Før kampen: Start - Fredrikstad (23. serierunde)
Dommere:
Hoveddommer: Alseth, Kjell
Assistentdommer: Strand, Harald
Assistentdommer: Andås, Frank
Observatør: Larsgård, Per Arne
4.dommer: Håversen, Thor
---------------------------
Helt riktig keiko, kampen er på lørdag.
å som det hadde gledet meg om start tapte i dag og på nå på lørdag så rykker vel det jalla laget ned der det hører hjemme
Vil ha detta laget:
Lasse
Multe/ PAC Gerrbrant Rajo Johan
Jonna Kasey Ardian Kvisvik
Gardar Tarik
Benk:
Rami
Multe/ PAC
Agim
Kouadio
Berg
Fofana
Tegstrøm
Støtter lagoppstillingen over!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Har litt multer i kjøleskapet nå og, tilfeldig? dooon`t think so!
Shabaan
PAC - Raio - Gerrbrand - Sjöberg
Bjørkøy - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Tarik - Gardar
Benk: Shabani, Fofana, Kouadio, Berg, Multe, Tegström og Staw.
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av keiko99
noen som vet hvem start spillere som ligger farlig til for å stå over om dem for gule kort i sandefjord kampen
En rask kikk på VG sin kortstatistikk viser at følgende må stå over mot oss hvis de får gult mot Sandefjord: Børufsen, Engedal, Midtun Lie og Hæstad-brødrene (som uansett er skadet). Det vil si ingen nøkkelspillere. Den eneste av disse som trolig starter dagens kamp er Midtun Lie, men han kan ikke beskrives som en veldig viktig spiller for Start.
Leser at enkelte medier mener vi har 4 lette kamper foran oss. Jeg tror det er tvert i mot!
Dette er alle lag som kjemper om å unngå nedrykk, og som sikkert har en fandenivoldisk innstilling!
Det hadde vært mye lettere å møte Tromsø, Aalesund, Lyn og et lag til istedenfor 4 av de heteste nedrykkskandidatene. Håper bare vi kan være med på å avgjøre nedrykksstriden, og bli med i Royal League på vinteren!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Costanza
noen som vet hvem start spillere som ligger farlig til for å stå over om dem for gule kort i sandefjord kampen
En rask kikk på VG sin kortstatistikk viser at følgende må stå over mot oss hvis de får gult mot Sandefjord: Børufsen, Engedal, Midtun Lie og Hæstad-brødrene (som uansett er skadet).
Jeg klarte å overse at både Ole Martin Årst og Ygor også er i faresonen med tanke på kort. Det hadde ikke skadet med i hvert fall Årst ute... (Hm, Ygor står oppført med 2 gule hos VG og 3 hos Dagbladet).
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Men de to neste kampene, derimot, bør være seks poeng. Sandefjord vil trolig være nede allerede før kampen mot FFK, og Godset har antagelig sikret plassen når vi skal møte dem. Husk, de har også hjemmekamp mot SF (førstkommende runde). Og Odd kan fort også være nede når sesongens siste runde sparkes i gang. Tror på 9-10 poeng på de siste fire.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Opprinnelig postet av Husgutt
Håper Start knuser Sandefjord idag, slik at Start er litt ovenpå foran kampen mot oss og at Sandefjord er totally lost og klar for nedrykk når vi møter de om to uker..
Alt gikk etter planen igår ihvertfall
Tror ikke vi skal inkassere noe trepoenger før kampen er spilt.
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Start er ofte bra de første 45, men faller grusomt i andre omgang, og da særlig de siste 20.
Allikevel tror jeg vi taper denne kampen, desverre. Enkelt og greit fordi jeg tror start vil gi noen prosent mer enn våre gutter denne matchen.
Håper selvfølgelig jeg tar feil.
heia heia...
Opprinnelig postet av Kristian B
Start er ofte bra de første 45, men faller grusomt i andre omgang, og da særlig de siste 20.
Allikevel tror jeg vi taper denne kampen, desverre. Enkelt og greit fordi jeg tror start vil gi noen prosent mer enn våre gutter denne matchen.
