Gratulerer med dagen Tegan
Gratulerer med dagen.. Håper du får en fin høstsessong i Fredrikstad
---------------------------
ballen er rund......
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
Hurra! En ny FFK-spiller har kommet til verden.
hvis det ble gutt ja...???
Gratulerer med ny unge !
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Svaberget for alltid!
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av paco
Dette er din dag men den er ennå ikke over hehe,gratulerer
Gratulerer Tegström. Støtter opp Paco her, den er enda ikke over. Uten sammelikning forøvrig.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Har du lest forumets retningslinjer?
Who is General Failure and why is he reading my disc??
deilig at han starter debuten med mål. kom egentlig ut av en ufarlig situasjon, men tegan gjorde den farlig. syns det er bedre enn de spissene vi har fra før som bommer på 100% sjangser. hehe.
er sikkert viktig for han å få litt selvtillit i den første kampen. trur han kommer til å skore 3-4 mål til i løpet av sesongen.
***** skrev:
"Er det Eggen som spøker i bakgrunnen eller? Trodde vi var ferdig med å kjøpe søppel jeg... tegstrøm er absolutt ikke god nok... Vil heller ha en ving eller venstreback.. men neida"
Tror denne karen og en del andre må spise ordene sine gitt.. hehe måtte bare;)
Jeg skrev:
Jeg sier ja takk, ikke fordi han har overbevist i år, men hvor lett er det å overbevise som spiss når du har en av norges dårligste lag bak deg, og i tillegg har ikke det laget hatt flyt og medgang.
Tror at han har kvalitetene og styrken i kroppen som skal til for å score mål for oss, han er jo en typisk bakromsspiller som er flink til å gå på de rette løpene, bare det at han ikke har fått gode baller å gå på løp på, av midtbanen til sandefjord.
Men som dere jo vet har vi nå norges beste midbane som vil komplementere han perfekt. Det er jo ikke først og fremst ferdighetene teknisk sett som Tarik og Fofana f eks mangler, men det er styrken i kroppen, de blir jo stadig vekk bare vippet vekk av kraftige forsvars-spillere. De er rett og slett for urutinerte og lette i kroppen. Dette er en spiller som dessuten trekker på seg forsvarsspillere, som igjen gir mer rom for de andre.
Kan jo hende jeg tar feil, men ufattelig sjeldent jeg gjør det. Tok ikke feil denne gangen heller;)
Grattis til gutta;)
Husgutt er nok selv glad for at han tok feil akkurat i dag.
Har du lest forumets retningslinjer?
Grattis! Tegans sønn ble født på en historisk FFK-dag. Første borteseier i serien på ..................... dager! Nå er alle triste bortekamper glemt!!!!!!
Opprinnelig postet av paco
Dette er din dag men den er ennå ikke over hehe,gratulerer
Dælan! Er du den klarsynte, paco?
Grattis, Tegström! Med mål og barn nr. 2!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914