Husk meg
Brukernavn
Passord

Grønhagen nettgjest hos f-b.no

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 29 sep 07, 09:03

Anders Grønhagen var nettgjest hos fb i går og han hadde der en del svar som vi kan lese litt ut av..

Virker som han mener Jonna kan bli meget god på høyreving, men også back.. Kan det være han vil satse på Jonna på back neste sesong, og heller kjøpe en ny høyrekant som er mer ving spiller?

Ellers veldig gledelig å høre at de i år skal trene mye hardere på vinteren, det er der grunnlaget legges.

Virker heller ikke som han har gitt opp Brian West. Trur vi har noe stort på gang, og neste år kjemper vi i toppen..

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/netguest?Avis=FB&Dato=20070930&Category=NETTGJEST&GID=15788

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 29 sep 07, 10:08
Det trur jeg vi vil gjøre også.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 sep 07, 12:21
Opprinnelig postet av ffkmufc

Virker som han mener Jonna kan bli meget god på høyreving, men også back.. Kan det være han vil satse på Jonna på back neste sesong, og heller kjøpe en ny høyrekant som er mer ving spiller?

Undres på om ikke det ligger litt i kortene at Jonna kan komme til å dyrkes mer på høyreback i løpet av årene som kommer. Han snakker om offensive backer med stor arbeidskapasitet og god innleggsfot. Har ingen problemer med å se at Jonna kan passe meget godt der, spm må jo være om Jonna vil det selv og om et slikt signal fra trenerteamet kan få jonna til å ønske seg bort...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 30 sep 07, 07:59
Jeg er helt enig. Jonna er den beste backen i troppen idag.. Neste år trur jeg faktisk Jonna blir fast høyreback, eller håper værtfall det. Han er ingen typisk vingspiller. Og i Fredrikstad vil jeg ha mye spill på kantene, og kanter som kan gå til linja å legge inn. Men spørsmålet er som du sier om Jonna vil sjøl, det er jo sentral midtbane han helst vil spille..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 02 okt 07, 11:18
Endret: 02 okt 07, 11:21
Synes Grønhagen svarer bra her:
"et litt spesielt spørsmål men
hvordan syntest du det er å trene ffk
etter ca en sesong
noen øyeblikk du husker spesielt
vonde eller gode
Hei,

jeg har hatt en veldig god sesong i FFK hittil.
Positivt: Arbeidsklima, spillerne og lederne rundt meg og publikums oppslutning. Poengene mot Brann, og RBK. Beste kamp hittil: Stabæk borte.

Negativt: Lillestrøm borte, Tromsø borte. Kamper som nær fratok meg nattesøvnen.

Anders"
Har han virkelig glemt Brann-kampen allerede? Bra i så fall!
Hva gjelder Jonna til neste år så beror det nok mye på hva han vil selv. Hvis han går til RBK så tviler jeg på at han får særlig mye spilletid på sentral midtbane. Tror Bjørkøy har en lysende fremtid foran seg men ikke hvis det aller viktigste for ham er å spille på favorittplassen sin. Ikke en gang Steffen Iversen får det i RBK i år - selv etter den sesongen i fjor.
Jeg tror at Bjørkøy ikke har noen problemer med å sette laget foran sine personlige ønskeposisjoner, og at han vil fortsette å gjøre en glimrende jobb for laget sitt uansett hvilken posisjon han spiller på. Og uansett hvilket lag. Jeg ser gjerne at det blir FFK til neste år også.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914