Jepp, du tar nok forhåpentligvis feil.....
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Hvis vi skal legge til grunn din analyse av Start bør vi ha sjanser :)
Opprinnelig postet av bjorn
Hvis vi skal legge til grunn din analyse av Start bør vi ha sjanser :)
Absolutt... Så matchen mot sandefjord i går, og Start var forferdelige i andre omgang. Vi har også et bedre lag enn Start nå. Men allikevel har jeg en dårlig følelse denna gangen. Start har kniven på strupen, det hakke vi. Enkelt og greit.
Men jeg er ingen fotballekspert, enda;)
heia heia...
Lasse
Multe Raijo Patrick Sjøberg
Jonna Gashi Wehrman Kvisvik
Gardar Tarik
Same lag som mot RBK, syns de sto opp bra og kjempet godt, alle fortjener en ny kamp!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
www.menigheden.no/vbforum/showthread.php
Men som et par der inne påpeker - statistikken mot Fredrikstad er alt annet enn lystig lesning for den gule og sorte.
Og husk at Start-spillerne ikke bare vil spille med hjertet utenpå drakta - men også noen veldig tynnslitte nerver! For dem er kun seier godt nok, og dårlig uttelling eller en tidlig FFK-scoring vil skape stress... Jeg våger faktisk å håpe på 3 poeng.
nå er jeg sikker på 3 poeng igjen.. var litt pestemist føre RBK kampen, men ikke nå
Du husker vel jeg sa at vi skulle banke RBK?
Angående de fire siste kampene mot de fire svakeste (?) lagene, så tror jeg vi har en fordel her mer enn en ulempe. Sant nok kjempr de svakeste lagene mot nedrykk og har kniven på strupen - men det er det en grunn til. Fra 17. til og med 20. serierunde var det disse fire lagene som tok færrest poeng. Lag som Tromsø og Aalesund derimot har spilt sterkt i det siste. Disse lagene spiller også uten press på seg, og mange lag spiller best når de bare kan spille og ha det gøy uten at det står for mye på spill.
Vi bruker å ha et godt grep på Start, også borte. Spiller vi bare halvparten så bra som mot RBK så vinner vi dette.
Håper å se Multe like god som sist!
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Hehe.. Titta litt innom menigheden,og måtte jo bare le litt av alt de skrev..
Men denne her var jo knall : "vi kommer til å lede 2-0 til pause over ffk, så taper vi 3-4 etter masse mål av hoås (3 meter høy ca) tarik, gashi, og piroja"...
Godt å se at det finnes sørlendinger som klarer å innse realiteten!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Hehe.. Titta litt innom menigheden,og måtte jo bare le litt av alt de skrev..
Men denne her var jo knall : "vi kommer til å lede 2-0 til pause over ffk, så taper vi 3-4 etter masse mål av hoås (3 meter høy ca) tarik, gashi, og piroja"...
Godt å se at det finnes sørlendinger som klarer å innse realiteten!
Start-supporter her. Ja, vi har mye å hevne...det sa vi før vi tapte 0-3 mot dere sist. Men nå er motivasjonen bare sykt høy i Start og trua begynner å komme tilbake. Det blir en spennende kamp. Velkommen til Sør Arena!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 03 okt 07, 18:12
Endret: 03 okt 07, 18:13
Start-FFK B
Tromsø-Viking B
RBK-Sandefjord H
VIF-LSK U eller H
Dette er et meget sannsynlig utfall av helgens kamper. Da blir det full kamp om 4 plassen og kansje til og med 3 plassen etter hvert
4. LSK 37
5. RBK 35
6. FFK 35
7. VIF 34
8. Tromsø 33
Eller
4. LSK 36
5. VIF 36
6. RBK 35
7. FFK 35
8. Tromsø 33
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvorfor er ikke denne sticky lengre?
