Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik krever svar av FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 03 okt 07, 17:37
Jeg håper og tror at Raymond vil avslutte karrieren som toppspiller i Fr.stad!

www.f-b.no/article/20071003/FFK/710030028/1009/AKTUELT

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 03 okt 07, 17:49
Her BØR FFK og Morgan hive seg på og signere Raymond.. Du ser at han tilfører laget noe selvom han ikke løper så mye.. Han har en meget følsom venstrefot og da.. Synes han bør bli ett par år til :D

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 03 okt 07, 17:58
Jeg har Raymond som en av mine absolutte favoritter i FFK. Allikevel mener jeg denne saken har to sider. Jeg synes også FFK skal ha mulighet til å kreve at Raymond stiller i sin beste form. Slik jeg ser det har ikke alltid Kvisvik utnyttet sitt potensiale. En motivert og Fit Raymond er gull verdt, men en treningsuvillig overvektig Raymond gir ikke nok igjen for penga. Håper derfor Raymond fortsetter i 3 år til, i god fysisk form.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 03 okt 07, 18:02

Dette sier kvisvik:

– "Jeg spiller for den klubben som har lyst til å ha meg på laget. "

Trodde mannen hadde litt mer klubbhjerte jeg. hmm, hvor viktig er han... joa i slag. VIKTIG etter min mening... men kanskje det er dags for et generasjonsskifte.. Tror også han er en veldig stor faktor for laget utenfor banen...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 03 okt 07, 18:15
Opprinnelig postet av Rune

Dette sier kvisvik:

– "Jeg spiller for den klubben som har lyst til å ha meg på laget. "

Virker som han er furten

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 okt 07, 18:19
Opprinnelig postet av SirLion
Her BØR FFK og Morgan hive seg på og signere Raymond.. Du ser at han tilfører laget noe selvom han ikke løper så mye.. Han har en meget følsom venstrefot og da.. Synes han bør bli ett par år til :D

Ser ingen verdens grunn til å "hive seg på" for å signere Raymond ytterligere. Mannen har kontrakt i ett år til, altså ut 2008, og det er mer enn nok per dags dato. Kvisvik sliter allerede med kroppen og en rekke skader, så det blir opp til ham å bevise igjennom sesongen 2008 at han fortsatt holder koken. Hvis, dersom, at, om, dertil kan FFK vurdere om man skal forlenge kontrakten hans med ett år eller ei, men per dags dato har vi han i ett år til, og det får han forholde seg til. Gamle menn må som regel klare seg med ett år av gangen!

Har du lest forumets retningslinjer?

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 03 okt 07, 18:30
Skal Kvisvik prestere i FFK 2-3 år til må han trene slik at han er fysisk i stand til å spille i tippeligaen. FFK og supporterne vil gjerne ha Raymond på laget men det betinger at kroppen hans er klar for dette kjøret det er å være toppspiller. Gamle prestasjoner teller ikke mye i denne sammenhengen.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 03 okt 07, 18:56
Dersom ikke UDI er kjipe, vil jeg tippe at Koaudio er en bedre spiller enn Kvisvik i 2009... Syns vi skal se an formen til Kvisvik på vårparten før avtalen blir evt forlenga

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 03 okt 07, 19:28
Grønhagen varsler jerndisiplin neste sesong. Det tror jeg aldri at han kommer til å få. Raymond har derimot andre kvaliteter som fungerer perfekt om de andre jobber. Det spørs nok ikke om det kan ha en smittende effekt om en eller noen står i ro. Jeg tror det blir en sak med flere for og i mot punkter. Vi bør nok stille høyere krav til helsa hans enn tidligere hvis han skal bli lengre. Spørsmålet er hvordan det virker inn på humøret hans. Greåkerland er vel litt i mellom to større byer, og jeg tror ikke Raymond er fremmed for et par sesonger i toppfotballen i Sarpsborg heller. Selv håper jeg han avslutter karrieren som Råde-spiller

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 03 okt 07, 19:51
Endret: 03 okt 07, 19:52
Her tror jeg rett og slett FB koker suppe på en knøttliten spiker. Kvisvik sier ingenting i intervjuet om at han krever svar, men at det hadde vært greit med en avklaring. Sånn sett står ikke overskriften i sammenheng med resten av artikkelen.

