Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss
Opprinnelig postet av bateman
gardar viser jo mye bra med ball, fine touch, innsats, men scorer dessverre for lite mål.
... og Tegström scorer enda mindre!
---------------------------
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Det bør da være rimelig åpenbart at dette er i boks - uansett hva partene sier FØR Sandefjord sin kamp i kveld. Kanskje gjenstår en formalitet eller to, men Tegström blir nok FFK-spiller, og det har jeg hatt VELDIG gode kilder på helt siden nyheten ble postet på forsiden.
Men, men, større overraskelser har skjedd enn at FFK, Tegstrøm eller Sandefjord skulle finne på å gjøre helomvending i denne saken.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Tror dette kan bli bra. Han er bedre enn de vi har nå. Men er litt bekymret for prisen. Hadde holdt med ca. 3 mill. Men er redd kanskje den er rundt 5.
hehe, hadde holdt med 3 millioner? Hva vet du om det?
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Hva jeg vet om det???? Faen for et dumt spørsmål. Det var en personlig mening. Jeg syntes ikke vi bør gi mer enn 3 mill. . Skjønner
Enig i at det var et dumt spørsmål! og jeg er enig med det at 3 mill høres mer fornuftig ut enn 5...
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Synd ikke FFK tenkte på det.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Det kan tokes som om at du mener at ffk kunne fått ham for 3 millioner, ikke at han ikke var verdt mer enn 3 millioner.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg er plutselig ikke lenger udelt negativ. Sitter med en magefølelse av at Tegström kan bli en stor goalgetter for FFK, bare å se på hvordan store deler av laget har løfta seg etter innkjøpene av Gashi og Wehrman, så hvorfor ikke Tegström?
Han KAN selvsagt bli en suksess. Forskjellen er dog at med Kasey, og Ardian, visste vi at vi fikk meget høy tippeligakvalitet. Akkurat det er det vel ingen som er sikre på vedr denne overgangen. Tegstrøms ansikt lyser ikke mot deg når du slår opp på "målgarantist" i leksikonet pr idag. Og det er vel nettopp en målgarantist klubben mener de henter?
Rød.... hvit... og patriot!
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Opprinnelig postet av Snæbbis
Får håpe jeg er clairvoyante
Det håper jeg óg:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Gashi satt jo på benken i Brann og hadde ikke laget mål på 2-3 år før han kom til oss. Da var det fler her inne som skrek at hvorfor skulle vi ha han? Vi trenger kantspiller og spiss osv??
Nå er Gashi gud og har laget 3 mål på 4 kamper. Har en kjempefeeling med Tegstrøm. Tror han kommer til å bøtte inn mål, da FFK er et mer spillende lag en Sandefjord nå, og teknikken og hurtigheten til Tegstrøm tror jeg matcher FFK perfekt
Edit - der er han inne ja. Markerer seg med en gang med et raid, som han surrer litt til. Men greit forsøk!
Tegstrøm kom inn nå!!!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Ære være Fredrikstad
Tegstrøm er klar i følge, bare vent til i kveld......
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914