Fordi at de to andre på toppen skal få lov til å ha all oppmerksomhet en perioden. :)
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av PladserN
Hvis vi skal klare å få 4 plassen er det på bekostning av Stabæk eller Lillestrøm. Etter min mening blir Brann, Viking og Vålerenga for sterke. For å få 4 plassen må vi vinne de 4 siste. Kanskje vinne 3 og en uavgjort, men tror ikke vi klarer 4 plassen. Tilslutt havner vi på 6 plass.
Så det betyr at du tror VIF vinner resten da??? Hatoppgjørene Lyn og Lillestrøm......og Viking(ikke tapt hjemme enda) borte.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
Noen som vet hvordan det er med billetter? Kan jeg møte opp i Kr.sand og kjøpe billetter i porten der?
jeg skulle kjøpe billett på søndag. men fikk beskjed om at jeg må kjøpe de der nede. syns de snakket om 700 billetter vi får. blir vel ikke fler enn 4-500 som tar turen tenker jeg.
Noen som vet hvordan det er med billetter? Kan jeg møte opp i Kr.sand og kjøpe billetter i porten der?
Folket fra Sørlandet har ikke sett seg bryet å sende billetter opp til Fredrikstad, så alle FFK supportere må kjøpe kampbillettene sine der nede.
Opprinnelig postet av danan2
Folket fra Sørlandet har ikke sett seg bryet å sende billetter opp til Fredrikstad, så alle FFK supportere må kjøpe kampbillettene sine der nede.
Da er det å anbefale å møte opp tidlig. De er ikke kjent for å være raske i billettkøen der. Kjøp billett med en gang dere kommer til byen.
Fredd
Opprinnelig postet av Lemmy
Leser at enkelte medier mener vi har 4 lette kamper foran oss. Jeg tror det er tvert i mot!
Dette er alle lag som kjemper om å unngå nedrykk, og som sikkert har en fandenivoldisk innstilling!
Det hadde vært mye lettere å møte Tromsø, Aalesund, Lyn og et lag til istedenfor 4 av de heteste nedrykkskandidatene. Håper bare vi kan være med på å avgjøre nedrykksstriden, og bli med i Royal League på vinteren!
Er enig, bare se hvordan det gikk mot Aalesund hjemme i 2005...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Er enig, bare se hvordan det gikk mot Aalesund hjemme i 2005...
Ikke enig. Lagene i bånn kjemper riktignok me dkniven på strpen i dag - men innen vi møter de siste lagene kan det allerede være avgjort hvem av dem som rykker ned og hvem som overlever.
I alle tilfeller er det bare en beskjeden trøst å ha kniven på strupen når man hele sesongen har vært et av de aller svakeste lagene i serien, spesielt i den senere tiden, og den svake plasseringen langt på vei skyldes at man har en for tynn stall til å kunne mønstre et solid lag i kamp etter kamp.
Vi så det i fjor også. Av de lagene som lå på nederste halvdel av tabellen når fire serierunder gjensto var det ikke mange som tok særlig mye poeng. Hvor mye hjalp det Molde å ha kniven på strupen? Man kunne se at de kjempet innbitt, men det var ikke godt nok likevel. Jeg tror vi har grunn til å se med lyse øyne på sesongavslutningen.
Men jeg vil jo alltid se lyst på tingene, det må jeg innrømme.
Håland mister trolig FFK-kampen
Start-kaptein Atle Roar Håland
Er det noen som vt hvor mange som skal nedover? Jeg skal hvartfall;)
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Tipper samme lag som mot RBK jeg.. Bortsett fra kanskje Czwartek inn for Multaharju..
Shaaban
Czwartek, Gerrbrand, Piiroja, Sjøberg
Jonna, Kasey, Ardian, Kvisvik
Tarrik og Gardar
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet
Øhhh, kanskje fordi PAC har vært blandt våre beste spillere gjennom hele høstsesongen? Multe er vel nærmest en sjanse på venstrekanten etter min mening, men det er jo mulig Grønnis er uenig med meg:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordetØhhh, kanskje fordi PAC har vært blandt våre beste spillere gjennom hele høstsesongen?
måtte bare le jeg nå... kansje fordi jeg personlig ikke liker PAC , men synes ikke han har gjort noe spessielt jeg....
