Rami holdt nullen
Husgutt dersom du mener jeg dreit meg ut Ok.
Men jeg stilte et "provoserende" spørsmål, ang et tema som er inne i "tiden" dette med "araber"/ "muslim" fobi.
Det er intet som gleder meg mer enn at ingen her inne føler seg det minste truffet .
Det at jeg "provoserer" med jevne mellomrom, henger nok sammen med " Den som svømmer mot kilden..."
Ellers så sier jeg også som Henning Kvitnes "Evig eies kun et dårlig rykte" og dersom jeg i dine øyne har det, helt Ok for meg.
PS Husgutt, jeg kan være enda flinkere med å bruke"..." eller e.lign for å markere "provokasjoner"
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Rami får skryt av Sveriges landslags sjef.
Om Isaksson inte hinner komma i form till nästa helg tar Rami Shaaban, i vanlig ordning, plats mellan stolparna. Lagerbäck har stort förtroende för Fredrikstad-målvakten.
- Han visade efter VM att han klarar av det när han var bra i kvalmatcherna mot Spanien och Island. Rami har växt ut till en riktigt bra internationell målvakt och har ett starkt psyke, säger Lagerbäck.
Opprinnelig postet av dracula
Men jeg stilte et "provoserende" spørsmål, ang et tema som er inne i "tiden" dette med "araber"/ "muslim" fobi.Det er intet som gleder meg mer enn at ingen her inne føler seg det minste truffet .
Hadde du vært nok en skitskriver på F-B.no, så kunne muligens et sånt "spørsmål" ha passert, men å prestere å sette frem en slik påstand som at noen kansje lider av islamfobi på FFKsupporter.net fordi man tidligere har kritisert hans prestasjoner (og nå ikke ytrer mer kritik av den enkle grunn at han nå spiller godt) er i overkant teit. Tidvis kan man kansje oppnå et og annet resultat ved bevisst provokasjon for å få fram et poeng, men da bør det være i det minste litt gjennomtenkt. Hvor i alle dager du hadde tenkt deg med den linja der kan jeg ikke skjønne.
Hvis vi kritiserer Gashi eller Tarik for dårlig spill er det kansje et utslag av enkeltes frykt for islam det og?
Forøvrig en prestasjon å trekke inn dette med at araber/muslim" er i tiden på et supporterforum, og da særlig på ffksupporter.net. Det finnes riktignok en rikholdig fauna av temaer som er blitt diskutert her, men akkurat den der har jeg vondt for å erindre, annet en et spørsmål om Tarik klarte å spille like bra under fasten. så fikk folk med seg at Tarik kunne spise når sola var gått ned, og da var alt greit.
Jeg skal vel kansje nå få i trynet at jeg er en som føler meg "truffet", det er i så fall fordi jeg blir rent forvirret over at noen i det hele tatt klarte å komme med det argumentet der, og ihvertfall i en klubb hvor tre av de for øyeblikket beste spillerne er muslimer.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hvis vi kritiserer Gashi eller Tarik for dårlig spill er det kansje et utslag av enkeltes frykt for islam det og?
Selvsagt.
Er det ikke slik Israel gjør hele tiden, når de sier at alle som kritiserer Israel automatisk er jødehatere? (Nå fikk jeg blandet inn jødene her óg!) Eller er det fordi militante anti-veganer, sponset av opplysningskontoret for hvitt kjøtt helst fra dyr som sier grynt, står bak og bevisst ønsker å fremprovosere en konvertering fra Islam til en hvilkensomhelst kjøttetende religion.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914