Før kampen: Vålerenga - Fredrikstad (21. serierunde)
Dommere:
Hoveddommer: Berntsen, Espen
Assistentdommer: Rype, Lars Erik
Assistentdommer: Nebben, Dag Roger
Observatør: Bjørnsen, Ola
4.dommer: Hansen, Bjørn
NFF-delegat: Flattum, Odd
---------------------------
Håper på dette laget:
Shaaban
PAC - Piiroja - Gerrbrand - Sjøberg
Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik
Tegstrøm - Fofana
Kouadio, Tarik, West, Berg, Multe, Shabani, Staw
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Noen som vet om VIF har noen som må stå over pga gule kort?
Dem fikk et par i sandefjord.
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Martin
Noen som vet om VIF har noen som må stå over pga gule kort?
Dem fikk et par i sandefjord.
Tror Berre må stå over.. Det gjør hvertfall ingenting, siden han brått har funni nettet etter at Aabrekk ble trener..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!
Håper på dette laget
Rami
Pål Andre Raiijo Gerbrandt Sjøberg
Wehrman
Jonna Gashi Kvisvik
Tarik Tegan
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Håper på dette laget:
Shaaban
Tegstrøm - Fofana
Støtter dette laget,men må si jeg begynner å bli litt skeptisk til Sjøberg. Får håpe han hever seg.Multe er ikke mye dårligere på denne plassen. Håper West`s spesialtrening gir resultater på farten hans snart. West har vel scoret i de 2 siste FFK2 kampene? Er han litt på gang tro(håper)?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Noen som vet om Kouadio kan/vil/tør/bør/skal/får/har spill(t)(e) høyrekant?
Gashi!
Opprinnelig postet av wergis
Tror Berre må stå over..
Ja, Berre må sone. Ellers er klansskallene i fyr og flamme over den nye serberen Bojan Zajic. Han var visst praktfull mot Sandefjord i går. Vi får satse på at Wehrman gir han et tidlig tupp på leggen.
Og en liten oppfordring: Gutta våre fikk seg en på trynet i går, nå har vi mulighet til å vise at vi er like glade i dem uansett. Blås i om det er mandag, TV-kamp, blåser kuling og regner oppover. Vi har gjort en god sesong, og laget fortjener at vi støtter dem helt inn. Legg høstdepresjonene til side og kom dere til Oslo. Alle mann til Ullevål.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av T.Olsen
Tipper Fredrikstad går på en smell, igjen. Kanskje ikke like stor som den vi så i går, men antakelig ikke langt unna.Kouadio burde starte uansett,enten for kvisvik eller bjørkøy.Fofana-Tegan/Gardar på topp.Tarik på benken
Rami
PAC Gerrbrand Piroja Sjöberg
Bjørkøy Gashi Wehrman Kvisvik
Elyounoussi Tegström
Kan vi stille alle disse, er vi et topplag. Tror vi da har gooooode sjanser til å slå VIF!
Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-
Var du ikke der i 04?
Da tapte vi 3-0 for enga
Jeg skal okså til ullevål. Tapet fra i fjor må hevnes
Opprinnelig postet av Lemmy
Rami
Elyounoussi Tegström
Kan vi stille alle disse, er vi et topplag. Tror vi da har gooooode sjanser til å slå VIF!
Laget ser bra ut, det, men jeg lurer på om kanskje Tarik burde bli brukt som innbyttespiller istedet for en av to spisser. Grunnen til det er at jeg synes det ser ut som om han har litt tempo-problemer, og vil således fungere bedre mot slitne spillere enn utvilte... Tarik må ha mer rom, og da er ikke en av to spisser i 4-4-2 stedet å være... Og han er ikke playmaker nok til å danke ut Jonna eller Raymond...
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Er 100% sikker på at jeg ikke har vært med på tap der inne. Begynner å bli mange år i tippeligaen nå vet du Fort gjort å gå i surr. Ja ja, satser på seier
Hmmm. Du kan vel ikke være det? Vi tapte 3-0 i 04-sesongen. Husker det smertelig godt!
FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)
En gang til: Jeg har ikke vært med på tap på ullevaal. Derfor må jeg da ha gått glipp av to kamper da. Sorry for klønete setninger.
Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av Lemmy
Rami
Elyounoussi Tegström
Uten tvil et bra lag. Selv på en middels dag bør dette laget være vanskelig å slå. På en god dag... er det bare å nyte.
Vi har vært gode mot Lyn på Ullevål i det siste. Nå er det tid for å ta skalpen til Enga. Ny borteseier, deretter hamler vi opp med RBK på eget gress. Fram med solbrillene!
Opprinnelig postet av paco
Tipper Fredrikstad går på en smell, igjen. Kanskje ikke like stor som den vi så i går, men antakelig ikke langt unna.Kouadio burde starte uansett,enten for kvisvik eller bjørkøy.Fofana-Tegan/Gardar på topp.Tarik på benken
Ganske enig.
Gashi!
Håper på dette laget:
Shaaban
Tegstrøm - Fofana
Gardar ikke verdt en plass på benken engang? Hva har f.eks Tegstrøm gjort som gjør ham til "bankers" i første-elveren?
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Serberen Zajic er virkelig godt. En sterk spiller med en lekker teknikk og en arbeidshest. En spiller Wherman kommer til å ta seg av på eksemplarisk vis..
Jeg håper på det vanlige forsvaret, og den vanlige midtbanen. På Topp ønsker jeg meg Tegstrøm og Brian West.
West fremfor Tarik fordi Tarik er sliten og har deltatt på beldig mye. West fordi han er en godt lagspiller, har gode pasninger og er faktisk, i tillegg til å være en god bakromsspiller, også brukbar som oppspillsspiss. Det er på slutten av sesongen av man kan få utnyttet av man har en bred stall. På benken har vi da jokere både i form av en Tarik som vil vise seg for god til benken, og Koaudio som bare blir bedre og bedre..
p.s. Vi skulle nok hatt Toth (Vif-dödaren) til denne kampen her... ;)
Tipper Fredrikstad går på en smell, igjen. Kanskje ikke like stor som den vi så i går, men antakelig ikke langt unna.
Nja...ofte lag kommer tilbake etter smeller. Ref. Brann tidligere i år etter lyn borte.
Hvis vi klarer dette igjen klarer kanskje gutta sin del av jobben. See you all there!
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Begynner å få så utrolig kjipe vibber før de neste kampene. Misliker ikke VIF som lag, men hater Klanen. LSK er et møkkalag, men VIF er de morsomste å slå og de værste å tape for.
Så RBK i går og begynner å tenke at detta går aldri bra.......Herregud - holder 1 - 1 mot Chelsea. Angst.
Kan ikke noen trøste meg og si:"Slapp av Morgaine. Dette går så bra så."?
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Slapp av Morgaine, detta går så bra!!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av hedvalen
vær med på jordal å tap 11-1 så skal du kjenne smerte hehe høre "vi er vålenga" sangen 11 ganger er kanskje et av de værste øyeblikkene mine i mit liv,,, våkner enda opp midt på nattan å skriker om hjelp;) hehe
Hm, Jordal er vel ikke fotballarena ? Uansett tapte vi 5-1 mot Enga på Ullevåll i fjor, 2 uker etter vi grusa dem 3-0 i cupen...
Uansett håper jeg på at Trulsen starter i stedet for Tarik. (selv om det er lite sannsynelig)
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 20 sep 07, 08:48
Endret: 20 sep 07, 08:49
Opprinnelig postet av HotDream
Håper på dette laget:
Shaaban
Tegstrøm - Fofana
Gardar ikke verdt en plass på benken engang? Hva har f.eks Tegstrøm gjort som gjør ham til "bankers" i første-elveren?
Visst synes jeg Gardar er verdt en plass på benken. Men jeg synes de andre fortjener en plass på laget/benken også. Gardar er god han, men jeg vet ikke om han har vondt av en tur på benken i blant han som alle andre.
