Før kampen: Stabæk - FFK (19. serierunde)
Oppsettet er som følger
Lørdag 19.00:
Strømsgodset – Rosenborg – Tom Henning Øvrebø
Søndag 18.00:
Brann – Sandefjord – Svein-Erik Edvartsen
Tromsø – Odd Grenland – Tom Harald Hagen
Vålerenga – Start – Per Ivar Staberg
Aalesund – Lyn – Kristoffer Helgerud
20.00:
Viking – Lillestørm – Terje Hauge
Mandag 19.00:
Stabæk – Fredrikstad – Svein Oddvar Moen
Dommere:
Hoveddommer: Moen, Svein Oddvar
Assistentdommer: Larsen, Odd-Jarle
Assistentdommer: Rype, Lars Erik
Observatør: Pedersen, Rune
4.dommer: Døvle, Trond Ivar
NFF-delegat: Aas, Steinar
---------------------------
det der kommer til å bli en vanskelig kamp. men håper at wehrman tar ut gunnarson av kampen. så kan raio å gerrbrandt ta nannskog.
statistisk sett så må vel den første borteseieren komme snart. er på tide nå syns jeg. skal vi oppover på tabellen så må vi vinne noen av de resterende bortekampene.
men en annen statistikk er vel at vi har mange kamper uten tap nå. å den blir vel brutt en gang i nær fremtid nå. la oss håpe på den første jeg satt opp. hehe,
laget blir vel dette tenker jeg.
rami
pål gerrbrandt raio sjøberg
bjørkøy gasi wehman kvisvik
tarik gardar/evn ny spiller
forresten så må jeg si at jeg håper på at kouadio kommer inn. syns han var frisk mot tromsø.
Vi får følge med i kveld om noen av disse spillerne får gulekort i kampen mot Sandefjord og må stå over mot oss.
Hadde ikke gjort noe om Alanzinho og Daniel Nannskog vi karantener.
4 gule kort:
2 gule kort:
bjørk - gerr - pir - sjö
tar - gas - wer - kvi/kou
fo/teg - Gar
Men hvorfor i allverden sette ut Czwartek?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Du er flink til å forkorte navn ihvertfall...Tror Bjørkøy er bedre bare ikke noe mere enn det
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Aiaiai, for ett lag, medd en midtbane spiller og en stopper på back, og en spiss på kant. Hva er vitsen med og forandre på et lag som fungerer bra?hehe tror Bjørkøy ville fungert perfekt som back og Tarik er etter min mening en kantspiller
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg
Bjørkøy - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Tarik - Tegström
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg
Bjørkøy - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Tarik - Tegström
Hvorfor i all verden setter du opp Tegstrøm som spiss, han er jo Sandefjordspiller
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Hvorfor i all verden setter du opp Tegstrøm som spiss, han er jo Sandefjordspiller
Tror ikke du trenger å tenke for mange ganger før du finner ett svar på den gåten, djpete.
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rey
Du er flink til å forkorte navn ihvertfall...Tror Bjørkøy er bedre bare ikke noe mere enn det
Så du kampen mot TIL?
Hva slags signal ville det gitt spillerne, dersom du satte ut lagets beste fra forrige match? PAC gjorde igjen en bortimot prikkfri kamp, og det var ikke for at han var arbeidsledig. Han nøytraliserte fullstendig alle forsøk på TIL´s venstrekant. Til tider fremstod han arrogant god, og med en selvtillit som virker til å være bygd opp gjennom de siste 5-7 siste kamper. Man kan da ikke sette ut en sånn spiller. Nei Paco, du har mye rare meninger gett.
Ingen skal ha klippekort på laget, men PAC leger inn sterke søknader om fornyet tillit i kamp etter kamp, og det kvalifiserer ikke til benken.
Så forretsen at VG presterte å gi han en 4´er på børsen, ganske utrolig, tror neppe de har sett matchen. Han burde mest sannsynlig vært på rundens lag.
Rød.... hvit... og patriot!
Har troen på at Czwartek nok engang kommer til å levere en kanonsterk høstsesong. Han er virkelig på gang.
Litt offtopic: Visste dere at på polsk, så betyr Czwartek = Torsdag?? :D
Pål Andre spilte meget godt igår.. Men fikk ikke han sitt 3 gule kort igår da?? eller er det jeg som surrer?? :S
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Opprinnelig postet av SirLion
Pål Andre spilte meget godt igår.. Men fikk ikke han sitt 3 gule kort igår da?? eller er det jeg som surrer?? :S
Du surrer . Han fikk sitt fjerde. Han stod over tidligere i år. (Du er forsåvidt ikke den eneste som surrer. I kampprogrammet, så stod det også at han bare hadde to)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Håper forøvrig å se Koudio på banen neste kamp, syns han viste lovende takter mot Tromsø.
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Hvis FFK tar poeng borte mot Stabæk blir jeg imponert. Ikke fordi Stabæk er et godt lag, men fordi de har spillerne som kan gjøre noe ekstra og med ekstra mener jeg å score mål. Håper jeg tar feil, men forventer ikke noe i neste seriekamp.......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914