Grönhagen sier her at klubbledelsen i løpet av kort tid skal i gang med personlige samtaler med samtlige spillere. Da vil nok Kvisvik få svar på alle spørsmål han eventuelt måtte ha.

Jeg tviler på at Kvisvik har kontaktet FB for å rasle med sablene. Sportsredaksjonen har nok, som de fleste av oss, innsett at resten av årets sesong ikke kommer til å by på all verdens spenning hverken den ene eller andre veien. Og da får man skape saker av de små antydningene til uklarheter som måtte finnes. Det er tross alt medias oppgave, enten man liker det eller ikke.

Personlig tror jeg Kvisvik blir i FFK både to og tre år til.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 03 okt 07, 20:11

her har klubben meget god tid. avgjørelsen om eventuell forlengelse bør ikke tas før til sommerferien. kvisvik må bevise over tid at han er rett mann og satse på. for ustabil i prestasjonene, samt er det et spørsmål om kroppen hans faktisk tåler hardkjøret grønhagen krever i preseason. og alderen taler ikke for ny kontrakt heller. føler med kvisvik at mannen kunne spilt i en langt større liga enn TL og østerrisk serie, talentet er ubestridt, men for raymond er det godt nok å spille i TL. husker et intervju med carew 2-3 uker tilbake hvor han sa han kunne vært enda bedre, han legger ned 90% og ikke 100% innsats i fotballen da han også har andre prioriteringer. her føler jeg kvisvik ligger på 60-70% om dagen...men er det noe vi alle supportere drømmer om er det en kvisvik i toppform som uten tvil ville vært en nøkkelspiller for FFK gjennom hele sesongen, og ikke bare i 1 av 4 kamper slik det er per dags dato. problemet er nok at kvisvik ikke er villig til å endre livsstil....og grønhagen er ikke den største beundreren av raymond. tror dessverre at kvisvik er ferdig i FFK etter 2008 sesongen, hvis han da ikke skulle ta seg selv i nakken og trene opp kroppen kraftig.

uansett ser jeg gjerne at vi henter en typisk krittspiller ala austnes før neste sesong. koaudio har talentet, problemet her er at han mest sannsynlig ikke får fornyet arbeidstillatelse etter gjeldende regler. uansett er ikke han en typisk kantspiller etter min smak, trekker nesten alltid inn mot midten isteden for å utfordre på kanten og slå innlegg inn i boksen. savner en stian johnsen type!det var mannen som suste nedover krittet det!!

Stolt av gutta tross uefa exit!!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 03 okt 07, 21:17

Jeg savner ikke de vinglebeina til Stian Bingo Johnsen. Et defensivt mareritt som mangler sidestykke. Hans offensive initiativ derimot var meget fine (Tidvis). Jeg har problemer med å forstå den opphausingen av evnene hans på fotballbanen. Han er sikkert en hyggelig snill gutt, det er ikke det. 

Jeg likte vel så godt Czwartec-Enerly kombinasjonene og da PAC var mer villig til å utfordre. Det er viktig at FFK tør å komme med nok folk og dobler på kantene. Angående Koaudio så tror jeg at han svikter glimtvis posisjonsmessig fordi han er ung og urutinert, han kommer seg. Jeg ville aldri aldri aldri byttet bort en spiller som Koaudio mot Stian Johnsen.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 okt 07, 21:21
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg ville aldri aldri aldri byttet bort en spiller som Koaudio mot Stian Johnsen.

Så enig som jeg kan få blitt.

Nei, la Ray spille ett år til og så kan man la ham pensjonere seg i Greåker, akkurat slik som han har proklamert i flere år nå...

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 03 okt 07, 22:15

Kan ikke bli mer enig, Shadar, ang. Stian Johnsen. Så han i aksjon for Haugesund, og herregud så dårlig han var. Han sugde jo regelrett svett balle, for å si det sånn.

Ok, han har fart. Men det er det mange som har. Han hadde dårligere ballkontroll med høyrebeinet enn jeg har med blindtarmen(som jeg faktisk har operert ut, det sier litt!). I tillegg eide han ikke defensive kunnskaper eller posisjoneringsevne.

Nei, skal jeg være ærlig tror jeg en småbrisen Otto Jespersen med tuberkolose hadde gjort en bedre jobb.

