Flere syngende og mere trøkk neste år!
Det er jo for kjipt at det er mer trøkk borte enn hjemme.
Kjør en vervekampanje ovenfor kjente og kjære, for å få flest mulig til å stå sammen med Haugen også på hjemmekamper neste år.
Hos Klanen står alt fra advokater til sosialklienter sammen og synger motstandere i senk. Det er trend å være med i klanen, det bør nå også gå trend i å stå sammen med Plankehaugen!
Oppfordringen går herved til Glabussen, Snæbbussen (står kanskje allerede?), Sambafolket, Odd Bøsen, Herr Forsberg, Kong Salomon og ikke minst Jørgen Hattemaker!
Stå på folkens og dra med flest mulig basser!
1 Bass på stå, er bedre en 10 stumme på sitte!!!
Alle sammen satt, untatt Oddvar Brå.
Han var supporter og måtte stå :cool:
---------------------------
Macka fra start!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
da får alle som er interessert i å synge til året flytte over til lange stå, sånn at vi kan bli en ennå større gjeng.. men uansett ser jeg ikke noe problem i at djpete bytter side, bare vi drar i gang "røde og hvite" og "gi oss en F" neste sesong, kommer garantert hovedtribunen til å svare.. dette har alle blitt vant til nå.. djpete dro i gang mye av denne synginga på hovedtribunen, men nå klarer de å stå på egne ben, etter et opplæringsår!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Oppfordringen går derfor videre til alle andre: Det blir bare for dumt om vi blir sunget ut av Havørnan på vår hjemmebane. Håper folk er klar over at det bor mange nordlendinger i Oslo og omegn som kommer til Fredrikstad for å følge Glimt til året! Havørnans søravdeling har såvidt jeg vet fungert bedre enn modersupporterklubben i Bodø...
Og det er mange supporterklubber i Tippeligaen som kommer med langt flere supportere enn bodøfolket!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Stadion på FMV!
Gladbussen skal i råd om å stå på bortekamper til året. Dette møtet skal skje i vår Gladbuss 19 nov på vei til Norge-Degos. Vi får se...
Gøran Karlsen
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Har også hørt rykter om sitteplasser på Lange stå.....
Gladbussen skal i råd om å stå på bortekamper til året. Dette møtet skal skje i vår Gladbuss 19 nov på vei til Norge-Degos. Vi får se...
Hva med på hjemmebane da? Hva gjør Plankehaugen for å rekrutere da Lars? Har dere planer? Dette bør jo skje før sesongbilettene på sittern blir lagt ut, da vil mange potensielle stående binde seg!
Macka fra start!
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 07 nov 03, 18:49
Endret: 07 nov 03, 18:55
Tar gjerne imot gode idèer og innspill! Skrik ut folkens! Dette er ikke bare en sak for styret i Plankehaugen men noe som bør engasjere mange.
I enden av klokkesvingen mot kirkegården er i allefall min favorittplass de gangene jeg ikke er på sittetribunen, i år har det vært alle kamper....
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Håper de tar med plankehaugen i tankene når de i tilfelle må montere seter!
midten der vi er nå, hvis ikke så tror jeg plankehaugen blir en saga blott.
Jeg kommer til å stå på Stå til krampa tar meg. Ingen flytting på meg ihvertfall.
Klubben bør også forstå hvor viktig plasseringen (akustikk osv.) vil være for rekruttering av sterke syngende støttespillere.
Drøyer dette like lenge som planleggingen av ny stadion, ja se da mister man en stor sjans til å rekrutere maaaange stemmesprengende supportere. Vet selv om flere som nå sitter på gjerdet og venter på utfall av dette vanvittige drama vedrørende: Return of the Plankehaugen:ffk:
Macka fra start!
En ting som hadde hatt stor betydning for meg hvis vi skulle stå,er å ha en fast plass i haugen. Man kunne for eksempel malt tall/bokstaver i betongen hvor de som synger mest kunne stå,slik at man på en måte kunne få en fast plass midt i haugen.Utrolig slitsomt å måtte kjempe til seg en plass hvis man skulle være litt sent ute.
