Husk meg
Brukernavn
Passord

Lovende takter av Kouadio

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 30 aug 07, 23:14

Selv om vi tapte i dag så synes jeg at laget begynner å ta form, Synes spesielt det var moro å se at Kuadio begynner å komme i form. Synes han gjør mye bra i dag. Flink til å vinne ballen og holde på den og viser at det bor mye fotball i han med bra passninger og veldig bra teknikk.

Det som overrasket meg mest var at han var så respektløs i måte å spille på, der har Fofana litt å lære, han blir stående litt for mye med lua i hånda og redd for å gjøre feil virker det som.

Synes snart han burde få prøve seg fra start jeg.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 30 aug 07, 23:16
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Selv om vi tapte i dag så synes jeg at laget begynner å ta form, Synes spesielt det var moro å se at Kuadio begynner å komme i form. Synes han gjør mye bra i dag. Flink til å vinne ballen og holde på den og viser at det bor mye fotball i han med bra passninger og veldig bra teknikk.

Det som overrasket meg mest var at han var så respektløs i måte å spille på, der har Fofana litt å lære, han blir stående litt for mye med lua i hånda og redd for å gjøre feil virker det som.

Synes snart han burde få prøve seg fra start jeg.

Er så enig med deg.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 30 aug 07, 23:16
kunne ikke vært mer enig. han fortjener å komme med nå syns jeg. å hvis vi bruker han mye så kan vi kanskje overbevist de om at han er en viktig spiller for oss selv om han ikke har spilt 50% av kampene.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 30 aug 07, 23:19
Synes han var fantastisk idag, håper han får mer spille tid i fremtiden.

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til: 30 aug 07, 23:23

Helt enig i dette!

Meget positivt innhopp idag, og et positivt innhopp mot TIL på søndag. Kouadio bør helt klart få sjansen fra start.

---------------------------

Supporter, faktisk :)

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 30 aug 07, 23:20
Tror ikke trenern setter ut Bjørkøy eller Kvisvik men han kan spille spiss fremfor Tarik,ikke vanskelig og se at tarik treneger vile og Kouadio er rett og slett en bedre spiller enn Tarik.det samme gjelder gardar han er også en bedre spiss så nå håper jeg at trenern tar klippekortet til Tarik og setter ramberg på benken til evig tid.Vi må gjøre alt for og beholde Kouadio(regner med mye skjeft nå)

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 30 aug 07, 23:24

Opprinnelig postet av paco
Tror ikke trenern setter ut Bjørkøy eller Kvisvik men han kan spille spiss fremfor Tarik,ikke vanskelig og se at tarik treneger vile og Kouadio er rett og slett en bedre spiller enn Tarik.det samme gjelder gardar han er også en bedre spiss så nå håper jeg at trenern tar klippekortet til Tarik og setter ramberg på benken til evig tid.Vi må gjøre alt for og beholde Kouadio(regner med mye skjeft nå)

Støttes her 

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

scheien

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 07, 23:26

du får ikke kjeft av meg. er helt enig. kouadio kunne fått noen kamper nå. så kunne tarik fått vilt seg litt. kanskje tenkt på litt annet enn fotball. trur det har gått litt i hue på han etter pang åpninga på sesongen. men vi må selvfølgelig fortsette å satse på tarik også. men han trenger ikke klippekort når han ikke er i form. da kan heller andre spillere ta over.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 30 aug 07, 23:27
enig så enig, tingen er at han gjør uventede ting, som vi ser idag ting bynner å skje når han er i nærheten eller har ballen. han har teknikk, fart og spilleforståelse, har ikke sett inlegget hans, men ser ut som vi har en kantspiller dere!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 30 aug 07, 23:29
Endret: 30 aug 07, 23:30
Spennende og talentfull spiller, men veldig lett å lese hvis du har sett han littegrann. Han går alltid til venstre. Har aldri sett han gå mot høyre, uansett hvilken side han spiller på.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 30 aug 07, 23:32

Ja Ramberg er vel den mest sannsynlige som da evt blir satt på benken, selv om jeg synes han og gjør en grei kamp i dag. Men det virker som han er litt for redd for å bli skadet, han trekker seg altfor ofte i avgjørende taklinger noe som innimellom resulterer i farlige overganger.

