Lovende takter av Kouadio
Selv om vi tapte i dag så synes jeg at laget begynner å ta form, Synes spesielt det var moro å se at Kuadio begynner å komme i form. Synes han gjør mye bra i dag. Flink til å vinne ballen og holde på den og viser at det bor mye fotball i han med bra passninger og veldig bra teknikk.
Det som overrasket meg mest var at han var så respektløs i måte å spille på, der har Fofana litt å lære, han blir stående litt for mye med lua i hånda og redd for å gjøre feil virker det som.
Synes snart han burde få prøve seg fra start jeg.
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Selv om vi tapte i dag så synes jeg at laget begynner å ta form, Synes spesielt det var moro å se at Kuadio begynner å komme i form. Synes han gjør mye bra i dag. Flink til å vinne ballen og holde på den og viser at det bor mye fotball i han med bra passninger og veldig bra teknikk.
Det som overrasket meg mest var at han var så respektløs i måte å spille på, der har Fofana litt å lære, han blir stående litt for mye med lua i hånda og redd for å gjøre feil virker det som.
Synes snart han burde få prøve seg fra start jeg.
Er så enig med deg.
Helt enig i dette!
Meget positivt innhopp idag, og et positivt innhopp mot TIL på søndag. Kouadio bør helt klart få sjansen fra start.
---------------------------
Supporter, faktisk :)
Opprinnelig postet av paco
Tror ikke trenern setter ut Bjørkøy eller Kvisvik men han kan spille spiss fremfor Tarik,ikke vanskelig og se at tarik treneger vile og Kouadio er rett og slett en bedre spiller enn Tarik.det samme gjelder gardar han er også en bedre spiss så nå håper jeg at trenern tar klippekortet til Tarik og setter ramberg på benken til evig tid.Vi må gjøre alt for og beholde Kouadio(regner med mye skjeft nå)
Støttes her
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
du får ikke kjeft av meg. er helt enig. kouadio kunne fått noen kamper nå. så kunne tarik fått vilt seg litt. kanskje tenkt på litt annet enn fotball. trur det har gått litt i hue på han etter pang åpninga på sesongen. men vi må selvfølgelig fortsette å satse på tarik også. men han trenger ikke klippekort når han ikke er i form. da kan heller andre spillere ta over.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Ja Ramberg er vel den mest sannsynlige som da evt blir satt på benken, selv om jeg synes han og gjør en grei kamp i dag. Men det virker som han er litt for redd for å bli skadet, han trekker seg altfor ofte i avgjørende taklinger noe som innimellom resulterer i farlige overganger.
Og så virker han litt blottet for ,selvtillit noe som gjør at han ikke tør å gjøre ting selv når han får sjansen men legger en ekstra pasning istedet for å skyte f eks.
Det er egentlig synd for det er mye fotball i Ramberg.
Men over til Kuadio igjen, så er det vel heller ingen umulighet at han får sjansen istedet for Gardar. Gardar er flink til å holde på ballen i angrep men er lite kreativ og god i avsluttningsøyeblikket. Dessuten ser det ut som Tarik og Gardar ikke har kjemien mellom de i orden. Ingen av de synes å vite hvor de har hverandre. Tarik vet aldri hvor stussen til Gardar kommer f eks. Det er jo det som gjør Nannskog og Veigar Pall til ett livsfarlig våpen, for de vet til enhver tid hva den andre kommer til å gjøre helt intuitivt.
Kanskje Kuadio eller Tegstrøm kan bli en bedre makker for Tarik, uten at jeg synes Tarik heller skal ha klippekort. Det er enkelte kamper han heller ikke passer. Mot f eks Lillestrøm eller Viking så blir han for spinkel og for lite sterk i kroppen mot store og kontante forsvarspillere som lett vipper han ut av balanse.
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Og der var vi ufortjent ute av UEFA-cupen og. Ja, ja vi får kvalifisere oss til neste år via serien
Opprinnelig postet av Rey
Spennende og talentfull spiller, men veldig lett å lese hvis du har sett han littegrann. Han går alltid til venstre. Har aldri sett han gå mot høyre, uansett hvilken side han spiller på.
så du kampen idag?
han gikk flere ganger innover i banen idag, om det er det du mener som `ikke til høyre?`
Opprinnelig postet av Solheim
Spennende og talentfull spiller, men veldig lett å lese hvis du har sett han littegrann. Han går alltid til venstre. Har aldri sett han gå mot høyre, uansett hvilken side han spiller på.
så du kampen idag?
han gikk flere ganger innover i banen idag, om det er det du mener som `ikke til høyre?`
Joda, men det er ikke når han møtte en spiller mann mot mann. Kommer han alene mot en spiller og skal finte han vekk, så blir det alltid til venstre. (Og det sier jeg på bakgrunn av 6-7 kamper for FFK2 og de innhoppa han har gjort for a-laget. Prøv å legg merke til det neste gang)
The colour of her eyes
He he he...har ikke noe å si det vel? Han dribler dem uansett
Han er for kjapp i bena for motspillerene.Går de rett ,så blir det at de tar bena hans og ikke ballen
uten å trekke noen store sammenligninger mener jeg å `huske` en kar ved navn Garrincha som alltid `også` gikk til høyre.
Opprinnelig postet av Solheim
så lenge det funker er det vel ikke noe å utsette på?
uten å trekke noen store sammenligninger mener jeg å `huske` en kar ved navn Garrincha som alltid `også` gikk til høyre.
Han som de fleste i Brasil mener er tidenes fotballspiller i Brasil
The colour of her eyes
men uten å ta tråden til helt nye høyder, stå på Kouadio, håper vi får se deg på banen mot Stabæk!
Enig at "Konan" hadde ett meget godt innhopp.