Tegstrøm har vist at han kan score en masse mål i TL om han bare får det til å stemme. Han har vist for FFK at han er i stand til å skape sjanser og score helt på egenhånd. Akkurat på det er han bedre enn Gardar, i mine øyne. Men jeg tenker én kamp av gangen nå, ikke hvem som er bankers resten av sesongen. Desto bedre at vi har noe å bytte på.
Forøvrig anser jeg det ikke som en svakhet hos Gardar at det er vanskelig å finne plass til ham i laget, men som en styrke ved FFK.
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av Bob Page
Hm, Jordal er vel ikke fotballarena ? Uansett tapte vi 5-1 mot Enga på Ullevåll i fjor, 2 uker etter vi grusa dem 3-0 i cupen...
Seieren i cupen kom jo før tapet i serien.
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
VIF skal vel spille e-cup i dag,
kansje den kampen sitter litt i bena på dem når vi møter dem på mandag?
Uansett håper jeg på at Trulsen starter i stedet for Tarik. (selv om det er lite sannsynelig)
Ettersom Trulsen ikke har profflisens så er det ikke bare usannsynelig men umulig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ser ut som det blir full mobelisering mot Vålerenga så, FFK igjen kan hake seg på medaljekampen.
-Alle i Byprosjektet, i tillegg til alle andre FFK-supportere, får nå tilbud om å være med til Oslo mandag for å heie frem FFK. Byprosjektmedlemmer betaler 100 kroner pr. person. Vi trenger all støtte vi kan få mot Vålerenga, så meld dere på, sier Ulf Berg i Plankehaugen.
-Vi setter opp busser mandag. Påmelding må skje i løpet av lørdag. Ta turen til Aristokraten og meld dere på, oppfordrer Ulf Berg.
-Dessverre røk vi mot Brann søndag, men nå er det nye muligheter, og vi i Plankehaugen er optimistiske. Mandag skal vi ta årets andre borteseier. Det er viktig at folk blir med til Ullevaal for å heie frem FFK, mener Ulf Berg, som er glad for stadig flere medlemmer i supporterklubben.
-Vi har passert 4100 medlemmer, og nye kommer til hver eneste dag. Dette er moro -vi gleder oss til en hektisk høst, avslutter Plankehaugens talsmann.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ettersom Trulsen ikke har profflisens så er det ikke bare usannsynelig men umulig.
Det fikser Morgan lett...han forfalsker bare et dokument, noen som han er dreven på.
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ser ut som det blir full mobelisering mot Vålerenga så, FFK igjen kan hake seg på medaljekampen.
Kaller du det full mobilisering ?? De har vel problemer med å få med folk innover. Det er vel derfor de appellerer til ungene/ungdommene i Byprosjektet om å være med.
Opprinnelig postet av Scout
Seieren i cupen kom jo før tapet i serien.
Vet det, skriveleif...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jo, men det er jo bare å gi ham kontrakt det da, ikke værre enn det...
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kaller du det full mobilisering ?? De har vel problemer med å få med folk innover. Det er vel derfor de appellerer til ungene/ungdommene i Byprosjektet om å være med.
Kjøpte billetter i går og fikk buss #4....
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Visst synes jeg Gardar er verdt en plass på benken. Men jeg synes de andre fortjener en plass på laget/benken også. Gardar er god han, men jeg vet ikke om han har vondt av en tur på benken i blant han som alle andre.
Tegstrøm har vist at han kan score en masse mål i TL om han bare får det til å stemme. Han har vist for FFK at han er i stand til å skape sjanser og score helt på egenhånd. Akkurat på det er han bedre enn Gardar, i mine øyne. Men jeg tenker én kamp av gangen nå, ikke hvem som er bankers resten av sesongen. Desto bedre at vi har noe å bytte på.
Forøvrig anser jeg det ikke som en svakhet hos Gardar at det er vanskelig å finne plass til ham i laget, men som en styrke ved FFK.