Gøran Karlsen
Lars Thoresen
Lagt til: 10 nov 03, 12:36
Endret: 10 nov 03, 12:40
Et bedre system for plassreservering til Plankehaugens medlemmer bør vi uansett jobbe for. Ikke bare av ovenfor nevnte grunn, men også fordi teknisk sett så kan vi risikere å ikke komme inn på kamp med dagens system. Til året vil flere kamper risikere å bli utsolgt. Større rift om billetter = større sjanse for ikke å få billett. Det gjelder også oss. Derfor synes jeg uansett vi bør få en egen billettkvote. Kanskje vi også bør jobbe for et eget sesongkort for medlemmer. Vi har jo bra rabatt på billetter i dag, noe det er flott om vi får videreført. Dermed er det nok ikke realistisk å få sesongkort som senker prisen ytterligere, men et sesongkort vil være en mulighet for de ivrigste til å sikre seg en plass på alle kamper. Og da kan det jo være greit å ha selvom man eventuelt betaler akkurat det samme som alle dem som kjøper enkeltbilletter. Dessuten blir gjerne sesongkortinnehavere prioritert ved billetter til store cupkamper og liknende. Vil være urettferdig om våre medlemmer ikke skulle få muligheten til å være med relativt tidlig i køen. Tror nok vi vil få en egen kvote vi også, men man vet jo aldri.
Opprinnelig postet av djpete
Hos Klanen står alt fra advokater til sosialklienter sammen og synger motstandere i senk. Det er trend å være med i klanen, det bør nå også gå trend i å stå sammen med Plankehaugen!
Ja det er helt korrekt at det slik i Klanen og det hadde vært fint å få til med Plankehaugen. Men for slik rekruttering tror jeg at fex. det som skjedde på Melløs ikke var bra. Hvis vi skyver forholdene til side og spillet som var nedkjølende så er det ikke bra at visse merkelige individer fra Red Beavers fremstår som en del av PH. Jeg tenker fex. på han som stod med ropert`en foran dere i hockey drakt. Gutta i PH ser jo ordentlige ut og oppfører seg bra og jeg ble positivt overrasket når jeg hørte lederen for PH på P3. Men det er negativt mht. å fange opp mer voksne folk i alle klasser når mensgutta står hos dere.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Lars Thoresen
Lagt til: 10 nov 03, 18:19
Endret: 10 nov 03, 18:21
Er er rett og slett jævlig irriterende at man må bruke tid og energi på slike ting. For det er til slutt først og fremst Plankehaugen men også FFK som får et dårlig rykte hvis beverene på død og liv skal stå sammen med oss og ikke klarer å skjerpe seg. Håper vi får til et tett samarbeid med klubbens vakter, vektere og politi for å hive ut folk som ikke klarer å oppføre seg nogenlunde ålreit. Dette gjelder selvfølgelig også våre egne medlemmer. Det enkleste er selvfølgelig hvis beverene klarer å omstille seg litt og innser at Stadion ikke er Stjernehallen. På Stadion følger man FFKs og NFFs regelverk. Klarer man ikke det, går det til syvende og sist ut over FFK også. Supportere skal være en støttespiller og en ressurs for klubben sin. Slik RB fremstod i de to siste kampene denne sesongen, klarte de ikke å leve opp til det idealet. RB må rett og slett ta et skikkelig tak i nakken på seg selv. Det enkleste vil være om de gjennomfører litt selvjustis og ber enkelte av sine medlemmer om å holde seg borte fra Stadion, det vil rense luften betraktelig. Hvis RB klarer å gjennomføre den prosessen, skal jeg ta av meg hatten, bøye meg i støvet med mer. For det vil nok bli en vanskelig og ubehagelig prosess. Lykke til!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Synge i takt??? Hva er det?
