Kamptråd: Stabæk - FFK (19. serierunde)
Noe sier meg at Gardar/Tegström fort kan bli spissparet fremover.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Da blir det Tarik på topp. :)
Noe sier meg at Gardar/Tegström fort kan bli spissparet fremover.
kan hende det kan bli knall... gardar er på vei han nå.. å sammen med en muligens "sulten" tegstrøm. å med tarik som kan drille litt bak dissa, og slenge noen stikkere,...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Herlig å se åssen Gardar kriger!!! Helt konge!! Nå fortjener virkelig den mannen en nettkjenning...
En brukbar 1 omg,kriger laget like mye som de gjorde midtveis i omgangen så kan det fort skje no..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Scout
Håper ikke det er noe alvorlig med Kvisvik. Kan noen av dere som ser kampen på tv beskrive hvordan Kvisvik ble skada, og om det så ille ut? Har bare VG-nett her på jobb.
kne mot kne... så ikke så ille ut.. men det kan jo seff være litt kjedelig skade fordet..
Er frista til å si at vi må presse Alanzinho til å slå opp strekken, men det ville vært usportslig av meg.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Go Tottis!!!
Opprinnelig postet av kenneth
Er frista til å si at vi må presse Alanzinho til å slå opp strekken, men det ville vært usportslig av meg.
jeg kan si det jeg. så slipper du ;)
hmm.
Opprinnelig postet av Scout
Håper ikke det er noe alvorlig med Kvisvik. Kan noen av dere som ser kampen på tv beskrive hvordan Kvisvik ble skada, og om det så ille ut? Har bare VG-nett her på jobb.
Han setter ut beinet, slik at kneet hans treffer kneet til Tchoyi i fart. Kjenner nok den. Forhåpentligvis ingen alvorlig kneskade, men det er jo helt umulig å si :)
God første omgang (for å være bortebane mot et topplag).
Opprinnelig postet av Costanza
Vi har stor aggressivitet og løpsvilje på midten i dag. Håper de klarer å holde dette oppe utover i 2. omgang. Men vi bør klare å skape flere farligheter foran mål med det store ballinnehavet vi faktisk har.
minner meg litt om hammarbykampen... mye ballbesittelse... men lite avslutninger!! å enda færre mål!!!
FFK- Vinner av Champions League, sesongen 2010
Opprinnelig postet av ffkmufc
Blir moro å følge det nye spissparet.. kouadio bør inn for tarik eller gardar etter hvert
ikke ta ut gardar da.. han gjør da hvertfall noe.... det har da ikke tarik gjort enda !!! så vidt jeg har sett da!!!
Opprinnelig postet av stibarst
heia Svein Oddvar Moen!!!!!!!
gjentar meg selv jeg!!!hehe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914