SYNG
På Søndag, tror nok at Zoran vil like å høre oss lage liv på Søndag!! Tror også det er noe Zoran vil... Oppfordrer alle til å synge! Syng for laget og Zoran!
---------------------------
Røde og hvite er de beste =)
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
På Søndag, tror nok at Zoran vil like å høre oss lage liv på Søndag!! Tror også det er noe Zoran vil... Oppfordrer alle til å synge! Syng for laget og Zoran!
Enig
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
110%støtte til Zoran!
På søndag skal jeg synge for Zoran, ingen av de andre fluffy fjollene som flakser rundt på stadion .
Rude, stewed and tattooed
jorhan
Any given sunday
Opprinnelig postet av Glenn Glitter
På søndag skal jeg synge for Zoran, ingen av de andre fluffy fjollene som flakser rundt på stadion .
er hva jeg sier til slike innlegg... jeg synger for FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB!!! IKKE Klokan, Arne, Nils, Pål eller hva de heter alle på tribunen.
er utsolgt. Tror det kommer til å bli et vannvittig trykk fra tribunene. MEN en ting er sikkert faren min synger bedre enn
faren din.
Opprinnelig postet av jorhan
Jeg synger også for laget. Ingen enkelt personer kommer foran FFK...
E9
Opprinnelig postet av Plankekæll
jeg synger for FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB!!! IKKE Klokan, Arne, Nils, Pål eller hva de heter alle på tribunen.
ja ! Netopp!!!!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Tror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Plankekæll
er hva jeg sier til slike innlegg... jeg synger for FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB!!! IKKE Klokan, Arne, Nils, Pål eller hva de heter alle på tribunen.
Morro med smiley face !
Hvorfor tror du vi står på stadion` ? For gutta såklart ! MEN, for meg personlig er tribunekultur jævli viktig ! Plankehaugen har vokst så utrolig mye med den mannen, så min røst går til støtte til mr.ex forsanger .
Get it ?
GG
Opprinnelig postet av Jonek
om du har den innstilleingen føre kamp så blir vi det, men vi gir alt og synger brann fansen i senkTror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.
Tror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.
Hvorfor det ? ingen har klart det ennå (på stadion i år)
Men uansett da...det er jo ingen som skjønner en dritt av hva den gjengen der sier...såå
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Merker jeg gleder meg litt til kamp nå ! Bruser i blodet ! Grrrrrrrrrrrr !
ja fy f..n
Håper Brann-fansen sitter igjen som en halvdød hvalbiff og lurer på hva som skjedde...egentlig.
Vi har snakket en del her inne om hva som kan reparere en fjortis-stemme etter en kamp, men er det noe som kan forebygge ? (uten fysisk trening self..., for ingen synger så bra som meg)
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av keiko99
om du har den innstilleingen føre kamp så blir vi det, men vi gir alt og synger brann fansen i senkTror nok vi kommer til å bli sunget ned av Brann fansen på søndag.
Tror nok ikke det er noe i veien med min innstilling til sang under kamper Mr. Keiko!
Jeg mener det er utrolig trist at noen nisser som ikke tåler å bli kjeftet på klarer å skape en slik heksejakt på Zoran.
Støtter Glen Glitter i sine innlegg over her.
Ikke kjeft på meg.-(
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914