Kanskje han og Tegstrõm starter på topp mot Stabæk.
Tarik utre av form og Gardar har ikke TL kvalitet, sjøl om han jobber og sikkert gjør så godt han kan.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Vi tapte ikke idag da! 1-1! hoho
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av paco
Tror vi akkurat har sett en spiller som burde gå rett inn i første 11 elvern som ving eller spiss,ikke lett og sette ut Bjørkøy eller Kvisvik nå så for meg så er valget enkelt,sett ut Tarik da han ikke er på nivået han var tidligere i år,la han heller komme sterkere tilbake
Tarik er nok blitt brukt litt for mye i år. Han er spilleren med flest minutter i FFK (VG). I tillegg så har han jo også U21-landskamper i år.
Kaudio var farlig hele tiden han var innpå...klart han må brukes...Han må brukes!!!
Vekk med Ramberg, maken til jojo-form...
Heia FFK
Klubbet har i stedet satset på Fofana, og i hvert fall etter å ha sett Kouadio i aksjon i går, kan jo det virke som en aldri så liten bommert...
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Synes vi har en del spillere som er ganske jevngode. Hva med å planlegge bytter, dvs kjøre med Tarik i førsteomgang og bytte med f.eks Kouadio i 2. omgang. Da kan de kjøre full pinne og være kjørt etter halv tid, det ville få opp tempoet på topp. Med tett kampprogram så blir ikke slitasjen så stor på unge spillere.
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av Espen
Et stort problem, som flere jo er inne på, er at vi nok skal slite veldig med å få lov til å spille Kouadio neste år, fordi han har spilt så lite i år. Selv om han skulle spille alle seriekampene resten av sesongen når han jo ikke opp i kravet om 50% spilletid for spillere utenfor EØS-området.
Klubbet har i stedet satset på Fofana, og i hvert fall etter å ha sett Kouadio i aksjon i går, kan jo det virke som en aldri så liten bommert...
Jeg tror ikke det er et stort problem, dersom Kouadio for en del spilletid resten av sesongen så har jeg ingen tro på at UDI er så firkanta at de ikke fornyer arbeidstillatelsen. Jeg vil tro at de tenker litt mer langsiktig enn det, så dette tror og håper jeg at vi ikke trenger å bekymre seg for.
Når det er sagt, Kouadio må jo bare få mere spilletid!! Jeg har ikke fått sett Kouadio mer en ved et par anledninger tidligere i år, men det virker på meg som han har fått bedre fysikk enn når han kom til klubben. I går var han strålende og nå må han begynne å få mere spilletid, helst fra start, men minst 30-20 minutter som innbytter. Er jo helt tydelig å se at i denne gutten bor det utrolig mye.
Lenge leve "hjørnet"!
Asså: Ramberg er jo redd for kroppen sin, gutten har jo vært fotballinvalid. Dessverre virker det ofte som om han fortsatt er det! Blir løpende altfor mye imellom, gir horrible feilpasninger og trekker seg fra dueller. Dette er bare noe....
Grønhagen er en bra trener jeg har sans for, men jeg kan ikke forstå at han foretrekker Ramberg istedenfor en hvilken som helst annen spiller!!!
Til tider var det veldig fristende og løpe ut og ta han av banen selv, men da ville jeg nok blitt utestengt fra stadion i laaaang tid fremover
Ramberg!!!: du må bare innse at du ikke holder nivået som skal til!!!
En slik spiller som han kan faktisk være tyngden på vektskåla (med negativt fortegn)når han ikke gir 100% i en kamp, og SPES i en europakamp!!!
Syns vi fikk sett et annet FFK da Kouadio kom inn. På slutten syns jeg faktisk West kunne kommet inn for Hoås. Og dette sier jeg ikke pga Hoås` miss i sluttsekundene men rent taktisk.
Syns faktisk Hammarby spilte som forventet jeg, og de gjorde det meste riktig. Da tenker jeg på kynisme, for slik er det i europa. Get used to it! En helt annet holdning enn i den hjemlige liga.
Ekstra synd er det at Plankehaugen hadde utradert seg selv. Patetisk!!!
PS: under kampen fikk jeg se en rakett-lignende ting som virket som om den forlot vår moder jord....dessverre befant den personen jeg skulle ønske var ombord der, på stadion og spilte kamp.....
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Er veldig glad for at det er Grønhagen som styrer laguttaket. Likte veldig godt vrien hans da Kouadio kom inn, med å trekke Bjørkøy inn sentralt i stedet for Ramberg, og skyve Kvisvik ut på høyre kant. En god taktisk manøver som resulterte i ny offensiv giv, frispark og scoring.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
"Grønhagen er en bra trener jeg har sans for, men jeg kan ikke forstå at han foretrekker Ramberg istedenfor en hvilken som helst annen spiller!!!"
Hvis du virkelig mener at alle i troppen kan gjøre en bedre jobb enn Ramberg på midtbanen tar du grundig feil. Jeg vil påstå at du er på feil åker!!
Dessuten så har du en holdning til endel spillere som jeg tror ville ført til stor misnøye i laget. Så jeg er glad for at vi har en likanes kar som Grønhagen til å styre laguttak og peptalk.
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Kaudio virket veldig bra, håper han får starte neste kamp, eller i hvertfall kommer inn.
Når det gjelder han, er det helt sikkert at han ikke får fornyet arbeids tilatelse etter endt sesong? Hadde vært veldig kjedelig, virker mye mer talentfull en feks fofana.
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av A9$h
Når det gjelder han, er det helt sikkert at han ikke får fornyet arbeids tilatelse etter endt sesong?
Skrev litt om det i denne posten for noen dager siden. Så alt er ikke håpløst. Ihvertfall ikke slik jeg har forstått det.
The colour of her eyes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914