Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami holdt nullen

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 aug 07, 07:36
Endret: 23 aug 07, 14:36

Rami Shaaban höll nollan

Andreas Isaksson på skadelistan - då tvisade Rami Shaaban att han är en fullgod ersättare.
Men själv är han osäker på att kunna peta Isaksson.
- Andreas står i Premier League, jag i Tippeligan det är en viss skillnad, säger Shaaban till TV 3.
Synes han klager igjen?

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 23 aug 07, 08:13

Rami Shaaban er FFK`s beste spiller. Han er kanskje den beste keeperen i TL, og etter min mening får han for lite honør for sin innsats og kvalitet. Etter Hammarbykampen får han en lunken 5-er fra FB, til tross for flere redninger i superklassen, som ga FFK en mulighet for å ta seg videre i Europa. 

Skulle ønske han ble litt mer "helt" på stadion, det fortjener han!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 aug 07, 08:49
Opprinnelig postet av Patrioten

Rami Shaaban höll nollan

Andreas Isaksson på skadelistan - då tvisade Rami Shaaban att han är en fullgod ersättare.
- Andreas står i Premier League, jag i Tippeligan det är en viss skillnad, säger Shaaban till TV 3.
Synes han klager igjen?

Klager han fordi han sier det er forskjell på Premier league og TL?  Øh, er vel ingen tvil om det akkurat

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 23 aug 07, 08:57
Vel, det er vel hver gang han står en landskamp eller at han står en fantastisk kamp for FFK at han sier slikt. Har begynt å venne meg til det nå, men nå det er sagt, håper jeg FFK prøver å forlenge med ham etter sesongen. Hvis ikke han vil, syns jeg fremdeles at vi bør beholde ham ut kontraktstiden i stedet for å få en kortsiktig gevinst. Vi har to meget bra keepere i gjæring til at vi trenger penger til en toppkeeper.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 23 aug 07, 09:02

Rami Shaaban höll nollan

Synes han klager igjen?

Herregud!!!

Hver eneste gang Rami står en bra kamp på det Svenske landslaget, er det en eller annen tulling her inne som må komme med sure gulp, oppstøt og tydeligvis vise at Janteloven fortsatt gjelder.

Du må ikke komme her og komme her.....

Herregud. Han står i Fredrikstad. En liten by, i et lite land, i en ytterst bakgårdsliga i Europa. Det er klart det går ann å si slike ting når man sammenligner med Manchester i England, med flere millioner innbyggere, på et av de bedre lagene i Europa i en av de kanskje beste ligaene i verden.

Voks opp mann!!!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 23 aug 07, 10:23
Svenskene roser Shaaban

Ære være Plankebyen

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 23 aug 07, 10:35
Endret: 23 aug 07, 10:37

Rami Shaaban höll nollan

Synes han klager igjen?

Synes du er ute etter å koke suppe på en spiker, en meget rusten sådan.

Er det mulig? Mannen forteller jo bare hvor landet ligger? lag i engels "tredje div" er jo på høye med norsk tippeliga, sånn generelt sett... Er jo snodig at vi i det hele tatt får beholde Rami spør du meg, han er på sitt beste for god for norsk fotball...

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til: 23 aug 07, 10:38
Endret: 23 aug 07, 10:40
http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1298331.ece

Æææææhhhhh.... hadde jeg vært Rami hadde jeg ihvertfall klaget litt på at de måtte bruke akkuratt det bildet..?!

Ser ut som om fyren kaster opp jo...

Svaberget for alltid!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 23 aug 07, 11:07

Rami har vært meget god i det siste man gjorde mye rart i starten av sesongen. Fortsetter han å prestere som han gjør nå skal FFK få store problemer med å beholde ham med snart bare ett år igjen av kontrakten. Da er jo FFK i samme situasjon som de var med Brenne, de vil ikke ha råd til å si nei til et godt tilbud om Rami ikke ønsker å forlenge kontrakten.

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 aug 07, 11:31
Det kommer en dag vi må miste rami. bak rami banker det 2 unge keepere som kan bli like gode. klart det vil bli synd å miste rami

http://keiko99.net

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 23 aug 07, 12:58
Jeg synes heller at han framstår som ydmyk med den kommentaren. "Ja greit jeg gjør en bra kamp, men Andreas står tross alt for en en PL-klubb, mens jeg spiller i Norge. Klart han er et førstevalg." Sånn oppfatter nå jeg det..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 23 aug 07, 14:17

Synes det er merkelig den Rami Shaban fobien som enkelt her inne og F-B lider av. Er det så vanskelig å kunne si at Rami Shaban er en meget god keeper som flere ganger har reddet såvcel seire som poeng for FFK.

Som også andre har påpekt; uten Shaban i mål, stygt resultat mot Hammarby.

Lurer faktisk på om det er araber/muslim hetsen til Bush &Co som stikker så dypt, i tilfelle meget stygt utslag av rasisme.

