Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt alle på laget til søndag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 14 sep 07, 23:12

Mange som føler seg støtt her på forumet, litt kritikk så betegnes det som personangrep og useriøse svar kommer som en boomerang tilbake. Nå syns ikke jeg så veldig synd på folk her inne som får en kommentar på seg, synes derimot at alle bør støtte enhver FFK-spiller på søndag, enten det er Ramberg, Hoås eller Fofane så de ikke utsettes for negativiviet fra første spark.

Foreslår derfor at folk nå kuler ned hjernebarken og heller lirer av seg noen gloser mot de mest negative "muppet-folka"på tribunen til søndag. Egentlig synd at det ikke er dem som en viss eks-forsanger har høyna volumet til, istedet for vanlige folk som oppfører seg bra, men som altså bare er interessert i å se en fotballkamp............

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 15 sep 07, 03:16
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Mange som føler seg støtt her på forumet, litt kritikk så betegnes det som personangrep og useriøse svar kommer som en boomerang tilbake. Nå syns ikke jeg så veldig synd på folk her inne som får en kommentar på seg, synes derimot at alle bør støtte enhver FFK-spiller på søndag, enten det er Ramberg, Hoås eller Fofane så de ikke utsettes for negativiviet fra første spark.

Foreslår derfor at folk nå kuler ned hjernebarken og heller lirer av seg noen gloser mot de mest negative "muppet-folka"på tribunen til søndag. Egentlig synd at det ikke er dem som en viss eks-forsanger har høyna volumet til, istedet for vanlige folk som oppfører seg bra, men som altså bare er interessert i å se en fotballkamp............

Støttes 100%

Fredrikstad stadion har vært utsolgt lenge! La de som kommer på stadion for å slenge dritt til egne spillere og ødelegge opplevelsen til de som har kommet dit for å glede seg over å se en fotballkamp få høre det slik at de holder seg hjemme i fremtiden og heller gir plass til de som er der for å nyte opplevelsen og støtte laget!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 16 sep 07, 14:27
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Endelig en positiv stemme. Gleder meg masse, og skal synge meg hes som alltid

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914