Per egil: -Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyret?
Er sånn ca 100% enig med djpete. Czwartek har vært noe nær bunnsolid i kamp etter kamp.
Multe gjorde både seg selv og laget en tjeneste ved å spille bedre sist enn kanskje noengang før. Det lyser kvalitet av et lag som kan ha en så bra spiller på benken. Det skal vi bare være glade for. Vi får tidsnok bruk for Multe, ingen fare med det, tror jeg.
At det lyser kvalitet ved å ha Multe på benken er vel kanskje å ta i men. Jeg synes Multe var en av de bedre forrige kamp. (talte 1 feilpass av han, mot normalt 1 som kommer frem) PAC er nok mannen å satse på i denne kampen pga hurtighet og rutine, men spiller han, eller Sjøberg under pari, så er det bare å gi Multe en sjanse igjen.
Ellers tror jeg at mye avgjøres av hvilket lag som får det 1. målet. Scorer Start så tidelig som VIF så tror jeg vi får se en blåkopi av VIF-FFK kampen, men om ffk står imot de 1. 20, så er det helt åpent etter min mening.
Laget :
rami
pac gerr raio sjøb.
bjørk wer gashi kvisv
tarik gardar
tegan 60.min for tarik(som blir klippet stygt av midun lie(gult kort))
"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet
Kom på det istad Keiko ;D he he =)
Kanskje Multe fra start da.. hmmm...
Opprinnelig postet av marevan
At det lyser kvalitet ved å ha Multe på benken er vel kanskje å ta i men. Jeg synes Multe var en av de bedre forrige kamp. (talte 1 feilpass av han, mot normalt 1 som kommer frem) PAC er nok mannen å satse på i denne kampen pga hurtighet og rutine, men spiller han, eller Sjøberg under pari, så er det bare å gi Multe en sjanse igjen.
Ellers tror jeg at mye avgjøres av hvilket lag som får det 1. målet. Scorer Start så tidelig som VIF så tror jeg vi får se en blåkopi av VIF-FFK kampen, men om ffk står imot de 1. 20, så er det helt åpent etter min mening.
Laget :
rami
pac gerr raio sjøb.
bjørk wer gashi kvisv
tarik gardar
tegan 60.min for tarik(som blir klippet stygt av midun lie(gult kort))
Tegstrøm spiller ikke pga skade..
Tegström er skadet i lysken, marevnan.
Blir vel ingen overraskelser på laget hvis det ikke kommer noen skader før kampen.
Imponerer Multaharju på treningsfeltet denne uken, spiller han i overimorgen. Gjør han ikke det, tror jeg vi får se Sjöberg og Pål Andrè på backene.
-Bill Shankley-
Eneste som teller er at vi dasker de ekle fra bibelbeltet. Makrellen har råtnet. Å sende dem til Adeccoligaen blir enda morsommere enn da vi snøt dem for gullet for to år siden.
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Ifølge menigheden er det sannsynlig at stiller Start med følgende lag:
Høie
Pedersen-Håland-IAO-Paulsen
Borre-Strømstad-Ygor-Lie
Hulsker-Årst
Et "slitsomt" spisspar de har fått seg der start. FÅr håpe Totte og Raio er konsentrerte og henger med på bakromsaktivitetene til Årst og Hulsker (Jeg vet det hørtes litt kinky ut, men dere skjønner sikkert hva jeg mener).. Er det derimot vanlig at Lie spiller kant? For det er vel Jon Midtun det er snakk om? Ellers er det virkelig synd at de mest sannsynlig velger bort Paulsen fra høyreback posisjon. De fant vel ut at han gjorde like god nytte for seg som om ingen spilte der overhodet. De regner med å få teipet sammen foten til Atle-Roar.
Ellers er det definitivt spissparet til Start jeg frykter mest. Årst og Hulsker har på kort tid fått til et bra samspill og begge virker å være i god form. Med Ygor og Strømstad så har de også en meget god sentral midtbane. Men hei, det har jo vi også!