Tegstrøm har scoret færre i TL iår enn Gardar. Teller lite hva han gjorde på våren ifjor når Sandefjord hadde medgang. "Å få det til å stemme" er vel det de fleste spissene våre har slitt med? Mao ikke spesiellt for Tegstrøm (eller Gardar) det.. Forøvrig enig i at Tegstrøm bør starte, men at Gardar ikke skal være innbytter syns jeg er litt drøyt. Han har etter min mening ikke spillt seg så totalt ut av troppen. At han skulle ha godt av en tur på benken er vel litt drøyt siden han vel har sittet på benken i omtrent halvparten av kampene? Dessuten så var han i din oppstilling ikke engang plassert på benken, men på trbunen...
Noen som vet om Raymond er klar? Uten ham tror jeg vi vil slite litt... Kombinasjonen Raymond-Tegstrøm-Jonna lukter derimot gode passninger og riktige løp.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jep, lukter svett av "mobiliseringen". Det er første gang de må ha hjelp fra Fredrikstadfk.no sine sider også. Jada Ulf, Plankehaugen er i full fremmarsj med hele 4100 medlemmer! Flotters det, synd ingen av dem har fri på mandager.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
hvor mange busser reiser innover ?!
blir nok ikke så mange siden det er mandags kamp...
110%støtte til Zoran!
Opprinnelig postet av Pinaasen
hvor mange busser reiser innover ?!
blir nok ikke så mange siden det er mandags kamp...
begynt på bussnr 6..
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av schpa84
Lurer på å ta tåget innover tidlig i morgen og slenger meg med bussen hjem. fortsatt mulig å kjøpe bilett til bussen?
Mener siste frist for kjøp av bussbilertt var på lørdag.
Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Opprinnelig postet av MA
Lurer på å ta tåget innover tidlig i morgen og slenger meg med bussen hjem. fortsatt mulig å kjøpe bilett til bussen?Mener siste frist for kjøp av bussbilertt var på lørdag.
Det jeg trodde også, men de solgte ikke billetene i aristokraten i torvbyen, og da var det stengt på kråkerøy. Jeg spurte om det var mulig å kjøpe på mandag og de svarte ja, men føler meg litt usikker der
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av MA
Lurer på å ta tåget innover tidlig i morgen og slenger meg med bussen hjem. fortsatt mulig å kjøpe bilett til bussen?Mener siste frist for kjøp av bussbilertt var på lørdag.
Det jeg trodde også, men de solgte ikke billetene i aristokraten i torvbyen, og da var det stengt på kråkerøy. Jeg spurte om det var mulig å kjøpe på mandag og de svarte ja, men føler meg litt usikker der
Bussbiletter blir som regel bare solgt på Kråkerøy, men har du fått beskjed om at det er mulig å kjøpe bilett i morra så ordner det seg sikkert.
Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Hiv styret!!!!
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 23 sep 07, 17:00
Endret: 23 sep 07, 17:02
Godt at formspilleren Morten Berre er ute i denne kampen. Han har 5 mål på de 5 siste seriekampene. En god grunn til at VIF har klatret på tabellen.
Redigert: Han har også 2 assist på de 5 siste.
Hiv styret!!!!
http://www.klanen.no/snakk/index.php?t=msg&th=8084&start=0&
Hiv styret!!!!
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av Guillermo
bussbilletter kan kjøpes i aristokraten på kråkerøy imorra!
Takk for opplysningen, fikk nemlig beskjed av en annen forumbruker at det var fullt se, men da så
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av keiko99
taper vi denne kampen faller vi på tabellen.
Det var en bombe keiko99. Jeg regner med at alle vet at Vålerenga ligger opp i ræva på vårs.
Usikkert med Raymond -VIF med flere ute
ingen bombe, men jeg kan vl si det for det rune
Usikkert med Raymond -VIF med flere ute
Vi rykker ikke oppover med uavgjort heller.
Opprinnelig postet av HotDream
Tegstrøm har scoret færre i TL iår enn Gardar. Teller lite hva han gjorde på våren ifjor når Sandefjord hadde medgang. "Å få det til å stemme" er vel det de fleste spissene våre har slitt med? Mao ikke spesiellt for Tegstrøm (eller Gardar) det.. Forøvrig enig i at Tegstrøm bør starte, men at Gardar ikke skal være innbytter syns jeg er litt drøyt. Han har etter min mening ikke spillt seg så totalt ut av troppen. At han skulle ha godt av en tur på benken er vel litt drøyt siden han vel har sittet på benken i omtrent halvparten av kampene? Dessuten så var han i din oppstilling ikke engang plassert på benken, men på trbunen...