Og så virker han litt blottet for ,selvtillit noe som gjør at han ikke tør å gjøre ting selv når han får sjansen men legger en ekstra pasning istedet for å skyte f eks.

Det er egentlig synd for det er mye fotball i Ramberg.

Men over til Kuadio igjen, så er det vel heller ingen umulighet at han får sjansen istedet for Gardar. Gardar er flink til å holde på ballen i angrep men er lite kreativ og god i avsluttningsøyeblikket. Dessuten ser det ut som Tarik og Gardar ikke har kjemien mellom de i orden. Ingen av de synes å vite hvor de har hverandre. Tarik vet aldri hvor stussen til Gardar kommer  f eks. Det er jo det som gjør Nannskog og Veigar Pall til ett livsfarlig våpen, for de vet til enhver tid hva den andre kommer til å gjøre helt intuitivt.

Kanskje Kuadio eller Tegstrøm kan bli en bedre makker for Tarik, uten at jeg synes Tarik heller skal ha klippekort. Det er enkelte kamper han heller ikke passer. Mot f eks Lillestrøm eller Viking så blir han for spinkel og for lite sterk i kroppen mot store og kontante forsvarspillere som lett vipper han ut av balanse.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 30 aug 07, 23:33
Heldigvis ikke så mange som har sett så mye av ham så langt. Bruk ham så lenge han er i slik storform gjerne ut sesongen selv om NFF så skulle komme med skriftlig garanti om at han er ute etter sesongen - slik han er nå så kan han få oss til Europa neste år!

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Og der var vi ufortjent ute av UEFA-cupen og. Ja, ja vi får kvalifisere oss til neste år via serien

Solheim

A-lagspiller

Lagt til: 30 aug 07, 23:33
Opprinnelig postet av Rey
Spennende og talentfull spiller, men veldig lett å lese hvis du har sett han littegrann. Han går alltid til venstre. Har aldri sett han gå mot høyre, uansett hvilken side han spiller på.

så du kampen idag?

han gikk flere ganger innover i banen idag, om det er det du mener som `ikke til høyre?`

Rey

Moderator

Lagt til: 30 aug 07, 23:35
Endret: 30 aug 07, 23:37
Opprinnelig postet av Solheim

så du kampen idag?

han gikk flere ganger innover i banen idag, om det er det du mener som `ikke til høyre?`

Joda, men det er ikke når han møtte en spiller mann mot mann. Kommer han alene mot en spiller og skal finte han vekk, så blir det alltid til venstre. (Og det sier jeg på bakgrunn av 6-7 kamper for FFK2 og de innhoppa han har gjort for a-laget. Prøv å legg merke til det neste gang)

The colour of her eyes

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 07, 23:38

He he he...har ikke noe å si det vel? Han dribler dem uansett

Han er for kjapp i bena for motspillerene.Går de rett ,så blir det at de tar bena hans og ikke ballen 

scheien

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 07, 23:39
ikke idag. han gikk faktisk mer mot høyre enn venstre spør du meg. syns det virker som om han vil vise seg frem nå. å det syns jeg han skal få lov til. etter de to siste innhoppa så syns jeg det skal bli vanskelig for grønis å ikke la han spille.

Solheim

A-lagspiller

Lagt til: 30 aug 07, 23:41
så lenge det funker er det vel ikke noe å utsette på?

uten å trekke noen store sammenligninger mener jeg å `huske` en kar ved navn Garrincha som alltid `også` gikk til høyre. 

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 07, 23:46

Opprinnelig postet av Solheim
så lenge det funker er det vel ikke noe å utsette på?

uten å trekke noen store sammenligninger mener jeg å `huske` en kar ved navn Garrincha som alltid `også` gikk til høyre. 

Han som de fleste i Brasil mener er tidenes fotballspiller i Brasil

Rey

Moderator

Lagt til: 30 aug 07, 23:47
Hehe... Sier ikke at det ikke funker, men hvis han fortsetter med de tendensene han har vist i de kampene jeg har sett på FFK2, så blir han lett å lese etterhvert. Vil så absolutt se han mer på a-laget

The colour of her eyes

Solheim

A-lagspiller

Lagt til: 30 aug 07, 23:50
stemmer stemmer, i motsetning til `resten` av verden som tror det er Pelé. Det var noe magisk over Garrincha.

men uten å ta tråden til helt nye høyder, stå på Kouadio, håper vi får se deg på banen mot Stabæk!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914