Husk meg
Brukernavn
Passord

Hilsen fra Zoran før kampen mot Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 sep 07, 19:55
Holters: Fikk denne mailen fra Zoran i går kl 19:21, men jeg har vært på reisefot hjem fra Rhodos. Derfor kommer den nå. :)
------

Hei Dere

Nå er det litt mer en 24 timer før det braker løs på stadion og jeg har en bønn til Dere alle sammen. Det gjelder både Dere som støtter meg og Dere som er litt mer kritiske mot meg.
Nå er det slik at jeg er fortsatt litt dum og titter innimellom på forumet, og det første jeg merker er at det er veldig mye krangling på grunn av situasjonen som har oppstått. Jeg er redd at fra i morgen blir det vel enda verre. Nå gjelder det både om stemningen går helt til taket eller om det blir "ikke så bra". Derfor vil jeg ber dere alle om å la være om å hetse meg om stemningen går i taket eller hetse andre hvis det "ikke går så bra". Det viktigste er å støtte laget uansett vel.....

I tillegg vil jeg bare sende en personlig hilsen til Keiko i.o.m. at jeg har ikke mulighet til å sende PM lenger. Nå trodde jeg at vi har skværet opp om denne situasjonen for 3-4 år siden? Jeg har beklaget min oppførsel flere ganger og oppfattet deg som om du har tatt imot dette. Hvorfor må du skrape i dette akkuratt nå vet jeg ikke? Hva er hensikten vet jeg ikke? Men jeg kan heller ikke skru tiden tilbake. Eneste jeg kan gjøre er å angre og det trodde jeg at jeg har vist deg at jeg gjorde. Hvorfor trodde jeg det? Du kan lese par av dine PM som du har sendt til meg.

Jeg beklager overfor alle dere som har oppfattet meg som en trussel for dere, men dette var ikke meningen. Tro meg eller ikke, men alt skjer på grunn av engasjementet mitt. 
Og takk til Dere alle som har støttet meg for dette varmet hjertet i en vanskelig tid. 

Med vennlig hilsen,

Zoran Puvatcha

-------

Fra: keiko99

Til: Klokan

Status: lest

Sendt: 01. Jan 2007 (02:34)

Lest: 01. Jan 2007 (03:15)

Sv: godt nyttt åt kongen :)

gleder meg til serie start nå... vi ses nok snart... hils kona di også da :)

--------

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 16 sep 07, 21:59

Jeg har nok vert litt kritisk Zoran, ikke til deg personlig, har aldri sett du har oppført deg dårlig. Men måten du svarte på her inne i forumet syntes jeg ikke var noe ok.

Om noen av mine innlegg har virket sårende, ber jeg om unnskyldning for det, jeg blir nok litt revet med jeg også, men det har ikke vært din skyld. Reaksjonene mine har kommet pga av holdninger fra noen av dine tilhengere. DET kan du ingenting for.

Men med dette innlegget,retter du opp mye av inntrykket jeg fikk. Personlig synes jeg straffen er alt for hard, men det virker som om du tar det som en mann, og all ære til deg for det. Rakk bare og se 1. omgang i dag, pga måtte på jobb, men må si jeg savnet engasjementet ditt i dag.

Stå på Zoran, håper å se deg tilbake en dag.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til: 17 sep 07, 12:29

http://youtube.com/watch?v=ueAXeANV7JU&mode=related&search=

TIL ÆRE FOR ZORAN!

se hvoran han fryder seg over stemningen!

HÆRLIG!

110%støtte til Zoran!

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til: 19 sep 07, 14:13

åå det var tider det ,,,

savner det ,,

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914