Flere syngende og mere trøkk neste år!
Synge i takt??? Hva er det?
PH må få en som kan organisere syngingen, slik det er nå er det ingen som står fram som sangsjef.
apropos synging:
Når vi synger rød og hvite er de beste...
etter tre fire ganger begynner det noen i PH og klappe slik at ropingen avtar.. SLUTT MED DETTE MED EN GANG. DET ER EN ALVORLIG SAK!
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
PH må få en som kan organisere syngingen, slik det er nå er det ingen som står fram som sangsjef.
Det skulle vel være en enkelsak å få til, det utpekes en gruppe "forsangere" blant de som synes det er ok. Disse må stå samlet midt i Plankehaugen, og INGEN andre starter sanger, rop o.l, men lytter til og venter til på at noen i denne gruppa starter. På den måten så slipper man 16.mai tendenser, der det ble sunget 2-4 forskjellige sanger samtidig under hele kampen.
Alt vil bli mer effektivt på denne måten:
1. Alle synger samtidig, selv ved dårlig, og vanskelig plassering på bortebane.
2. Nye tekster læres enklere, når det ikke synges på flere tekster samtidig.
3. Denne gruppa vil bli godt hørbar, og lett og "herme" etter.
4. Når antallet syngende supportere øker, noe som forhåpentlig skjer til året, så må synging organiseres bedre enn tidligere, spesiellt borte, ellers funnker det ikke (les: Moss-FFK, her kom mange og hadde lyst, men pga dårlig organisering ble det nedtur).
Klanens innsats mot Sandefjord er et eksempel til etterfølgelse, de står på langsiden vanskelig plassert, men man hører dem stort sett hele tiden. Rått!!
Dette ble langt, men man blir engasjert for dette!!
Skjer det noe mer rundt plasseringen Lars T??
Macka fra start!
Ingen umiddelbar fremgang i plasseringssaken, noe som skyldes at forbundet kommer på befaring på fredag. Sittetribune eller ikke sittetribune avhenger litt av hvilke innspill/pålegg FFK får av NFF da. Gir tilbakemelding så snart jeg vet noe mer.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Macka fra start!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 13 nov 03, 01:39
Endret: 13 nov 03, 01:42
De bortekampene som gjerne er best hva gjelder sangkvalitet er de litt mer perifere bortekampene. Var veldig bra nivå på samstemtheten og repertoiret i Mandal hvor vi ikke var så mange. Det samme gjaldt på Raufoss hvor vi heller ikke var fryktelig mange syngende og ellers på alle de lengste borteturene. Lystlunden var et sant helvete, tidvis også Marienlyst. For ikke å nevne Moss, hvor ingen sang...
Hva gjelder tifogruppa, så har ikke vi i styret rukket å summe oss helt etter den sesongen som nettopp er avsluttet. Bør vel komme i gang med jobbingen over nyttår, om ikke før. Regner med at djpete har lyst til å være med? Vi kommer nok til å sette av en del midler til tifo til året, og jeg mener vi bør bruke litt tid, penger, energi og kreativitet på å male noen fancy bannere med mer til seriestarten. Kvantitet er sjelden noe problem så lenge man har penger, kvalitet krever vesentlig mer menneskelig arbeidskraft.
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 18 nov 03, 22:46
Endret: 18 nov 03, 22:47
Videre så er det nok en del som lurer på medlemskap i Plankehaugen i 2004. Medlemskontingenten blir fortsatt 150 kroner. Skal legge ut fyldig info om dette på plankehaugen.no i slutten av uken. Tregheten skyldes at nettsider, medlemmer med mer må vike for bivariat krysstabellanalyse på grunn av eksamen på torsdag som går til...ja et meget varmt sted hvor man må drikke varm særpepils på pub med hjelmen, Rune Tangen og Bøsen til evig tid og kun får fri en dag i året for å besøke Karl Ivar og Eli i Spania.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
fy fæen. gå og legg deg... begynte å lure på hva jeg leser... første siden skjønte jeg ingenting og det var like før jeg ringte Lars og spurte hva dette var for ??? (klokka er jo 02:03) og da jeg leste om Mosse kampen på andre siden da så jeg på dato da..........
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914