Kan noen forklare meg hva Anders tenker med?
Hva er det mannen tenker med?!
Vi ser at det ikke akkurat fungerer med en sentralmidtbane på høyrekanten, hvordan tror dere da at det vil gå når han stiller med en midtbanefirer der alle opprinnelig er sentrale?
Mye av teksten forsvant, hva skjedde?
MOD: Stenger. Denne diskusjonen hører hjemme i kamptråden. I tillegg så var ikke emnet på tråden veldig beskrivende.
---------------------------
Gashi!
Kouadio vel?
Han har spilt godt på 2dr laget over en periode nå, merkelig at han ikke får muligheten.
Såvidt jeg vet er også Kouadio sentral midtbanespiller. Det samme er Christian Berg. En løsning kunne vært å bruke Fofana eller Tarik på den ene kanten... Jeg frykter også at vi får et veldig smalt og forutsigbart angrep i dag, men håper jeg tar feil!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Jeg kan i dag lese at Anders velger å bruke Ramberg på venstrekant.
Hva er det mannen tenker med?!
Vi ser at det ikke akkurat fungerer med en sentralmidtbane på høyrekanten, hvordan tror dere da at det vil gå når han stiller med en midtbanefirer der alle opprinnelig er sentrale?
Mye av teksten forsvant, hva skjedde?
Funker det ikke med Bjørkøy på høyre kant? FFK har blitt tryggere bakover, siden Jonna gjør en kjempejobb bakover på banen. Samtidig har han spilt flere gode kamper på kanten, og blitt matchvinner.
Ære være plankebyen!
Dersom jeg ikke er blitt helt demens, spilte vel Ramberg på venstrekant mot Lyn. Det funka sånn noenlunde, men han dreit seg ikke ut. Er Ramberg i bedre form nå så burde han kunne klare en OK match.
Dessverre mangler FFK breddeholdere som er av TL kvalitet.
Alternativet til Ramberg, er Multa, Kouakio, Fofana eller evt Tarik.
Tror ikke det hadde vært bedre noen bedre løsning å rokkere med Tarik, Fofana har fått nok sjangser fra start (uten å overbeviise). Multa (potetnr2) et tja objekt er en sliter,men........, Kouakio har ikke sett FFK2 og stoler mer på Grønnhagen sin bedømning enn F-B.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Gashi!
T.Olsen da, idag bør FFK ta alle poenga.
Den saken er klar for meg, uten 3 poeng kollektiv depresjon.
"The future so bright I gotta wear shades"
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Gashi!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914