Greit at vi kan være uenige om spillere sine kvaliteter, men synes at dette er så konsekvent at jeg må undre på årsak.

En annen mulig forklaring kan jo selvsagt være at Rami Shaban også er en spiller som under KTE torde å påpeke FFK sin manglende deffensive organisering. Kanskje dette fortsatt tynger enkelt .

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 aug 07, 14:27
Endret: 23 aug 07, 15:55
Er det så vanskelig å innse at Shaaban åpnet sesongen svakt?

Det er først de siste, tja, si 5-10 kampene han virkelig har spilt seg opp, men noen husker jo ikke så langt. Det er først nå han presterer på det nivået vi bør forvente av Rami Shaaban med hans meritter og ambisjoner. Fortsetter han i dette sporet, så er han virkelig en god keeper. Faller han ned på nivået han holdt på starten av sesongen, så er han intet annet enn en middelmådig keeper. Feltarbeidet var helt horribelt i den perioden, og Shaaban klønet det til ved flere anledninger. Han skal dog ha for at han har vært fantastisk i en mot en situasjoner hele sesongen.

Personlig synes jeg at en keeper som for eksempel Opdal har prestert jevnere enn Shaaban, men det er det lov å være uenig i. Akkurat som du bør akseptere at andre - i mine øyne - trolig har et mer bevisst syn på Shaabans prestasjoner.

Å blande inn amerika-, rasehat og annet i denne diskusjonen blir vås fra ende til annen, og er strengt talt utsagn du ikke bør poste i dette forumet. Det trekker bare diskusjonen ned på et lavt nivå, og har ingenting med fotball å gjøre.

Har du lest forumets retningslinjer?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 aug 07, 14:31
Endret: 23 aug 07, 14:33
dracula: Det er nok så enkelt som at Shaaban ikke levde helt opp til forventningene i fjor. Slapp inn for mange enkle mål og var sjeldent den matchvinneren vi håpet han skulle være. La også merke til at Kvisvik mente det i et intervju etter Hammarby-kampen at Shaaban ikke var så god i fjor. Han begynte også årets sesong litt famlende med noen dårlige kamper, men etter at han har ristet av seg det så har han etterhvert fremstått som en veldig solid keeper og vært en matchvinnertype for oss. Dessuten virker han tvers gjennom profesjonell i alt han foretar seg. Uten tvil en viktig spiller for oss i dag.

Ser også på bajenforumet at de ønsker seg Shaaban til klubben, til tross for at han har spilt for fienden Djurgården. Noen påstår til og med at han ikke bare er Sveriges, men også nordens beste keeper.

Det virker jo heller ikke veldig urealistisk at Shaaban havner i en Stockholm-klubb (jeg skjønner om han savner den byen for å si det sånn). Og Hammarby trenger visstnok keeper.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 23 aug 07, 14:46

Opprinnelig postet av Costanza

Det virker jo heller ikke veldig urealistisk at Shaaban havner i en Stockholm-klubb (jeg skjønner om han savner den byen for å si det sånn). Og Hammarby trenger visstnok keeper.

Nå drømmer vel Shaban først og fremst om England der han vil tjene 5-10 ganger så mye som i Norge og ikke Sverige hvor lønnsnivået er betydelig lavere enn i Norge. Tror nok Shaban kan få nære 2 mill i året om han skriver under en 4 års kontrakt med FFK. Det blir nok i sum betydelig mer enn hva 4 år i Stockholm vil gi. Men å komme hjem til sønnen har sikkert stor verdi også.

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 23 aug 07, 15:00

Opprinnelig postet av danieltr
Jeg synes heller at han framstår som ydmyk med den kommentaren. "Ja greit jeg gjør en bra kamp, men Andreas står tross alt for en en PL-klubb, mens jeg spiller i Norge. Klart han er et førstevalg." Sånn oppfatter nå jeg det..

Helt enig, slik oppfatter jeg det også.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 23 aug 07, 16:49
Opprinnelig postet av Costanza

Men de måtte vel kvitte seg med førstekeeperen sin siden de ikke hadde råd til å beholde han... Kan jo tenkes at Rami blir for dyr for dem

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 23 aug 07, 20:02
Endret: 23 aug 07, 20:05

Noen ganger kan det være Ok å provosere litt.

:Jeg er enig at Shaban i fjor og enkelte kamper i begynnelsen av året ikke levde opp til forventningene.

Likevel mener jeg at han også i fjorårets sesong sto fram som en klassekeeper, men fikk av enkelte pepper pga sin kritikk av FFK sin deffensive organisering.

Kan bare nevne en viktig kamp i fjor hvor Shaban sto fram og viste klasse, når det røynet som værst. Husker cupfinalen i perioden mellom 1-0 til 2-0.

Det er også mange ganger så enkelt av dersom en keeper gjør en feilvurdering, skriker man opp om elendig keeperspill, mens andre på banen kan levere drøssevis av feilvurderinger osv.

