Før kampen: Vålerenga - Fredrikstad (21. serierunde)
---------------------------
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av Guillermo
bussbilletter kan kjøpes i aristokraten på kråkerøy imorra!
Takk for opplysningen, fikk nemlig beskjed av en annen forumbruker at det var fullt se, men da så
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av keiko99
taper vi denne kampen faller vi på tabellen.
Det var en bombe keiko99. Jeg regner med at alle vet at Vålerenga ligger opp i ræva på vårs.
Usikkert med Raymond -VIF med flere ute
ingen bombe, men jeg kan vl si det for det rune
Usikkert med Raymond -VIF med flere ute
Vi rykker ikke oppover med uavgjort heller.
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Visst synes jeg Gardar er verdt en plass på benken. Men jeg synes de andre fortjener en plass på laget/benken også. Gardar er god han, men jeg vet ikke om han har vondt av en tur på benken i blant han som alle andre.
Tegstrøm har vist at han kan score en masse mål i TL om han bare får det til å stemme. Han har vist for FFK at han er i stand til å skape sjanser og score helt på egenhånd. Akkurat på det er han bedre enn Gardar, i mine øyne. Men jeg tenker én kamp av gangen nå, ikke hvem som er bankers resten av sesongen. Desto bedre at vi har noe å bytte på.
Forøvrig anser jeg det ikke som en svakhet hos Gardar at det er vanskelig å finne plass til ham i laget, men som en styrke ved FFK.
Tegstrøm har scoret færre i TL iår enn Gardar. Teller lite hva han gjorde på våren ifjor når Sandefjord hadde medgang. "Å få det til å stemme" er vel det de fleste spissene våre har slitt med? Mao ikke spesiellt for Tegstrøm (eller Gardar) det.. Forøvrig enig i at Tegstrøm bør starte, men at Gardar ikke skal være innbytter syns jeg er litt drøyt. Han har etter min mening ikke spillt seg så totalt ut av troppen. At han skulle ha godt av en tur på benken er vel litt drøyt siden han vel har sittet på benken i omtrent halvparten av kampene? Dessuten så var han i din oppstilling ikke engang plassert på benken, men på trbunen...
Jeg fant ikke plass til Gardar i min oppstilling denne kampen. Det betyr ikke at jeg synes Gardar er dårlig eller ikke fortjener en plass på laget. Det betyr at det er flere spillere i FFK som etter min mening fortjener en plass på laget enn det er plass til på hver gang. Ergo må det roteres litt. Jeg blir ikke skuffet om Gardar starter, men selv ville jeg heller hatt West på benken i denne kampen. Oppfatt det som en tillittserklæring overfor West, ikke som mistillitt overfor Gardar. I min bok har ingen FFK`ere spilt seg opp på tribunen i det siste, men vi kan ikke ha fem spisser i kamptroppen hver gang av den grunn. Jeg synes West har fått lite spilletid i år og fortjener å slippe til litt mer snart.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Jeg er enig med Husgutt at toppbanneret er ganske vittig.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Mitt tips: 1-1 (og i likhet med Aftenposten tipper jeg sjeldent rett, så her blir det seier, folkens
Nnneeiii....skal 1 komma seg til Oslo da...
ja,..etter en saftig burger nå så er jeg på vei se..
Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Tegstrøm, tarik, raio og kvisvik spiller ikke i kveld.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Jeg synes West har fått lite spilletid i år og fortjener å slippe til litt mer snart.
Jeg syns West har fått den spilletiden han fortjener i år. Dessuten så syns jeg Gardar gjør en kjempejobb som første-forsvarer. Viktig i bortekamper spesiellt. Nå tror jeg jo ikke at Gardar blir satt på tribunen uansett, så vi får nok se ham i løpet av kvelden. Forhåpentligvis får vi se ham gjenta scoringen fra "ranet" mot VIF på stadion
Opprinnelig postet av Tiger
Tegstrøm, tarik, raio og kvisvik spiller ikke i kveld.
Vålerenga`s drøm det ja
hei espen det er usikkert om kvisvik kan starte. dette blir ikke avgjort føre 1 time før kamp start
Heisann Keiko,
takk for svar.
Hva sier magefølelsen i dag? Skulle gjerne vært på ullevål og sett kampen, men bor utenfor norge for tiden, så får nøye meg med TV2 Sumo....
Opprinnelig postet av Espen
hei espen det er usikkert om kvisvik kan starte. dette blir ikke avgjort føre 1 time før kamp start
Heisann Keiko,
takk for svar.
Hva sier magefølelsen i dag? Skulle gjerne vært på ullevål og sett kampen, men bor utenfor norge for tiden, så får nøye meg med TV2 Sumo....
Jeg legger ut laget klokken 17.45.
Her er laget.
Rami
Pål
Raio
Johan
John
Kasey
Ardian
Tarik
Brian
Andreas
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914