Før kampen: Vålerenga - Fredrikstad (21. serierunde)
---------------------------
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av Lemmy
Rami
PAC Gerrbrand Piroja Sjöberg
Bjørkøy Gashi Wehrman Kvisvik
Elyounoussi Tegström
Kan vi stille alle disse, er vi et topplag. Tror vi da har gooooode sjanser til å slå VIF!
Uten tvil et bra lag. Selv på en middels dag bør dette laget være vanskelig å slå. På en god dag... er det bare å nyte.
Vi har vært gode mot Lyn på Ullevål i det siste. Nå er det tid for å ta skalpen til Enga. Ny borteseier, deretter hamler vi opp med RBK på eget gress. Fram med solbrillene!
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av T.Olsen
Tipper Fredrikstad går på en smell, igjen. Kanskje ikke like stor som den vi så i går, men antakelig ikke langt unna.Kouadio burde starte uansett,enten for kvisvik eller bjørkøy.Fofana-Tegan/Gardar på topp.Tarik på benken
Noen som vet om Kouadio kan/vil/tør/bør/skal/får/har spill(t)(e) høyrekant?
Ganske enig.
Gashi!
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Håper på dette laget:
Shaaban
PAC - Piiroja - Gerrbrand - Sjøberg
Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik
Tegstrøm - Fofana
Kouadio, Tarik, West, Berg, Multe, Shabani, Staw
Gardar ikke verdt en plass på benken engang? Hva har f.eks Tegstrøm gjort som gjør ham til "bankers" i første-elveren?
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Serberen Zajic er virkelig godt. En sterk spiller med en lekker teknikk og en arbeidshest. En spiller Wherman kommer til å ta seg av på eksemplarisk vis..
Jeg håper på det vanlige forsvaret, og den vanlige midtbanen. På Topp ønsker jeg meg Tegstrøm og Brian West.
West fremfor Tarik fordi Tarik er sliten og har deltatt på beldig mye. West fordi han er en godt lagspiller, har gode pasninger og er faktisk, i tillegg til å være en god bakromsspiller, også brukbar som oppspillsspiss. Det er på slutten av sesongen av man kan få utnyttet av man har en bred stall. På benken har vi da jokere både i form av en Tarik som vil vise seg for god til benken, og Koaudio som bare blir bedre og bedre..
p.s. Vi skulle nok hatt Toth (Vif-dödaren) til denne kampen her... ;)
Opprinnelig postet av T.Olsen
Tipper Fredrikstad går på en smell, igjen. Kanskje ikke like stor som den vi så i går, men antakelig ikke langt unna.
Noen som vet om Kouadio kan/vil/tør/bør/skal/får/har spill(t)(e) høyrekant?
Nja...ofte lag kommer tilbake etter smeller. Ref. Brann tidligere i år etter lyn borte.
Hvis vi klarer dette igjen klarer kanskje gutta sin del av jobben. See you all there!
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Begynner å få så utrolig kjipe vibber før de neste kampene. Misliker ikke VIF som lag, men hater Klanen. LSK er et møkkalag, men VIF er de morsomste å slå og de værste å tape for.
Så RBK i går og begynner å tenke at detta går aldri bra.......Herregud - holder 1 - 1 mot Chelsea. Angst.
Kan ikke noen trøste meg og si:"Slapp av Morgaine. Dette går så bra så."?
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Slapp av Morgaine, detta går så bra!!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av hedvalen
vær med på jordal å tap 11-1 så skal du kjenne smerte hehe høre "vi er vålenga" sangen 11 ganger er kanskje et av de værste øyeblikkene mine i mit liv,,, våkner enda opp midt på nattan å skriker om hjelp;) hehe
Hm, Jordal er vel ikke fotballarena ? Uansett tapte vi 5-1 mot Enga på Ullevåll i fjor, 2 uker etter vi grusa dem 3-0 i cupen...
Uansett håper jeg på at Trulsen starter i stedet for Tarik. (selv om det er lite sannsynelig)
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 20 sep 07, 08:48
Endret: 20 sep 07, 08:49
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Håper på dette laget:
Shaaban
PAC - Piiroja - Gerrbrand - Sjøberg
Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik
Tegstrøm - Fofana
Kouadio, Tarik, West, Berg, Multe, Shabani, Staw
Gardar ikke verdt en plass på benken engang? Hva har f.eks Tegstrøm gjort som gjør ham til "bankers" i første-elveren?
Visst synes jeg Gardar er verdt en plass på benken. Men jeg synes de andre fortjener en plass på laget/benken også. Gardar er god han, men jeg vet ikke om han har vondt av en tur på benken i blant han som alle andre.
Tegstrøm har vist at han kan score en masse mål i TL om han bare får det til å stemme. Han har vist for FFK at han er i stand til å skape sjanser og score helt på egenhånd. Akkurat på det er han bedre enn Gardar, i mine øyne. Men jeg tenker én kamp av gangen nå, ikke hvem som er bankers resten av sesongen. Desto bedre at vi har noe å bytte på.
Forøvrig anser jeg det ikke som en svakhet hos Gardar at det er vanskelig å finne plass til ham i laget, men som en styrke ved FFK.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av Bob Page
Hm, Jordal er vel ikke fotballarena ? Uansett tapte vi 5-1 mot Enga på Ullevåll i fjor, 2 uker etter vi grusa dem 3-0 i cupen...
Seieren i cupen kom jo før tapet i serien.
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
VIF skal vel spille e-cup i dag,
kansje den kampen sitter litt i bena på dem når vi møter dem på mandag?
Uansett håper jeg på at Trulsen starter i stedet for Tarik. (selv om det er lite sannsynelig)
Ettersom Trulsen ikke har profflisens så er det ikke bare usannsynelig men umulig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ser ut som det blir full mobelisering mot Vålerenga så, FFK igjen kan hake seg på medaljekampen.
-Alle i Byprosjektet, i tillegg til alle andre FFK-supportere, får nå tilbud om å være med til Oslo mandag for å heie frem FFK. Byprosjektmedlemmer betaler 100 kroner pr. person. Vi trenger all støtte vi kan få mot Vålerenga, så meld dere på, sier Ulf Berg i Plankehaugen.
-Vi setter opp busser mandag. Påmelding må skje i løpet av lørdag. Ta turen til Aristokraten og meld dere på, oppfordrer Ulf Berg.
-Dessverre røk vi mot Brann søndag, men nå er det nye muligheter, og vi i Plankehaugen er optimistiske. Mandag skal vi ta årets andre borteseier. Det er viktig at folk blir med til Ullevaal for å heie frem FFK, mener Ulf Berg, som er glad for stadig flere medlemmer i supporterklubben.
-Vi har passert 4100 medlemmer, og nye kommer til hver eneste dag. Dette er moro -vi gleder oss til en hektisk høst, avslutter Plankehaugens talsmann.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ettersom Trulsen ikke har profflisens så er det ikke bare usannsynelig men umulig.
Det fikser Morgan lett...han forfalsker bare et dokument, noen som han er dreven på.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914