Husk meg
Brukernavn
Passord

Royal League her kommer vi

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 10 nov 03, 14:41
Vår geografiske plassering i Skandinavia kan jo ikke bli bedre med tanke på Royal League. Vi ligger midt i smørøyet, og de aller fleste lag vil nok komme med mange supportere hvis den nye ligaen blir en suksess. Derfor hadde det vært fint med en fortgang med stadionplanene, gjerne en som tar rundt 15000. Og målet til neste år bør være å komme blant de 4 beste, slik at vi kan ta i mot lag som Djurgården, AIK ,IFK, Brøndby, FC København, etc, allerede til året og i løpet av vinteren. Dette er nemlig ingen umulighet…..
Ååååååååå så stort det hadde vært.
Royal League starter mest sannsynlig etter høstsesongen 2004.

---------------------------

Gøran Karlsen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 nov 03, 14:54
Synes ikke Royal League bør være noen målsetning allerede til året. La oss si: overleve/etablere oss i TL + cupfinale. Året etter: Royal League.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 10 nov 03, 15:41
Jaja,du ville helst være i første divisjon til året au.
Er vi gode nok så fortjener vi det.Bak Rosenborg er det som regel meget jevnt.Veldig lite som skiller Eden og Helvete.
Har vi flyt så.....

---------------------------

Gøran Karlsen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 nov 03, 15:53
Endret: 10 nov 03, 15:54
...FØR seriestart tippet jeg FFK på 5. plass og mente at vi burde ha målsetning om å etablere oss på øvre halvdel. Ikke dermed sagt at jeg ikke vil rykke opp. Arg, du skjønner hva jeg mener, er ofte smart å dempe forventningene å være i underläge. Synes ikke målsetning om etablere seg i TL + cupfinale neste sesong akkurat er defensivt, med målsetning om Royal League året etter!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 10 nov 03, 16:02
Ingen grunn til å skru forventlningene i været. La oss først se hvem som kommer inn i troppen før neste sesong.

Kan lønne seg å være litt ydmyke ovenfor det selskapet vi endelig er oppe i.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 10 nov 03, 16:34
Du er alltid en av dem som demper forventiningene,Costanza.Før sesongen i fjor på VG nett,mente du at nivåforskjellen på 2div og 1div var alt for stor for at FFK skulle greie det.Jeg mente det motsatte,og fikk rett.
Tror det med å dempe forventingene kan slå litt begge veier. Eggen var den eneste av trenerne som i sommer uttalte seg om å gå for direkte opprykk.Han satte dermed opp store forventninger til både publikum og spillere,men han var aggresiv,noe som jeg mener var av avgjørende betydning for opprykket.Ståle og Lars var særdeles mer dempende,noe som muligens gjorde at poenghøsten ikke ble så bra.
Så jeg mener ikke det nødvendigvis er smart å ligge i underläge.
Jeg tror det kan gå å bli blant de 4 beste, Constanza,selv om du begrunner deg grønn av gode motargumenter.
Fotball er ofte uforutsigbart,derfor går det an å drømme uten å bli spydd ned av saklige fornufttro argumenter.
Den sesongen her er et bevis på det,i hvertfall for deg, Costanza:)
Uansett, jeg liker å lese det du skriver på de diverse forumene,selv om du er sakligheten selv.

---------------------------

Gøran Karlsen


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 10 nov 03, 22:25
Jeg også er av den forsiktige sorten, liker ikke å altfor høye målsetninger. Har engang lært at når man skal sette seg mål som er realistiske men også som skal være noe å strekke seg etter. Så sånn sett er det jo greit å ta i litt. På den andre siden så gjelder det å ikke sette dem for høyt heller, å få mål som man ikke tror på selv er i alle fall ikke særlig motiverende.

Så har man den andre siden av saken, hvordan man fremstår for resten av Norge, å kome direkte fra 2 dvisjon og mene at vi skal knuse alt og alle, og minst ta en UEFA-plass er nesten som å be om å bli mobbet i hjel dersom det ikke går bra. Det er greit å være litt ydmyk i forhold til oppgaven mn har foran seg også. Dette er selvfølgelig satt helt på spissen.