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 03 okt 07, 23:08

nå er det vel heller ingen her som har påstått at STIAN JOHNSEN er rett mann for FFK. jeg prøvde å indikere at type spiller som ham ville vært ideelt. en spiller som til stadighet prøver seg 1 mot 1 og kommer til innlegg fra kanten. da ville vi også fått langt mer glede av gardar. stian var knallgod i 2div, men holder ikke mer enn OK adecco nivå hvis noen skulle tro noe annet....

og hvorfor er det slik at en ung spiller ikke skal kunne løpe nedover kanten framfor å trekke inn sentralt. dette har ingenting å gjøre med rutine. gutten gjør det som føles naturlig for ham, og koadiou er ingen krittspiller....FFK trenger sårt en VING ala nevnte austnes eller type espen hoff i lyn.

Stolt av gutta tross uefa exit!!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 04 okt 07, 00:51

Det er 3 ting Kvisvik er ute etter her:

1) Penger

2) Penger

3) Penger

Mot slutten av karrieren går det vel opp for alle toppspillere at det er bedre å tjene 1,3 mill i året som fotballspiller enn 340000 i året i en 9-5 jobb. Det er tilverelsen som fotballspiller Kvisvik nå legger press på FFK for å forlenge.

Jeg synes FFK skal ha is i magen og kreve at han presterer neste sesong før man forlenger. Grønis har vel uttalt at han ikke har vært helt fornøyd med den fysiske formen til Kvisvik denne sesongen og Kvisvik bør nok ta ansvar og rette på det før han presser på for å fa en lengre kontrakt.

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 04 okt 07, 07:54
Endret: 04 okt 07, 08:00

Opprinnelig postet av Per Egil
Her tror jeg rett og slett FB koker suppe på en knøttliten spiker. Kvisvik sier ingenting i intervjuet om at han krever svar, men at det hadde vært greit med en avklaring. Sånn sett står ikke overskriften i sammenheng med resten av artikkelen.

Grönhagen sier her at klubbledelsen i løpet av kort tid skal i gang med personlige samtaler med samtlige spillere. Da vil nok Kvisvik få svar på alle spørsmål han eventuelt måtte ha.

Jeg tviler på at Kvisvik har kontaktet FB for å rasle med sablene. Sportsredaksjonen har nok, som de fleste av oss, innsett at resten av årets sesong ikke kommer til å by på all verdens spenning hverken den ene eller andre veien. Og da får man skape saker av de små antydningene til uklarheter som måtte finnes. Det er tross alt medias oppgave, enten man liker det eller ikke.

Personlig tror jeg Kvisvik blir i FFK både to og tre år til.

TV2-tekst hadde også denne nyheten i går. Åpenbart uten å snakke med Kvisvik selv, de har bare kopiert FB`s overskrift.

Jeg har sagt så mye positivt om Kvisvik og kvalitetene han tilfører laget at jeg ikke skal gjenta meg selv nå. Men jeg går ut i fra at FFK, når de skal bestemme seg, vektlegger at fotball er et lagspill, hvor det er bedre å ha en bred kombinasjon av ulike egenskaper heller enn å ha 11 mann som alle ligner på én "ideell" prototype.

Ellers er jeg optimist med tanke på Raymonds fremtid i FFK. Selv om han blir gammel og neppe i bedre form med årene, så har han aldri vært i god form før heller, han har klart seg for det. Skulle pasningsfoten, kjøligheten og blikket for spillet tape seg bare fordi han blir enda et år eldre? Tviler litt på det.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 04 okt 07, 09:07
Trur ikke vi trenger Kvisvik mer enn ut neste sesong.. Merkelig av Kvisvik å gå ut på denna måten

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 04 okt 07, 09:14
Opprinnelig postet av ffkmufc
Trur ikke vi trenger Kvisvik mer enn ut neste sesong.. Merkelig av Kvisvik å gå ut på denna måten

Merkelig av Kvisvik å gå ut på denne måten?
Kvisvik sier ordrett:
"Jeg synes likevel det er greit å få et klart svar på om jeg er med i klubbens videre planer."

Jeg ser personlig ikke noe galt med Kvisvik sin uttallelse, men synes det er merkelig av f-b og bruke overskriften "Krever et svar" ved Kvisvik sin uttalelse.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 04 okt 07, 09:39

Selfølgelig skal vi forlenge med Kvisvik.

Sikkert bare en jounalist som har "bladd gjennom" kontraktene og bare MÅTTE lage en sak..ja..ja han gjør nok bare jobben sin han å.

Fred, frihet og alt gratis !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914