Tipper på uavgjort.
Opprinnelig postet av JA
Eneste som teller er at vi dasker de ekle fra bibelbeltet. Makrellen har råtnet. Å sende dem til Adeccoligaen blir enda morsommere enn da vi snøt dem for gullet for to år siden.
Eller da vi slo dem ut av cupen i fjor
Opprinnelig postet av Shadar
Start er vel egentlig en fin klubb, og jeg synes sjeldent det har noe for seg å fokusere på det negative ved andre fremfor det positive ved ens eget. Derimot er ikke brukerne på menigheden av samme oppfatning som meg virker det som. Bare å sjekke ut FFK-hatet på forumet deres Det gjør det fristende å "gosse" meg litt hvis de skulle dumpe ned!
Da kan du tenke deg hvordan det hadde vært for oss få FFK-supportere som bor her nede. Hadde vært ganske moro med nedrykk for Start.
Fredd
Opprinnelig postet av Costanza
Jon Midtun Lie er da best som kant han. Husker vi slet med han da han spilte for Sandejord. Spilte kant for Start nå sist mot Odd også.
Ellers er det definitivt spissparet til Start jeg frykter mest. Årst og Hulsker har på kort tid fått til et bra samspill og begge virker å være i god form. Med Ygor og Strømstad så har de også en meget god sentral midtbane. Men hei, det har jo vi også!
Tipper på uavgjort.
Visste ikke at Lie egentlig spilte kant... Men han har vel blitt brukt en del som midtstopper for start også? Jeg var på Vif - Start, da ble han i allefall brukt der, og jeg håpte at han skulle spille der igjen mot oss, men det gjør han altså ikke.
Årst/Hulsker har funnet formen og samspillet sier du? Heldigvis ser det ut til at Tarik Gardar også har det. Tror ikke uavgjort er det dummeste resultatet, men det stemmer ikke med spådommene mine med 4 seier på de fire siste ;)
Helt enkelt fordi Pål André ikke har spilt seg ut av laget før karanten... men er enig i at Miikka var god mot RBK, veldig god.
Visste ikke at Lie egentlig spilte kant... Men han har vel blitt brukt en del som midtstopper for start også? Jeg var på Vif - Start, da ble han i allefall brukt der, og jeg håpte at han skulle spille der igjen mot oss, men det gjør han altså ikke.
Jon Midttun Lie er opprinnelig kant ja. Han var veldig god for Sandefjord for noen sesonger siden. Han kan også spille venstre back, men er svak defensivt synes jeg. Midtstopper har han aldri vært. Mulig du blander han med Lars Martin Engedal som vel kan spille overalt i forsvaret, jevnt over svak på alle posisjonene. Ok som stopper.
Midtstopper faktisk... det har jeg aldri sett eller hørt om før. Da må Start ha hatt store skadeproblemer. Midtun Lie er egentlig venstre kantspiller, men har også blitt brukt en del som venstreback i Start. Men han er best offensivt.
Tror vel ikke Hulsker og Årst skal bli noe stort problem for oss. Faktisk, jeg er aldri redd for spissene til lag som spiller 4-4-2. Så lenge de ikke har en liten kjempekjapp en(ekstremt hurtig som Tarik eller lignende), så tror jeg vi ikke får store problemer. Grunnen til det er jo at Piiroja tar de fleste hodedueller, og Gerrbrand er veldig rask for å være midtstopper. Da blir ikke fart så farlig-så lenge den ikke er ekstrem. Med litt bedre sidebacker, tror jeg vi kunne ligget mye høyere på tabellen.
Det er vel èn av suksessfaktorene til Brann. Sigurdsson har jo mye fart, noe som er uvanlig. Dermed et vanskelig lag å spille mot. I tillegg har de to gode sidebacker.
Midtbanen er jeg heller ikke så redd for. Martin Borre er vel kanskje farligst, mye pga. at vi spiller med en meeeget offensiv venstrekant.
