Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss
Vet ikke om jeg liker dette her....håpet egentlig på en annen spiss.
Ønsker deg lykke til i FFK Tegstrøm.
Ønsker den 7ende spissen velkommen til klubben. Vi får vel gi han litt tid da, som vi har gjort med Fofana... Håper ikke han ble altfor dyr.
Velkommen skal du være Tegstrøm ;o)
La oss håpe pasningsfoten til Raymond får deg til å blomstre igjen ;o) Lykke til ihvertfall! =)
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av danan2
Ønsker den 7ende spissen velkommen til klubben. Vi får vel gi han litt tid da, som vi har gjort med Fofana... Håper ikke han ble altfor dyr.
Gi spisser tid? Sånt gjør vi da ikke i Fredrikstad...
Men ønsker naturligvis Tegan velkommen - dog avventer jeg fortsatt en offisiell bekreftelse fra klubbene.
Hvis han kommer, så har han ihvertfall ikke noe stort press på seg. Er vel ikke mange her inne som regner med at han blir noen stor slager fra dag en.
Men ønsker han selvfølgelig lykke til og måtte han bevise at alle bedreviterne her inne, meg inkludert, tar feil.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Om han innfrir eller ikke så ønsker jeg han velkommen til klubben. Så får tiden vise om det var et bra kjøp eller en hel bomvelkommen Andreas Tegstrøm.
Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............
Opprinnelig postet av Rey
Hvis han kommer, så har han ihvertfall ikke noe stort press på seg. Er vel ikke mange her inne som regner med at han blir noen stor slager fra dag en.
Tipper Tegström og andre nye spillere som ankommer byen ikke bryr seg katten om hva som blir skrevet her inne..
Håper han legger press på seg selv og ønsker å vise både publikum og klubben at han er verdt de lappene FFK måtte ut med..
Nye lodd - nye muligheter for Tegström sin del..
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
FFK tar utvilsomt sin største risiko hittil med dette stuntet.
Forstår virkelig ikke med beste evne hvorfor Tegstrøm var så viktig for oss nå, men får håpe han lykkes her.
A friend is someone who has the same enemies you have.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Synes det er helt greit at de kjøper Tegström. Vi må uansett ha to nye spisser innen neste sesong. Tegström kan fint være en av dem. I det minste som en god back-up.
Regner det for sikkert at Hoås, Gardar, West ikke spiller på førstelaget neste sesong (forhåpentligvis spiller de ikke for FFK i det hele tatt).
Vi kjøper nok også en virkelig bjesse-spiss ETTER årets sesong. Mark my words....
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Det spiller ingen rolle om man har 1 eller 10 spisser så lenge de man har, ikke klarer å score tilfredstillende mange nok mål
Riktig det, men alle våre spisser scorer like mye eller mer enn Tegstrøm .... Håper jo han slår til men er skeptisk. Sjanse-kjøp.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914