PH må få en som kan organisere syngingen, slik det er nå er det ingen som står fram som sangsjef.
apropos synging:
Når vi synger rød og hvite er de beste...
etter tre fire ganger begynner det noen i PH og klappe slik at ropingen avtar.. SLUTT MED DETTE MED EN GANG. DET ER EN ALVORLIG SAK!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
PH må få en som kan organisere syngingen, slik det er nå er det ingen som står fram som sangsjef.
Det skulle vel være en enkelsak å få til, det utpekes en gruppe "forsangere" blant de som synes det er ok. Disse må stå samlet midt i Plankehaugen, og INGEN andre starter sanger, rop o.l, men lytter til og venter til på at noen i denne gruppa starter. På den måten så slipper man 16.mai tendenser, der det ble sunget 2-4 forskjellige sanger samtidig under hele kampen.
Alt vil bli mer effektivt på denne måten:
1. Alle synger samtidig, selv ved dårlig, og vanskelig plassering på bortebane.
2. Nye tekster læres enklere, når det ikke synges på flere tekster samtidig.
3. Denne gruppa vil bli godt hørbar, og lett og "herme" etter.
4. Når antallet syngende supportere øker, noe som forhåpentlig skjer til året, så må synging organiseres bedre enn tidligere, spesiellt borte, ellers funnker det ikke (les: Moss-FFK, her kom mange og hadde lyst, men pga dårlig organisering ble det nedtur).
Klanens innsats mot Sandefjord er et eksempel til etterfølgelse, de står på langsiden vanskelig plassert, men man hører dem stort sett hele tiden. Rått!!
Dette ble langt, men man blir engasjert for dette!!
Skjer det noe mer rundt plasseringen Lars T??
Macka fra start!
Ingen umiddelbar fremgang i plasseringssaken, noe som skyldes at forbundet kommer på befaring på fredag. Sittetribune eller ikke sittetribune avhenger litt av hvilke innspill/pålegg FFK får av NFF da. Gir tilbakemelding så snart jeg vet noe mer.
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Macka fra start!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lars Thoresen
Lagt til: 13 nov 03, 01:39
Endret: 13 nov 03, 01:42
De bortekampene som gjerne er best hva gjelder sangkvalitet er de litt mer perifere bortekampene. Var veldig bra nivå på samstemtheten og repertoiret i Mandal hvor vi ikke var så mange. Det samme gjaldt på Raufoss hvor vi heller ikke var fryktelig mange syngende og ellers på alle de lengste borteturene. Lystlunden var et sant helvete, tidvis også Marienlyst. For ikke å nevne Moss, hvor ingen sang...
Hva gjelder tifogruppa, så har ikke vi i styret rukket å summe oss helt etter den sesongen som nettopp er avsluttet. Bør vel komme i gang med jobbingen over nyttår, om ikke før. Regner med at djpete har lyst til å være med? Vi kommer nok til å sette av en del midler til tifo til året, og jeg mener vi bør bruke litt tid, penger, energi og kreativitet på å male noen fancy bannere med mer til seriestarten. Kvantitet er sjelden noe problem så lenge man har penger, kvalitet krever vesentlig mer menneskelig arbeidskraft.
Lars Thoresen
Lagt til: 18 nov 03, 22:46
Endret: 18 nov 03, 22:47
Videre så er det nok en del som lurer på medlemskap i Plankehaugen i 2004. Medlemskontingenten blir fortsatt 150 kroner. Skal legge ut fyldig info om dette på plankehaugen.no i slutten av uken. Tregheten skyldes at nettsider, medlemmer med mer må vike for bivariat krysstabellanalyse på grunn av eksamen på torsdag som går til...ja et meget varmt sted hvor man må drikke varm særpepils på pub med hjelmen, Rune Tangen og Bøsen til evig tid og kun får fri en dag i året for å besøke Karl Ivar og Eli i Spania.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
fy fæen. gå og legg deg... begynte å lure på hva jeg leser... første siden skjønte jeg ingenting og det var like før jeg ringte Lars og spurte hva dette var for ??? (klokka er jo 02:03) og da jeg leste om Mosse kampen på andre siden da så jeg på dato da..........
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914