Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere syngende og mere trøkk neste år!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 11 nov 03, 11:26
En kommentar fra en som stod under "i" i H. Forsbeg Eiendom AS, dvs bak de få i RB og til høyre for PH.

Synge i takt??? Hva er det?
PH må få en som kan organisere syngingen, slik det er nå er det ingen som står fram som sangsjef.

apropos synging:
Når vi synger rød og hvite er de beste...
etter tre fire ganger begynner det noen i PH og klappe slik at ropingen avtar.. SLUTT MED DETTE MED EN GANG. DET ER EN ALVORLIG SAK!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 11 nov 03, 13:22
"Røde og hvite er de beste" er noe PH må synge noen ganger før Hovedtribunen oppfatter dette og kommer med. Det fungerer jo ganske bra, men det bør være fast slik at PH stopper når Hovedtribunen har svart fex. 5 ganger. Da vet begge parter hvor lange man skal synge og da vil flere henge seg på.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 11 nov 03, 13:30
Heldigvis så gjør disse ropene seg bedre live på stadion enn de gjør på TV og eventuelt radio ... Kan jo bli smårar av å sitte foran TV og høre 10 minutter med RRRRRRR ----- BBBBBBBB ----- KKKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ når publikum våkner på Lerkendal. Burde nok hatt noen "kjøreregler" slik DeKjök skriver, et fast antall ganger frem og tilbake eller noe slikt.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 nov 03, 17:30
Synge i takt??? Hva er det?
PH må få en som kan organisere syngingen, slik det er nå er det ingen som står fram som sangsjef.

Det skulle vel være en enkelsak å få til, det utpekes en gruppe "forsangere" blant de som synes det er ok. Disse må stå samlet midt i Plankehaugen, og INGEN andre starter sanger, rop o.l, men lytter til og venter til på at noen i denne gruppa starter. På den måten så slipper man 16.mai tendenser, der det ble sunget 2-4 forskjellige sanger samtidig under hele kampen.

Alt vil bli mer effektivt på denne måten:

1. Alle synger samtidig, selv ved dårlig, og vanskelig plassering på bortebane.

2. Nye tekster læres enklere, når det ikke synges på flere tekster samtidig.

3. Denne gruppa vil bli godt hørbar, og lett og "herme" etter.

4. Når antallet syngende supportere øker, noe som forhåpentlig skjer til året, så må synging organiseres bedre enn tidligere, spesiellt borte, ellers funnker det ikke (les: Moss-FFK, her kom mange og hadde lyst, men pga dårlig organisering ble det nedtur).

Klanens innsats mot Sandefjord er et eksempel til etterfølgelse, de står på langsiden vanskelig plassert, men man hører dem stort sett hele tiden. Rått!!

Dette ble langt, men man blir engasjert for dette!!
Skjer det noe mer rundt plasseringen Lars T??

Macka fra start!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 12 nov 03, 18:23
Er veldig enig i det med forsangergruppe. Hvis du kommer over til året, så er du jo selvskreven i den! Gøran Karlsen er en kreativ sjel som jeg mener burde være med. Kan sikkert være med selv også. Kanskje til og med gamle Syversen har lyst hvis han slipper å dra i gang sanger alene:-) Til og med Sjefskongen har begynt å dra i gang sanger denne sesongen, så med litt koordinering av dem som vanligvis drar i gang sanger og disiplinering av den gemene hop, kan det alene føre til en nivåheving særlig borte men også hjemme.

Ingen umiddelbar fremgang i plasseringssaken, noe som skyldes at forbundet kommer på befaring på fredag. Sittetribune eller ikke sittetribune avhenger litt av hvilke innspill/pålegg FFK får av NFF da. Gir tilbakemelding så snart jeg vet noe mer.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 nov 03, 22:21
Endret: 12 nov 03, 22:22
Har det skjedd noe mer rundt opprettelse av TIFO-gruppe i Plankehaugen??
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Macka fra start!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 12 nov 03, 22:40
Et lite spørsmål; er det virkelig så lurt at alle forsangerne står midt i plankehaugen?? jeg mener det er bedre om de står litt spredd for eksempel 2 og 2 eller 3 og 3... da tror jeg folk har lettere for å henge seg på..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Lars Thoresen

A-lagspiller

Lagt til: 13 nov 03, 01:39
Endret: 13 nov 03, 01:42
Plankehaugen er ikke større enn at alle bør klare å følge med på de tre-fire-fem forsangerne når de står sammen. Er selvfølgelig litt verre på enkelte bortekamper, så det må vi rett og slett prøve oss frem med. Hittil har vi ikke hatt noen klar forsanger som alle vet de skal rette seg etter, derfor må vi uansett oppdra folk litt og "reklamere" for forsangerne og gjøre dem kjent! Dette tror jeg ikke er gjort over natten. Er for mange som vanligvis ikke står sammen med oss som plutselig er fulle nok til å starte et lass med sanger på en del bortekamper.

De bortekampene som gjerne er best hva gjelder sangkvalitet er de litt mer perifere bortekampene. Var veldig bra nivå på samstemtheten og repertoiret i Mandal hvor vi ikke var så mange. Det samme gjaldt på Raufoss hvor vi heller ikke var fryktelig mange syngende og ellers på alle de lengste borteturene. Lystlunden var et sant helvete, tidvis også Marienlyst. For ikke å nevne Moss, hvor ingen sang...

Hva gjelder tifogruppa, så har ikke vi i styret rukket å summe oss helt etter den sesongen som nettopp er avsluttet. Bør vel komme i gang med jobbingen over nyttår, om ikke før. Regner med at djpete har lyst til å være med? Vi kommer nok til å sette av en del midler til tifo til året, og jeg mener vi bør bruke litt tid, penger, energi og kreativitet på å male noen fancy bannere med mer til seriestarten. Kvantitet er sjelden noe problem så lenge man har penger, kvalitet krever vesentlig mer menneskelig arbeidskraft.

Lars Thoresen

A-lagspiller

Lagt til: 18 nov 03, 22:46
Endret: 18 nov 03, 22:47
Først en liten oppdatering på tribunesituasjonen: Klubben jobber med en løsning hvor vi fortsatt skal være på Lange Stå, men ingenting er avklart ennå. Det er det foreløpige signalet vi har fått. Hvis de vil gi supporterklubben sin en mulighet til å vokse seg stor og sterk, ja da er jo det også den klart beste løsningen. Kommer tilbake med mer info når vi vet mer.

Videre så er det nok en del som lurer på medlemskap i Plankehaugen i 2004. Medlemskontingenten blir fortsatt 150 kroner. Skal legge ut fyldig info om dette på plankehaugen.no i slutten av uken. Tregheten skyldes at nettsider, medlemmer med mer må vike for bivariat krysstabellanalyse på grunn av eksamen på torsdag som går til...ja et meget varmt sted hvor man må drikke varm særpepils på pub med hjelmen, Rune Tangen og Bøsen til evig tid og kun får fri en dag i året for å besøke Karl Ivar og Eli i Spania.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 17 okt 06, 01:37
Fant denne tråden. Artig lesing nå i ettertid...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 17 okt 06, 02:03

fy fæen. gå og legg deg... begynte å lure på hva jeg leser... første siden skjønte jeg ingenting og det var like før jeg ringte Lars og spurte hva dette var for ??? (klokka er jo 02:03) og da jeg leste om Mosse kampen på andre siden da så jeg på dato da..........

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 17 okt 06, 04:51
Begynte å lure litt jeg og, men jeg så kjapt på datoen da Lange Stå ble nevnt :P

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914