Nei, jeg tror suksessfaktoren er at vi tør å spille vår fotball. Dette er faktisk en kamp vi skal gå til uten noe respekt. For når vi tør å kjøre angrepsspillet vårt, med Kasey defensivt i sikring på midtbanen- da er vi et meget vanskelig lag å spille mot. Faller vi derimot bakpå, kan det bli en vanskelig kamp. Med et forsvar som egentlig ikke er bra nok for tippeligaen, skal Gardar og Tarik terrorisere dem
En ting jeg har savnet, og som jeg håper vi viser mot Start er offensive sidebacker!!! Med et så godt midtforsvar og Kasey på midtbanen, tror jeg vi kan tørre å skyve opp backene innimellom. Spesielt høyreback(Multaharju/ Pål Andrè) bør kunne utfordre venstreback Engedal sammen med Jonna. Jonna liker jo uansett å trekke innoveri banen, noe som åpner for sidebackene.
Tror vi lager makrell i tomat i morgen! Sitter desverre på flybussen, og får ikke sett så mye av kampen. Skuffandes.
-Bill Shankley-
Ære være plankebyen!
Start er vel egentlig en fin klubb, og jeg synes sjeldent det har noe for seg å fokusere på det negative ved andre fremfor det positive ved ens eget. Derimot er ikke brukerne på menigheden av samme oppfatning som meg virker det som. Bare å sjekke ut FFK-hatet på forumet deres Det gjør det fristende å "gosse" meg litt hvis de skulle dumpe ned!
Ikke så rart at folk her i sør ikke liker Fredrikstad lenger. Jeg likte faktisk Fredrikstad veldig godt tidligere, og det var en fargeklatt i Tippeligaen med mye folk, mange busser!!!!! og stor stemning. Men det er jo klart at man blir preget av de "viktige" tapene de siste 3 sesongene. Seriegullet hadde vi i lomma, og burde vunnet mot dere, men når de fleste skuddene går i stanga så blir det tap... Vi var også svært nære cupfinale i fjor, men også den gleden tok dere fra oss - ikke rart at vi blir litt frustrert. Når det snakkes om "hat" på Menighedens forum så tror jeg ikke det er mange som virkelig hater Fredrikstad, men heller at vi ønsker en saftig hevn etter de tunge tapene de siste årene. Vi er lei av å ha et FFK-kompleks!!
I kveld møtes vi igjen, og jeg er nervøs før kampen (som foran de fleste andre kampene denne sesongen) og det kan bli vanskelig å vinne i kveld. Dere har nå et meget bra lag, og særlig midtbanen er sterk. MEN, vi har kniven på strupen, og kommer til å gi 110 %. Det blir nok jevnt, og det kan veldig godt ende med uavgjort.
Dere er uansett velkommen til Sør Arena for første gang. Jeg håper selvfølgelig at vi også møtes her neste sesong, for jeg mener at Tippeligaen trenger både Start og Fredrikstad. Ser man bort i fra Morgan Andersen så er det en utrolig flott og sympatisk klubb (nå lukker jeg øynene for resultatene de siste 2-3 sesongene) og jeg ønsker dere lykke til i kveld.
Husker du vi hadde en diskusjon på hvor god signering han var for Start?? www.ffksupporter.net/forum/emne.php Trur det ble jeg som gikk seirende ut av den..
Lykke til idag... :)
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Tror vel ikke Hulsker og Årst skal bli noe stort problem for oss. Faktisk, jeg er aldri redd for spissene til lag som spiller 4-4-2. Så lenge de ikke har en liten kjempekjapp en(ekstremt hurtig som Tarik eller lignende), så tror jeg vi ikke får store problemer.
Jeg ble overasket over hvor rask Hulsker var i kampen mot Sandefjord, trodde ikke det var hans forse, men der tok jeg feil.
