Før kampen: Vålerenga - Fredrikstad (21. serierunde)
Dommere:
Hoveddommer: Berntsen, Espen
Assistentdommer: Rype, Lars Erik
Assistentdommer: Nebben, Dag Roger
Observatør: Bjørnsen, Ola
4.dommer: Hansen, Bjørn
NFF-delegat: Flattum, Odd
---------------------------
Håper på dette laget:
Shaaban
PAC - Piiroja - Gerrbrand - Sjøberg
Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik
Tegstrøm - Fofana
Kouadio, Tarik, West, Berg, Multe, Shabani, Staw
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Noen som vet om VIF har noen som må stå over pga gule kort?
Dem fikk et par i sandefjord.
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Martin
Noen som vet om VIF har noen som må stå over pga gule kort?
Dem fikk et par i sandefjord.
Tror Berre må stå over.. Det gjør hvertfall ingenting, siden han brått har funni nettet etter at Aabrekk ble trener..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!
Håper på dette laget
Rami
Pål Andre Raiijo Gerbrandt Sjøberg
Wehrman
Jonna Gashi Kvisvik
Tarik Tegan
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av wergis
Tror Berre må stå over..
Ja, Berre må sone. Ellers er klansskallene i fyr og flamme over den nye serberen Bojan Zajic. Han var visst praktfull mot Sandefjord i går. Vi får satse på at Wehrman gir han et tidlig tupp på leggen.
Og en liten oppfordring: Gutta våre fikk seg en på trynet i går, nå har vi mulighet til å vise at vi er like glade i dem uansett. Blås i om det er mandag, TV-kamp, blåser kuling og regner oppover. Vi har gjort en god sesong, og laget fortjener at vi støtter dem helt inn. Legg høstdepresjonene til side og kom dere til Oslo. Alle mann til Ullevål.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Håper på dette laget:
Shaaban
PAC - Piiroja - Gerrbrand - Sjøberg
Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik
Tegstrøm - Fofana
Kouadio, Tarik, West, Berg, Multe, Shabani, Staw
Støtter dette laget,men må si jeg begynner å bli litt skeptisk til Sjøberg. Får håpe han hever seg.Multe er ikke mye dårligere på denne plassen. Håper West`s spesialtrening gir resultater på farten hans snart. West har vel scoret i de 2 siste FFK2 kampene? Er han litt på gang tro(håper)?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Noen som vet om Kouadio kan/vil/tør/bør/skal/får/har spill(t)(e) høyrekant?
Gashi!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Tipper Fredrikstad går på en smell, igjen. Kanskje ikke like stor som den vi så i går, men antakelig ikke langt unna.Kouadio burde starte uansett,enten for kvisvik eller bjørkøy.Fofana-Tegan/Gardar på topp.Tarik på benken
Noen som vet om Kouadio kan/vil/tør/bør/skal/får/har spill(t)(e) høyrekant?
Rami
PAC Gerrbrand Piroja Sjöberg
Bjørkøy Gashi Wehrman Kvisvik
Elyounoussi Tegström
Kan vi stille alle disse, er vi et topplag. Tror vi da har gooooode sjanser til å slå VIF!
Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-
Opprinnelig postet av Lemmy
Rami
Elyounoussi Tegström
Kan vi stille alle disse, er vi et topplag. Tror vi da har gooooode sjanser til å slå VIF!
Laget ser bra ut, det, men jeg lurer på om kanskje Tarik burde bli brukt som innbyttespiller istedet for en av to spisser. Grunnen til det er at jeg synes det ser ut som om han har litt tempo-problemer, og vil således fungere bedre mot slitne spillere enn utvilte... Tarik må ha mer rom, og da er ikke en av to spisser i 4-4-2 stedet å være... Og han er ikke playmaker nok til å danke ut Jonna eller Raymond...
Opprinnelig postet av Lemmy
Rami
Elyounoussi Tegström
Uten tvil et bra lag. Selv på en middels dag bør dette laget være vanskelig å slå. På en god dag... er det bare å nyte.
Vi har vært gode mot Lyn på Ullevål i det siste. Nå er det tid for å ta skalpen til Enga. Ny borteseier, deretter hamler vi opp med RBK på eget gress. Fram med solbrillene!
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Var du ikke der i 04?
Da tapte vi 3-0 for enga
Jeg skal okså til ullevål. Tapet fra i fjor må hevnes
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Er 100% sikker på at jeg ikke har vært med på tap der inne. Begynner å bli mange år i tippeligaen nå vet du Fort gjort å gå i surr. Ja ja, satser på seier
Hmmm. Du kan vel ikke være det? Vi tapte 3-0 i 04-sesongen. Husker det smertelig godt!
FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914