurderlig.Kvisvik på øl og burger diett er ikke god nok til å få flere år til i kontrakten

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 04 okt 07, 19:51
Kvisvik har vel levert varene såpass over tid nå, at bør spares for hamburger og cola greiene... Synes ikke klubben bør stresse nå, men ihvertfall vente til etter sesongen. Hadde Kvisvik vært 24 år hadde det vært noe helt annet. Kvisvik er etter min mening en av dem absolutt viktigste å ha på banen for øyeblikket, og klarer sikkert fint ett par år til.....

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 04 okt 07, 21:10

Usikker på en evt forlengning med Kvisvik. På sitt beste er han helt klar en av våre mest kreative spillere, og han får ofte ting til å skje, men hans defensive kvaliteter og løpskraft er ankepunktet.

En erstatter med gode defensive kvaliteter kan være ganske mye dårligere enn Raymon offensivt, men allikevel styrke laget som helhet. Samtidig er Raymond en veldig fin type å ha som et ess i ermet, altså som innbytter når det skorter på offensiv oppfinnsomhet, men jeg tviler sterkt på at han ville akseptere, og gjøre det beste ut av en slik rolle i laget.

Personlig synes jeg klubben skal ha is i magen, og se hva han presterer neste år. Dersom han ikke gjør seg fortjent til å spille minimum 50% av matchene ser jeg ingen grunn til å forlenge. Avvent et kontraktstilbud og la det være det sparket i ræva Raymond mest sannsynlig trenger for å trene hardt vinteren igjennom.

Ser ingen hasard i å avvente et nytt tilbud, da jeg tviler på at veldig mange tippeligaklubber vil være interessert i å hente han, hans alder og fysiske rykte tatt i betraktning. Dessuten er han bindt til Fredrikstad, bl.a  pga husbygging, og argumentet for at Brann lot han gå var jo at  Raymond insisterte på at han ville til Fredrikstaddistriktet pga familien. Tviler på at han er lysten på å flytte igjen.

Rød.... hvit... og patriot!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 04 okt 07, 21:43
Opprinnelig postet av Vlad

jepp.kvisvik er en fantastisk spiller,men må vise at han kan holde seg slank nok til det stadig høgere tempoet i tippeligaen.Kvisvik i form er uvurderlig.Kvisvik på øl og burger diett er ikke god nok til å få flere år til i kontrakten

Kvisvik har da aldri vært i god fysisk form? Han har alltid vært småfeit. Han har aldri vært god til å løpe. Han har aldri vært noen arbeidshest. Han har stort sett alltid vært omtrent som han er nå. Det har aldri vært så enormt store variasjoner i prestasjonene hans heller det jeg har kunnet se. Det er bare det at om Kvisvik har en litt god dag eller en litt dårlig dag ofte betyr forskjellen på om hele laget er bra eller dårlig. Treffer to pasninger helt eksakt så vinner FFK og Kvisvik har to målgivende pasninger og er dagens helt. I ettertid husker man at han var i god form på den tiden. Treffer de samme to pasningene til sammen 7 centimeter feil så blir det ikke mål av det, FFK taper og Kvisvik får høre at han spiser for mye potegull (og derfor er i dårlig form).

Nei, så lenge den mannen presterer på det nivået han gjør så mener jeg han skal spille for FFK. Det blir ganske meningsløst å spekulere i om han holder formen nok en sesong. Kvisvik har aldri vært i form så det er ingen problemstilling.

Det blir nesten som å si til en 95 år gammel røyker at "hvis du ikke slutter å røyke så kommer du til å dø ung!"

Ikke helt da, men nesten.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914