Likevel mener jeg fortsatt at enkelte her inne såvel som F-B har en Shaban "fobi", årsakene vet de bare sjøl, Jeg beklager dersom noen følte seg støtt eller såret / vonbroten for mitt provoserende spørsmål.

Ps Finner det tross alle forklaringer her inne, vanskelig å forstå f.eks F-B´s. terning kast når det gjelder Shaban.

Ps Det flott at du i egne øyne har ett mer bevist syn på FFK og spillerne sine prestasjoner enn andre Holters. Ønsker å tolke den uttalelsen som et bevisst svar på min provokasjon.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 aug 07, 21:27
hehe, hver gang du driter deg ut, dracula, så påstår du at du skrev det bare for å provosere... Vær mann og innrøm at du dreit deg ut. Det er lov. Å påstå at du skrev det for å provosere, blir bare for dumt..

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 23 aug 07, 22:01

Opprinnelig postet av Husgutt
hehe, hver gang du driter deg ut, dracula, så påstår du at du skrev det bare for å provosere... Vær mann og innrøm at du dreit deg ut. Det er lov. Å påstå at du skrev det for å provosere, blir bare for dumt..

off topic, men hvor er Rune Haugen? Dette er jo mat for den lille provokatøren...

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 23 aug 07, 22:08

Husgutt dersom du mener jeg dreit meg ut Ok.

Men jeg stilte et "provoserende" spørsmål, ang et tema som er inne i "tiden" dette med "araber"/ "muslim" fobi.

Det er intet som gleder meg mer enn at ingen her inne føler seg det minste truffet .

Det at jeg "provoserer" med jevne mellomrom, henger nok sammen med  " Den som svømmer mot kilden..."

Ellers så sier jeg også som Henning Kvitnes "Evig eies kun et dårlig rykte" og dersom jeg i dine øyne har det, helt Ok for meg.

PS Husgutt, jeg kan være enda flinkere med å bruke"..." eller e.lign for å markere "provokasjoner"

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 aug 07, 19:26

Rami får skryt av Sveriges landslags sjef.

Om Isaksson inte hinner komma i form till nästa helg tar Rami Shaaban, i vanlig ordning, plats mellan stolparna. Lagerbäck har stort förtroende för Fredrikstad-målvakten.

- Han visade efter VM att han klarar av det när han var bra i kvalmatcherna mot Spanien och Island. Rami har växt ut till en riktigt bra internationell målvakt och har ett starkt psyke, säger Lagerbäck.

www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 28 aug 07, 21:27
Endret: 28 aug 07, 21:28
Opprinnelig postet av dracula

Men jeg stilte et "provoserende" spørsmål, ang et tema som er inne i "tiden" dette med "araber"/ "muslim" fobi.

Det er intet som gleder meg mer enn at ingen her inne føler seg det minste truffet .

Hadde du vært nok en skitskriver på F-B.no, så kunne muligens et sånt "spørsmål" ha passert, men å prestere å sette frem en slik påstand som at noen kansje lider av islamfobi på FFKsupporter.net fordi man tidligere har kritisert hans prestasjoner (og nå ikke ytrer mer kritik av den enkle grunn at han nå spiller godt) er i overkant teit. Tidvis kan man kansje oppnå et og annet resultat ved bevisst provokasjon for å få fram et poeng, men da bør det være i det minste litt gjennomtenkt. Hvor i alle dager du hadde tenkt deg med den linja der kan jeg ikke skjønne.

Hvis vi kritiserer Gashi eller Tarik for dårlig spill er det kansje et utslag av enkeltes frykt for islam det og?
Forøvrig en prestasjon å trekke inn dette med at araber/muslim" er i tiden på et supporterforum, og da særlig på ffksupporter.net. Det finnes riktignok en rikholdig fauna av temaer som er blitt diskutert her, men akkurat den der har jeg vondt for å erindre, annet en et spørsmål om Tarik klarte å spille like bra under fasten. så fikk folk med seg at Tarik kunne spise når sola var gått ned, og da var alt greit.

Jeg skal vel kansje nå få i trynet at jeg er en som føler meg "truffet", det er i så fall fordi jeg blir rent forvirret over at noen i det hele tatt klarte å komme med det argumentet der, og ihvertfall i en klubb hvor tre av de for øyeblikket beste spillerne er muslimer.

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 28 aug 07, 21:51

Opprinnelig postet av Snæbbis

Hvis vi kritiserer Gashi eller Tarik for dårlig spill er det kansje et utslag av enkeltes frykt for islam det og?

Selvsagt.

Er det ikke slik Israel gjør hele tiden, når de sier at alle som kritiserer Israel automatisk er jødehatere?  (Nå fikk jeg blandet inn jødene her óg!) Eller er det fordi militante anti-veganer, sponset av opplysningskontoret for hvitt kjøtt helst fra dyr som sier grynt, står bak og bevisst ønsker å fremprovosere en konvertering fra Islam til en hvilkensomhelst kjøttetende religion.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 28 aug 07, 22:26

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914