Det gjelder å finne en gylden middelvei, noe å strekke seg etter, samtidig som det ikke bør virke altfor mye som at vi tror vi er verdensmestere før vi har begynt. Jeg vet jeg er litt feig, men det er min mening.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Glenn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 okt 03
Innlegg: 3

Lagt til: 10 nov 03, 23:03
Huff da, Goran Karlsen. Der gikk du rett i fella.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 11 nov 03, 15:13
Ja,det må jeg ha gjort.Greier knapt å puste.
Er forresten enig med Anduril.Men får vi de rette spillerene og har flyt,så er ikke Royal League noen umulighet.

---------------------------

Gøran Karlsen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 11 nov 03, 15:18
Jaja. Jeg får heller spille Tor Trondsens rolle på forumet her jeg da.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 11 nov 03, 15:50
Det får du gjøre:).
Tenk hvis vi og Ørgryte kvalifiserer oss til Royal League. Da kommer jo hele Kråkevingen på stadion til året også. Kanskje et lite plaster på såret for store deler av Kråkevingen. Og sunget høyt i kor "o va skönt at va öisare". Da hadde jeg ledd meg i hjel.
Gøran ,drømmer videre.

---------------------------

Gøran Karlsen


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 12 nov 03, 12:08
Det som irriterte meg så jævlig i den sesongen som var nå, er at det til tider var mange som mente at det ikke var noe lurt å rykke opp i år. Folk mente at det var bedre å stabilisere seg i 1. div i 1-2 år før vi skulle ta steget opp i eliten!
Det er det dummeste jeg hart hørt på lenge! Et opprykk kommer aldri for tidlig! Bedre å drite seg ut i eliten enn å ligge å kave med middelmådige lag i 1.div. Hva er det folk mente vi skulle gjøre? Gjørs på å tape et par kamper på slutten, slik at vi kunne ligge i 1.div ett år til?
Uhørt...

---------------------------

Mvh

Diego


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 nov 03, 17:41
Tror også at vi kan ende høyt på tabellen til året. Det ER jevnt bak RBK, ogEggen´s kanskje sterkeste egenskap er å hente det beste ut av hver enkelt spiller og laget som helhet. Klarer han det til året, og vi får de forsterkningene som er forespeilet så kan vi fort ende opp på øvre halvedel, derfra og opp til 2. plass kan alt skje.
Blir sinnsykt spennende!!

---------------------------

Macka fra start!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 des 03, 14:59
Kom plutselig bort i denne diskusjonen mellom deg og meg på VGD.
Deilig å ha rett;)

Her er beviset.

---------------------------

Gøran Karlsen


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 des 03, 15:04
Forrige innlegg var til Costanza.

---------------------------

Gøran Karlsen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 des 03, 17:55
Endret: 04 des 03, 17:58
Nye Fredrikstad Stadion.
Møte Ørgryte i 2005 på FMV.
I timene før kampen treffes 4-6000 FFK og ØIS-supportere over en øl, eller 3000 på brygga. Sammen vandrer de syngende og dansende over gangbrua, og imøteser noe VI er overbevist om at kommer til å bli en målrik kamp med hjemmeseier som utfall.
Ok kamp på Fmv området er vel en tanke urealistisk, men at vi KAN komme blant de 4 beste neste år, det er det lov til å drømme om, selv om ikke ALLE drømmer realiseres.
Eggen er GUD(benådet som trener), og med han er det mulig!!
:ffk:

---------------------------

Macka fra start!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 des 03, 18:04
-Og hjelmen må gå slukøret hjem etter at hans kjære Ørgryte gikk på nok en smell.
Blr det flere folk fra Måss når Ørgryte kommer,tro?;)
Drømmedrømmedrømme

---------------------------

Gøran Karlsen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340