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Opprinnelig postet av Marcus
Idag er dagen vi vinner 1 - 3 på Sør Arena akkurat som i 05
Vi har da aldri vunnet på Sør Arena! ;)
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av Marcus
Idag er dagen vi vinner 1 - 3 på Sør Arena akkurat som i 05
Vi har da aldri vunnet på Sør Arena! ;)
nei men over Start da, du skjønte jo hva jeg mente
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sett bort ifra Morgan er FFK en bra klubb: Hm undres litt på dette utsagnet ditt. Kan du utdype dette mer?
Det er vel mest med bakgrunn av anklagelsene mot forfalskning av underskriften til Mikel jeg sier dette. Men siden saken ikke er avklart og ingenting er bevist, så skal jeg la denne ligge. MEN, hvis det stemmer at han forfalsket underskriften til Mikel, så er det særdeles forkastelig...
Men, nå var jo dette bare en liten bisetning i slutten av innlegget mitt. På samme måte så er det vel ikke alle som er like begeistret for Erik Soler i Start... :-D
Og... Alex Nyarko... hvem var nå det igjen?? ;-)
God kamp i kveld!!
slik jeg forstår er morgan og grønhagen delte meninger
Her er kilden:
www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1373904.ece
Andersen virker ikke så bastant på at Shaaban ikke blir benket som overskriften til fxt tilsier. Han sier ikke stort mer annet enn at dette ikke har blitt diskutert internt, at treneren bestemmer hvem han mener er best, samt at det ville være dumt å fryse ut/benke et soleklart førstevalg når man ønsker å nå fjerdeplassen.
staw spiller i dag og det kan jo være p.g.a. 1: rami forsatt er rusten etter sykdom eller 2: rami vil vekk og treneren viser han benken
Eller treneren vurderer han bedre pr dags dato, husk Rami har vert syk.......
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Noen som har sett/hørt lagoppstillinga?
Det samme som sist, bortsett fra Czwartek har kommet inn for Multaharju.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
The colour of her eyes
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Herreguuuuud for en dommer!! Deler jo ut kort i hytt og pine jo!!
Kommentatoren på radio`n sa nettopp at "Adrian" Gashi fikk gult kort..... Godt det ikke er Ardian da!
Begge FFKs gule kort var klare. Ingenting å klage på.
Er du rar?
(I`ll be back)
Herregud for en kamp... Gashi må stå over neste kamp...
Hvorfor klare vi to gode kamper etter hverandre....
Staw har stått bra, han er den beste FFK spiller hit til
Jeg var der, var du?????
(I`ll be back)
3 - 0... Hulsker får gå og gå og gå.....
Fredrikstad har vært fullstendig elendige i dag...
Opprinnelig postet av Holters
Det beste lager leder fortjent 3-0.
Fredrikstad har vært fullstendig elendige i dag...
enig..!
skal vi bli et topplag må sånne kamper vinnes!
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Forferdelig dårlig kamp av FFK i dag. Staw har spilt greit. De to første måla var det ikke noe å si på, men det tredje burde han tatt hvis han ikke var feilplassert.
Tre av de fire gule korta vi har fått så langt fører til at spilleren må stå over neste kamp noe som også kan føre til litt utfordringer neste kamp.
...og der er Wehrman skadet også
The colour of her eyes
Bjørn Jervell Hansen
Bjørn Jervell Hansen
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Begge FFKs gule kort var klare. Ingenting å klage på.
Er du rar?
Hvilke av korta er feil?
Opprinnelig postet av bjervell
Skulle skaden til Kasey være alvorlig har dette VIRKELIG vært en helsvart kveld!!
Med Kasey ute med skade + Gashi, Fofana og Gerrbrand ute med karantene for gule kort, så blir kampen mot Sandefjord brått mye mer interessant... ;)
Heia Gardar! 3-1.
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Nå er det heldigvis to uker til Startkampen, så Kasey blir nok klar...Er vel mer enn 2 uker til vi møter start igjen,,,,,
hmm....
Opprinnelig postet av Rune
Er vel mer enn 2 uker til vi møter start igjen,,,,,
hehe... Mente selvfølgelig Sandefjord
The colour of her eyes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914