Grønhagen nettgjest hos f-b.no
Anders Grønhagen var nettgjest hos fb i går og han hadde der en del svar som vi kan lese litt ut av..
Virker som han mener Jonna kan bli meget god på høyreving, men også back.. Kan det være han vil satse på Jonna på back neste sesong, og heller kjøpe en ny høyrekant som er mer ving spiller?
Ellers veldig gledelig å høre at de i år skal trene mye hardere på vinteren, det er der grunnlaget legges.
Virker heller ikke som han har gitt opp Brian West. Trur vi har noe stort på gang, og neste år kjemper vi i toppen..
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/netguest?Avis=FB&Dato=20070930&Category=NETTGJEST&GID=15788
Opprinnelig postet av ffkmufc
Virker som han mener Jonna kan bli meget god på høyreving, men også back.. Kan det være han vil satse på Jonna på back neste sesong, og heller kjøpe en ny høyrekant som er mer ving spiller?
Undres på om ikke det ligger litt i kortene at Jonna kan komme til å dyrkes mer på høyreback i løpet av årene som kommer. Han snakker om offensive backer med stor arbeidskapasitet og god innleggsfot. Har ingen problemer med å se at Jonna kan passe meget godt der, spm må jo være om Jonna vil det selv og om et slikt signal fra trenerteamet kan få jonna til å ønske seg bort...
---------------------------
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 02 okt 07, 11:18
Endret: 02 okt 07, 11:21
hvordan syntest du det er å trene ffk
etter ca en sesong
noen øyeblikk du husker spesielt
vonde eller gode
jeg har hatt en veldig god sesong i FFK hittil.
Positivt: Arbeidsklima, spillerne og lederne rundt meg og publikums oppslutning. Poengene mot Brann, og RBK. Beste kamp hittil: Stabæk borte.
Negativt: Lillestrøm borte, Tromsø borte. Kamper som nær fratok meg nattesøvnen.
Anders"
---------------------------
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914