Nå må det ryddes opp i spillerstallen
---------------------------
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
..tror sikkert han mener kampen i går mot Hammarby, hvor Ramberg faktisk ikke var psykisk med i kampen, hvor Gardar sliter men..... , hvor Tarik prøver, men ikke lykkes og hvor Hoås misbruker årets mulighet.. Problemet er at uansett hvor jævlig det kan høres, på dette nivået må ikke f.eks Hoås sin mulighet misbrukes. Den missen kostet kan ha kostet millioner.
Vi trenger spillere som har teknikk og "kyla" foran kassa. Håper Tegan kan vise til dette. Teknikk og pasningssikkerhet straffet oss i går. Vi trykket Hammarby over på defensiven gjennom hele kampen , men vi mister ballen for ofte pga dårlige pasninger og dårlig teknikk.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Kødde med frustrasjonen. Satte overhodet ikke dette inn for å skape diskusjon med noen. Men en ting mener jeg sterkt; de MÅ kvitte seg med Hoås, det må jeg få lov til å mene.Med en annen spiller der framme hadde vi fått en tur til Portugal. Vi har vært der før i E-cup.Flere "uforståelige" stikkord; jeg liker TH,glad vi får AT, og så er jeg skikkelig tilhenger av 2 pølser i vaffet med bare sennep. Det var det jeg ville med innlegget.
dog er det noen kamper hvor han er fantastisk og virkelig står fram(!), men han er for ustabil.
ikke ta dette som hets.. vær så snill.
synd at vi ikke kunne bruke gashi igår og kanskje tegstrøm, men sånn er det. Ser ut som vi har noe stort på gang
Jeg mener FFK bør prøve å kvitte seg med disse:
Hoås, Berg, Vuorinen (Permanent), Stadheim (Permanent) og kanskje Prytz.
Opprinnelig postet av Solheim
når vi først er inne på ramberg så virker det som han lever i sin egen verden; helt i tåka. Nesten i hver kamp, slurver med pasninger, mottak, hvor han er i forhold til motstandere/medspillere,Enig angående Ramberg!
dog er det noen kamper hvor han er fantastisk og virkelig står fram(!), men han er for ustabil.
ikke ta dette som hets.. vær så snill.
synd at vi ikke kunne bruke gashi igår og kanskje tegstrøm, men sånn er det. Ser ut som vi har noe stort på gang
FFK i Cupfinale 2006 !!!
Opprinnelig postet av 1947modell
HALLO Hoås spilte 19 minutter av kampen, det å gi han skylden for at vi ikke får en tur til Portugal blir bareKødde med frustrasjonen. Satte overhodet ikke dette inn for å skape diskusjon med noen. Men en ting mener jeg sterkt; de MÅ kvitte seg med Hoås, det må jeg få lov til å mene.Med en annen spiller der framme hadde vi fått en tur til Portugal. Vi har vært der før i E-cup.Flere "uforståelige" stikkord; jeg liker TH,glad vi får AT, og så er jeg skikkelig tilhenger av 2 pølser i vaffet med bare sennep. Det var det jeg ville med innlegget.
for dumt. Synes også det var for ille at enkelte startet å pipe når han ble satt inn.
Opprinnelig postet av eliot
19 min er 19 for mye på dette nivået. Jeg så vel noe du ikke så da. Den store sjansen like før slutt. Vi hadde tatt de etter ee. Tør snart ikke nevne navn her inne for det blir tatt som hets med en gang av enkelte.Opprinnelig postet av 1947modell
HALLO Hoås spilte 19 minutter av kampen, det å gi han skylden for at vi ikke får en tur til Portugal blir bareKødde med frustrasjonen. Satte overhodet ikke dette inn for å skape diskusjon med noen. Men en ting mener jeg sterkt; de MÅ kvitte seg med Hoås, det må jeg få lov til å mene.Med en annen spiller der framme hadde vi fått en tur til Portugal. Vi har vært der før i E-cup.Flere "uforståelige" stikkord; jeg liker TH,glad vi får AT, og så er jeg skikkelig tilhenger av 2 pølser i vaffet med bare sennep. Det var det jeg ville med innlegget.
for dumt. Synes også det var for ille at enkelte startet å pipe når han ble satt inn.
Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg så vel noe du ikke så da.
Eller omvendt om du vil...
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Og der var vi ufortjent ute av UEFA-cupen og. Ja, ja vi får kvalifisere oss til neste år via serien
Nå har ikke jeg lest alle innlegga siden kampen igår, men hva i allverden er det folk kjefter på Hoås for? Han spilte vel like bra som de andre spissene vi hadde på banen. Han vant jo dueller og kom seg til en diger målsjanse. Det går ikke ann å synes Tarik er veldig bra, og så si at Hoås er dårlig fordi han brenner en sjanse. Det er vel få spisser som trenger flere målsjanser enn Tarik for å score.
Min mening er at Wehrman var bland FFKs dårligste. Han lå alt for lavt i banen, og hadde utrolig mange passninger bakover på banen....og flesteparten av pasningene som gikk framover gikk i beina på en motspiller.
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av oleberg
Jeg mener FFK bør prøve å kvitte seg med disse:
Hoås, Berg, Vuorinen (Permanent), Stadheim (Permanent) og kanskje Prytz.
For det har ikke klubben prøvd på?
Rød.... hvit... og patriot!
at vi ikke brukte han før, han må jo være på første 11 til mandagen
men å pipe på spillere som kommer inn er for ille ,, jeg har ikke så mye til overs for hoås men får egentlig
ganske vondt av gutten tenk på hva som skjedde med dagfinn og alle som er negative mot ham, skal si at jeg sier ting som " faan hoås " men det gjør jeg til alle spillere
på banen hvis de ikke får til noe
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Opprinnelig postet av bjorn
Hvorfor kvitte seg med Berg om han vil være med videre?
Fordi han ikke er god nok, og fordi vi heller bør gi 2-3 reserveplass på sentral midtbane til lokale/unge talenter på vei opp og frem!
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914