Husk meg
Brukernavn
Passord

Shaaban til Tyrkia?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 sep 07, 12:01

Shaaban blir og bra er det,ble nesten nervøs av alle ryktene


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 sep 07, 17:37
Ikke for å male fanden på veggen her, men jeg begynner å bli nervøs for at sesongen 2008 starter uten Shaaban. Fortsetter han å spille godt og stabilt for FFK samt får flere kamper for det svenske landslaget kan det fort bli en realitet at han forsvinner i neste overgangsvindu.

Spekulasjoner til side. Hvis dette skulle skje, er i såfall Bråthen eller Staw klare for å plukke opp stafettpinnen, og hvem er nærmest?

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 sep 07, 17:46

Opprinnelig postet av Snæbbis
Ikke for å male fanden på veggen her, men jeg begynner å bli nervøs for at sesongen 2008 starter uten Shaaban. Fortsetter han å spille godt og stabilt for FFK samt får flere kamper for det svenske landslaget kan det fort bli en realitet at han forsvinner i neste overgangsvindu.

Spekulasjoner til side. Hvis dette skulle skje, er i såfall Bråthen eller Staw klare for å plukke opp stafettpinnen, og hvem er nærmest?

 

Tipper det blir ganske så close race mellom de to, men jeg tror Bråthen var et par centimetre foran før han ble skadet. Vanskelig å si nå. Men så skal det sies at Bråthen var U-21 landslagskeeperen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 sep 07, 19:58

Mener som sikkert mange har forstått at Rami Shaban er TLs beste keeper. Likeså mener jeg at FFK har landets beste reservebenk angående keepere. Dette samtidig som Shaban vel har ett år igjen av kontrakten med FFK.

Med dette som bakteppe mener jeg faktisk at den rette tiden å selge Shaban er etter sesong slutt 2007. Dette av hovedsaklig 2 grunner:

1: FFK får en meget god slump penger.

2: FFK beholder sine to lovende keepere, som fortjener å bli satsa på videre. En vet ikke om en eller begge ville gått dersom Shaban tegnet ny kontrakt.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 04 sep 07, 20:01
Opprinnelig postet av dracula

Mener som sikkert mange har forstått at Rami Shaban er TLs beste keeper. Likeså mener jeg at FFK har landets beste reservebenk angående keepere. Dette samtidig som Shaban vel har ett år igjen av kontrakten med FFK.

Med dette som bakteppe mener jeg faktisk at den rette tiden å selge Shaban er etter sesong slutt 2007. Dette av hovedsaklig 2 grunner:

1: FFK får en meget god slump penger.

2: FFK beholder sine to lovende keepere, som fortjener å bli satsa på videre. En vet ikke om en eller begge ville gått dersom Shaban tegnet ny kontrakt.



Helt enig, Dracula!

Jeg er en stor fan av Shaaban - og i den formen han er nå er han om ikke den beste keeperen i tippeligaen i alle fall helt i toppen, men det spørs om vi får beholde de to lovende keeperene vi har hvis de ikke får smake førstelagsspill snart.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340