Husk meg
Brukernavn
Passord

Konkrete tiltak! TIng må skje nå!!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 sep 07, 10:08
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg støtter de nok økonomisk ved og gå på kamp og kjøpe meg eventuelt noe i kiosken.

Så du eter vaffler, pølser og kaffe du å ?  rekker du å synge da ? he..he..

I pausa ja! Kjøper meg forøvrig bare noe og drikke, ettersom halsen bli litt gæli etter all synginga. Spise det gjør jeg før kamp gratis hjemme!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 07, 12:07
Endret: 26 sep 07, 12:08
Opprinnelig postet av freud
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg har et skjerf hjemme, hvorfor kjøpe meg et skjerf til da? Jeg har matboks hjemme, hvorfor kjøpe en til da. Det er unyttig. Fredrikstad fotballklubb er en sportsklubb. Ikke no jævla supermarked som har alt mulig rart.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blande meg inn i denne litt sære diskusjonen, men jeg lurer på:

- Har du med deg rutete plastposer til Rimi for å slippe å være reklameplakat for Rimi-Hagen på vei hjem????

En annen ting er at bruk av skjerf er en veldig fin del av tribunekultur etter min mening, Det er jo utrolig flott når hele stadion står med skjerfet opp under Fredrikstadsangen. Det sammen når Klanen synger sin sang og viser skjerfet.

Ensiste ting som jeg savner litt er noe vi gjorde mye mer på gamle stadion, nemlig å synge og hoppe med skjerfet viftende i en løftet arm samtidig (husker ikke hvilken sang).


Du har jo misforstått hele poenget... Poenget med å ikke være juletre er fordi man vil stoppe kommersialiseringen av FOTBALLEN, ikke av samfunnet...  Fotballen handler mer og mer om penger, og alt mindre om historie, tradisjon, stolthet,
ekte følelser, galskap og lignende. Det som har gjort fotballen til verdens viktigste idrett, og som folk ikke kan leve uten. DET er grunnen til at man velger å støtte klubben på andre måter enn kun rent økonisk... Så kan man vel støtte kommersialisering så mye man vil ellers som forbruker......

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 sep 07, 22:39
Opprinnelig postet av Lex

Dette er faen ikke mulig....skjerp dere...Zoran er borte, det var hans valg takk og farvell.

Det har ikke en dritt med at ffk har tapt de siste kampene.

Da Zoran ble kasta ut av ullevoll kampen mot lyn, så kom han inn i bar overkropp med en gjeng små drittunger som forguder den soppen. han har ikke godt av å være "leder" for andre... det går til hue pån. casuals eller hva faen det var...

Stå nå for faen sammen uten han. Kan han oppføre seg så kommer han vel tilbake.

Møtte han på vip i går.  Forresten uten drakt... hva faen er det... klager over folk ikke synger....hallooooo

 

 



Zoran har aldri på seg drakt , men han brenner for FFK alikevell !! det er en grunn til at han var forsanger - hvis han ikke hadde brent for klubben hadde han ikke vært det

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 536

Lagt til: 27 sep 07, 01:09
Går fint ann å støtte en klubb samma hvilke farger man har på seg... Ja, jeg syntes det er MORO å se supporterutstyr på biltur inn til oslo og lignende, ja jeg syntes det var utrolig koselig å se hele oslo dekket i rødt og hvit (nesten) på cupfinaledagene i fjor.... Men, det vil da ikke si at jeg har noe mindre respekt for de som velger å gå med mindre rødt og hvit.

Å diktere hva andre skal ha på seg er "fy fy". Hadde satt pris på noe tiltak så disse "små"-konfliktene fikk tatt seg en pause så vi alle fikk fokusert på det vi faktisk er her inne på forumet for, således også hvorfor vi er på kamper.

---------------------------

Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!

- FFK / LFC / Østsiden -


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 07, 18:06
Jeg har et konkret tiltak som luker vekk indianere og sørger for at kun de mest hardbarka havner på PH-feltet. Det har blitt nevnt før, men nå bør det vurderes seriøst. Gjør billettene på PH-feltet dyrere. MYE dyrere. Gjerne dyrest på stadion! Da skal jeg love dere at man ikke trenger sangkontrakter en gang!

