Millionunderskudd på Aha-konsert
Opprinnelig postet av stjernengutt
Men ingenting hadde stoppet meg fra å gå dit.
Ikke meg heller! Hadde vært villig til å sove i kø for å få billett!!!
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
underskudd på 2 mill
totale kostnader: 6,5 mill
for å gå i null, trengte man 11.016 mennesker!!!!
Men jeg antar at ffk ikke er noen veldedighetsorganisasjon, så jeg går ut i fra at de ønsket ett overskudd!
1 million kroner - 12.729 mennesker
2 million kroner - 14.442 mennesker
3 million kroner - 16.155 mennesker
kanskje 4 millioner for å dekke kjøpet av tegstrøm? - 17.868 mennesker
her snakker vi om at det burde vært omtrent dobbelt så mange besøkende som det som faktisk var tilfelle!!!!
hvordan kan ffk som organisasjon forvente dette!?????
Månefestivalen, som treffer et myye bredere publikum, og som i tillegg har 3 dager med festival- trakk kun litt i overkant av 5000 mennesker...
er det da reelt å tro at så mange som 11.000 mennesker kommer på en A-ha konsert???? neppe..
disse gutta har hatt over 30 konserter i norge.. det er nok mange som har fått med seg de gutta før, å hvorfor skulle man da betale 590 kroner for å se de på nytt? å de som ikke har hørt dem, lite trolig at de drar nå!!!!
syns alt det dei organisasjonsavdelingen driver med er kritikkverdig!!!!
med litt sunn fornuft så forstår du at det ikke kommer til å bli noe annet enn røde tall i regnskapet!!!!!
Led Zeppelin gjenforenes for en kveld. Blir desverre ikke på stadion, men i London den 26. nov.
Billetter koster i overkant av 1400 kr. disse vil kun bli tilgjengelig for de som registrerer seg på websiden ahmettribute,com
Hold dere fast, men jeg har nettopp fått greie på hvor mye det avdanka bandet A-ha tok for konserten. 5.500.000.- er det teoretisk mulig????
Hvem er ansvarlig??????
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
Hold dere fast, men jeg har nettopp fått greie på hvor mye det avdanka bandet A-ha tok for konserten. 5.500.000.- er det teoretisk mulig????
Hvem er ansvarlig??????
Que??? Du gode grønnjævligste satan......det var rimelig dyrt.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
NEI TIL HETS AV BRH!
Opprinnelig postet av thomkat
Hvem er ansvarlig??????
I helvete...
Bagstevold vil jeg anta?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
http://www.fredrikstadfk.no/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=9
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Den ansvarlige for konserten jobber ikke lenger i FFK... de fleste vet nok hvem det er, så det er ikke noe poeng i å nevne navn..
Opprinnelig postet av denialsander
Kun 590,-!
Ingen reklamekampanje til eller fra kunne gjort noen forskjell for min del. Jeg isste om konsterten og hadde forsåvidt anledning t å dra.
For meg var prisen problemet. Jeg hadde ganske enkelt ikke 590 kroner pluss gebyr og avgift og porto og reiseutgifter å spandere på å gå på konsert, selv om jeg veldig gjerne skulle fått med meg a-ha.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914