Jeg fant ikke plass til Gardar i min oppstilling denne kampen. Det betyr ikke at jeg synes Gardar er dårlig eller ikke fortjener en plass på laget. Det betyr at det er flere spillere i FFK som etter min mening fortjener en plass på laget enn det er plass til på hver gang. Ergo må det roteres litt. Jeg blir ikke skuffet om Gardar starter, men selv ville jeg heller hatt West på benken i denne kampen. Oppfatt det som en tillittserklæring overfor West, ikke som mistillitt overfor Gardar. I min bok har ingen FFK`ere spilt seg opp på tribunen i det siste, men vi kan ikke ha fem spisser i kamptroppen hver gang av den grunn. Jeg synes West har fått lite spilletid i år og fortjener å slippe til litt mer snart.
Jeg er enig med Husgutt at toppbanneret er ganske vittig.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Mitt tips: 1-1 (og i likhet med Aftenposten tipper jeg sjeldent rett, så her blir det seier, folkens
Nnneeiii....skal 1 komma seg til Oslo da...
ja,..etter en saftig burger nå så er jeg på vei se..
Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"
Tegstrøm, tarik, raio og kvisvik spiller ikke i kveld.
Jeg synes West har fått lite spilletid i år og fortjener å slippe til litt mer snart.
Jeg syns West har fått den spilletiden han fortjener i år. Dessuten så syns jeg Gardar gjør en kjempejobb som første-forsvarer. Viktig i bortekamper spesiellt. Nå tror jeg jo ikke at Gardar blir satt på tribunen uansett, så vi får nok se ham i løpet av kvelden. Forhåpentligvis får vi se ham gjenta scoringen fra "ranet" mot VIF på stadion
Opprinnelig postet av Tiger
Tegstrøm, tarik, raio og kvisvik spiller ikke i kveld.
Vålerenga`s drøm det ja
hei espen det er usikkert om kvisvik kan starte. dette blir ikke avgjort føre 1 time før kamp start
Heisann Keiko,
takk for svar.
Hva sier magefølelsen i dag? Skulle gjerne vært på ullevål og sett kampen, men bor utenfor norge for tiden, så får nøye meg med TV2 Sumo....
Opprinnelig postet av Espen
hei espen det er usikkert om kvisvik kan starte. dette blir ikke avgjort føre 1 time før kamp start
Heisann Keiko,
takk for svar.
Hva sier magefølelsen i dag? Skulle gjerne vært på ullevål og sett kampen, men bor utenfor norge for tiden, så får nøye meg med TV2 Sumo....
Jeg legger ut laget klokken 17.45.
Her er laget.
Rami
Pål
Raio
Johan
John
Kasey
Ardian
Tarik
Brian
Andreas
Opprinnelig postet av Patrioten
Her er laget.
Rami
Pål
Raio
Johan
John
Kasey
Ardian
Tarik
Brian
Andreas
Den personen du glemte er vel Patrik Gerrbrand?
Jeg sliter noe jævlig med TV2 Sumo nå. Kommer ikke på siden deres i det hele tatt. Kan noen sjekke om de har det samme problemet?
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
David Brent
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Kampen går på Zerbra eller?
Jepp.
Kampen går på Zerbra eller?
Jepp det gjør den, men er vel ikke alle som har den da
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Kampen går på Zerbra eller?Jepp det gjør den, men er vel ikke alle som har den da
man kan også se den på nett
Pokker.. Kabelen til vår kabel-tv er røki!! Får ikke sett kampen!!!
Får heller ikke sett kampen på nettet,er et eller annet tull med innlogginga!!
Neimen hva i hæ...te??
Rakk ikke få med meg hva som skjedde....
Jaja.. Like greit at jeg ikke får sett matchen da!! hehe
Dette klarer dem!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914