Dessuten bør de utestengte få omgjort straffen, så de kan komme tilbake på PH-feltet til neste sesong.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 sep 07, 21:09
Bra Scout!! Helt enig

---------------------------

Hiv styret!!!!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 sep 07, 09:52

Akurat som de som ikke synger for full hals brenner for laget det vettu,

som får kjeft, men drakt har de...folk er forskjellige. la oss respektere det...

Lykke til søndag

---------------------------

Heia FFK


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 01 okt 07, 16:48
Opprinnelig postet av Husgutt
Ja selvsagt. overdriver jeg. Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..


Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 okt 07, 21:03
Endret: 01 okt 07, 21:16

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?

hvis jeg ikke tenker helt feil så har det vel litt med at guttane overkjørte rosenborg at vi var gode tenker jeg. men uansett morro at det er litt mer trøkk på tribunen igjen. fortsetter guttane sånn så blir det bra på haugen å. da glømmer alle hva som har skjedd. forhåpentligvis


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 01 okt 07, 21:21
jeg tror nok ikke at alle kommer til å glømme det som har skjedd, for jeg syns det her har vært en ganske stor sak og det er sikkert flere enig i ....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 21:26
om dem ikke glemmer så legger dem det bak seg. Det er bare å stå på, for vi kan bare bli enda bedre

---------------------------

http://keiko99.net


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 01 okt 07, 21:39
Opprinnelig postet av keiko99
om dem ikke glemmer så legger dem det bak seg. Det er bare å stå på, for vi kan bare bli enda bedre


sant så sant Keiko   

---------------------------

Neste år er det SANGFELT til oss som SYNGER !! Blir det ikke gjort forandringer, så blir det sitteplass


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 01 okt 07, 22:23
Hvis du leser hva jeg svarte på en gang til så ser du at det ikke var PH men FFK vi snakket om. :)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 okt 07, 23:18
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Husgutt
Ja selvsagt. overdriver jeg. Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..


Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?



Selv PH er bra når FFK overkjører RBK. Hadde vi liggi under, hadde det vært stille som graven (noe det også var i perioder igår)..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 23:27
det er ikke lett å synge når det butter i mot, men det er heller ikke enkelt å synge når folk velger å demostere i stedet for å hjelpe til, men det eneste vi kan gjøre er å forsøke å dra samme vei i mot og medgang

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 02 okt 07, 00:14
Nr. 2 på rad som har misforstått meg så da tar jeg selvkritikk på for dårlig formuleringsevne.

Hvis du leser hva jeg siterte deg på først så var det FFKs positive opptreden jeg snakket om, for det var jo de som kom til å gjøre det elendig ikkesant? Ikke PH.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 okt 07, 11:09
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Husgutt
Ja selvsagt. overdriver jeg. Men vent å se, FFK kommer til å gjøre det elendig framover dersom ikke noe skjer..


Hva har skjedd? Var jo ikke så elendig igår iallefall. Men det er kanskje oppstarten av den nye supporterklubben som skal ha æren for den positive effekten...

...eller overdrev du bare?



Selv PH er bra når FFK overkjører RBK. Hadde vi liggi under, hadde det vært stille som graven (noe det også var i perioder igår)..


Ja, og det blir jo så j...ig mye bedre av at folk klager og protesterer. Hvis du vil hjelpe laget, så synger du på kampene i stedet for å klage ræva av deg her inne.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 07, 11:34
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 okt 07, 11:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.

Dude, innse det... Plankehaugen var veldig gode i denne kampen - mye takket være FFKs storslåtte spill mot Rosenborg. Plankehaugen var ræva mot Brann takket være elendig spill. De som hevdet at stemningen døde etter at Zoran trakk seg, og fordi noen at åt ble utestengt, tok feil. Mot Rosenborg var ikke savnet av BRH eller Zoran stort.

Zoran var en fantastisk forsanger, men ingen er uerstattelige. Det tar bare litt tid.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 okt 07, 11:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det at vi var sangmessig bedre har med at Glenn Lampe starta sangene i et lavere toneleie. Dette er alfa og omega for at det skal funke noenlunde greit. Jeg sang kampen ut denne gangen. De 2 andre hang jeg kun med i 10 min./ kvarter.


Du var jo i ditt ess på søndag Rune!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340