FFK2 vs Strømmen
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
I følge TV2 tekst-tv (om du stoler på dem) så begynner kampen klokka 1800.
Opprinnelig postet av FFK1903
Er det ikke du som kan og vet alt? :)
.
Det hender faktisk at det er noe som glipper. Tro det eller ei.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av ffkmufc
Vi vant 1-0 etter scoring av West
Det var jo et langt og fyldig referat. Det inneholdt riktignok det viktigste...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Er kanskje ikke helt likt der eller, men fint om noen kunne forklare det for andre divisjon.
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Opprinnelig postet av misfit
Hvordan fungerer opprykk, nedrykk, kvalifisering i andre divisjon, på samme måte som de to øverste?
Er kanskje ikke helt likt der eller, men fint om noen kunne forklare det for andre divisjon.
Vinneren av avdeling 1 til 4 rykker direkte opp, ingen flere ettersom det er fire lag fra 1. divisjon som rykker rett ned.
De tre nederste i hver avdeling rykker rett ned
Ingen lag spiller kvalifisering i 2. divisjon.
Som nevnt så må det være en divisjons buffersone mellom førstelag og toerlag. Noe som vil bety at hvis Odd rykker ned fra Tippeligaen, så vil Odd2 rykke ned fra 2. divisjon, uavhengig av tabellplassering. Tar jeg ikke feil, så rykket Molde 2 ned på grunn av det i fjor, samt at Molde 3, som hadde rykket opp, ikke fikk rykke opp likevel, fordi Molde2 og Molde3 ikke kunne være på samme divisjonsnivå.
Akkurat nå ser det jo lyst ut for FFK2 etter en litt dårlig start. Ligger nå faktisk på samme plassering som FFK i Tippeligaen, nemlig 5. plass. Likevel, det er utrolig jevnt. Kun 3 poeng skiller 4. og 11. plass.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Dessverre hadde ikke ffksupporter.net mulighet til å ha noen på kampen i dag.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Costanza
Ser at Christian Berg spilte i 90 minutter. Det er positivt. Håper han holder seg frisk nå... Hadde vært ideelt å bruke han i Wehrman-rollen mot Brann, men den kampen kommer sikkert litt for tidlig for Berg.
Kanskje FFK2 holdt nullen pga av en god deffensiv Berg på midtbanen
Var på kampen og kommer her med litt utfyllende info slik jeg så det.
Staw var trygg i målet uten å bli satt på de helt store prøvene.
Multe på høyreback slet litt med posisjoneringen i starten men spilte seg opp.
Dardan og Agim hadde stålkontroll som midtstoppere. Særlig var Agim meget bra. Ikke bare er han først på nesten alt, men klarerer også skudd og innlegg til medspillere. Hadde også store sjanser på offensiv dødball.
Prytz spilte venstreback i 1. omgang. Slet med farten. Tror det var Thomas Jørgensen som spilte 2. omgang. Ok.
Fabian Andersen spilte ok på høyrekanten, men blir litt lett. Balal gjorde et friskt innhopp.
Berg og Elvestad var meget gode på midten. Jeg vurderer begge disse bedre enn Ramberg sentralt, men det er min vurdering.
Kuoadio spilte ok på venstrekant uten å imponere.
West var god helekampen, mens Trulsen fikk til lite. Kom til en del fine muligheter de siste 10 minuttene da Strømmen flyttet opp laget.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Var på kampen og kommer her med litt utfyllende info slik jeg så det.
Staw var trygg i målet uten å bli satt på de helt store prøvene.
Multe på høyreback slet litt med posisjoneringen i starten men spilte seg opp.
Dardan og Agim hadde stålkontroll som midtstoppere. Særlig var Agim meget bra. Ikke bare er han først på nesten alt, men klarerer også skudd og innlegg til medspillere. Hadde også store sjanser på offensiv dødball.
Prytz spilte venstreback i 1. omgang. Slet med farten. Tror det var Thomas Jørgensen som spilte 2. omgang. Ok.
Fabian Andersen spilte ok på høyrekanten, men blir litt lett. Balal gjorde et friskt innhopp.
Berg og Elvestad var meget gode på midten. Jeg vurderer begge disse bedre enn Ramberg sentralt, men det er min vurdering.
Kuoadio spilte ok på venstrekant uten å imponere.
West var god helekampen, mens Trulsen fikk til lite. Kom til en del fine muligheter de siste 10 minuttene da Strømmen flyttet opp laget.
Godt at Agim,Elvestad og Berg viser gode takter. Spennende med denne Balal som er ny på FFK-juniorer i sommer. Han har 5 mål på 5 kamper som høyre kant på juniorlaget. Og nå fikk han debutere for FFK2 i 20 min.
Fikk du noe inntrykk av farten til West.....har han fått et gir til nå?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914