Duskedamer på Råsunda...
Opprinnelig postet av Holters
1) Hvorfor er det ikke talsmannen som uttaler seg om dette?
Edit: Stemmer, Ulf er innlagt. Hvem er midlertidig talsmann? Personlig savner jeg profesjonaliteten til Lars Thoresen.
2) Ikke akkurat tidenes mest velartikulerte eller gjennomtenkte "pressemelding". De bør i det minste luke bort skrivefeil.
3) Er det ikke tifo- og "sjefskongen" vi ser her med dusker?
Hele budskapet i "pressemeldingen" blir jo lite troverdig når dette står i avisa dagen før kamp:
"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."
Lurer på om det ikke er ei jente som er talsperson, vet ikke navnet på henne, kanskje noen andre gjør det?
Hele budskapet i "pressemeldingen" blir jo lite troverdig når dette står i avisa dagen før kamp:
"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."
Hahaaaaah! Jeg kjenner tårene triller. Dette er vel "å bli tatt med buksene nede", eller? Nei, vent - "tatt med duskedama ved siden av seg" er kanskje bedre...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Patrioten
1) Hvorfor er det ikke talsmannen som uttaler seg om dette?
Edit: Stemmer, Ulf er innlagt. Hvem er midlertidig talsmann? Personlig savner jeg profesjonaliteten til Lars Thoresen.
2) Ikke akkurat tidenes mest velartikulerte eller gjennomtenkte "pressemelding". De bør i det minste luke bort skrivefeil.
"De bringer med seg helt nytt supporterutstyr. (...) På kort varsel ble det igangsatt et arbeid for at Plankehaugen skulle få med seg helt nytt supporterutstyr til den spennende kampen mot Hammarby. Pongponger, flagg og banner er skaffet til veie i ekspressfart."Lurer på om det ikke er ei jente som er talsperson, vet ikke navnet på henne, kanskje noen andre gjør det?
Ulf er fortsatt talsmann selvom han er innlangt på sykehus, men det ble enighet om at Roy N skulle legge ut en "pressemelding" ang denne saken.
Det sto vel ikke akkurat i avisen dagen før kampen, men kampdagen... vi så ikke disse duskene før vi kom på bussen torsdag morgen, vi har i utgangspunktet ingen rett til å nekte personer å ha med seg dusker inn på stadion.
At det blir tatt bilde av Øyvind sammen med en av duskedamene, er det vel heller ikke noe galt i? han har ikke blitt nektet å posere i avisen med dusker...
Beklager hvis det er mye skrivefeil her, men jeg gidder faktisk ikke å lese igjennom
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av Klokan
Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????
Takk!
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av Jaran Berg
At det blir tatt bilde av Øyvind sammen med en av duskedamene, er det vel heller ikke noe galt i? han har ikke blitt nektet å posere i avisen med dusker...
Det bare så veldig rart ut når sjefen for tifo poserer blant duskedamene.
Beklager hvis det er mye skrivefeil her, men jeg gidder faktisk ikke å lese igjennom
Det er en rimelig stor forskjell mellom et foruminnlegg fra deg som privatperson, og en offisiell pressemelding/uttalelse fra et styre som i utgangspunktet representerer flere tusen medlemmer.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Klokan
Hei nå må dere kutte ut... fy f.... for noe heksejakt ??? er det virkelig ingenting annet dere kan en trøkke på folk da... ja det ble en tabbe og så ferdig... Folk har skjønt det og tatt det til rette. Kan ikke vi slutte å mase om dette og heller se fremover ?????Takk!
Takk? Sikker på at han ikke mente de stakkars duskedamene da? Det er tross alt de det har blitt drevet heksejakt på... Av både Plankehaugenmedlemmer og BRH-medlemmer så det holder.
Dinamo Zagreb
Ukultur som burde røskes tak i for å komme videre.
A friend is someone who has the same enemies you have.
Jeg var på visning, siden du er så interessert i det. Og det er jeg glad for, da jeg nå har et sted å bo i Bergen for resten av studiene.
Det bare så veldig rart ut når sjefen for tifo poserer blant duskedamene.
Beklager hvis det er mye skrivefeil her, men jeg gidder faktisk ikke å lese igjennomDet er en rimelig stor forskjell mellom et foruminnlegg fra deg som privatperson, og en offisiell pressemelding/uttalelse fra et styre som i utgangspunktet representerer flere tusen medlemmer.
Unskyld meg for at jeg har lese og skrive vansker .. men i dagen samfunn er det sånn at mange har det og det er ikke så jælig lett å få alt rett hele tiden ... at jeg har noen skrivefeil betyr ikke at jeg er dum . Dere klatrer vel for faen meg å lese og forstå det som står alikevel ... men Unskyld for at jeg har det skal Starte med å lære de jævla tinga på nytt jeg
Er det noen som klarer det er det du D
Hvordan tror du det hadde sett ut om Fredrikstad Fotballklubb (eller Hydro for den saks skyld) hadde sendt ut en pressemelding full av skrivefeil?
Jeg har for øvrig ikke skrevet noe om at du er dum, så det får stå for din regning.
Utbruddet ditt understreker dog bare poenget mitt. Ikke særlig profesjonelt akkurat.
I dagens samfunn er det også sånn at det finnes tekniske hjelpemidler for å luke bort skrivefeil, og eventuelt kunne noen andre ha lest igjennom pressemeldingen før den ble publisert. Som sagt: Når det er en pressmelding som representerer en så stor gruppe med mennesker, bør det ikke florere av feil. Lese- og skrivevansker er ikke noen unnskyldning i så måte.
Hvordan tror du det hadde sett ut om Fredrikstad Fotballklubb (eller Hydro for den saks skyld) hadde sendt ut en pressemelding full av skrivefeil?
Jeg har for øvrig ikke skrevet noe om at du er dum, så det får stå for din regning.
Utbruddet ditt understreker dog bare poenget mitt. Ikke særlig profesjonelt akkurat.
Det er helt grit det du sier så da legger jeg hanskene på hylla takk for meg
Er det noen som klarer det er det du D
Takk, det var greitt å få vite at dette ikke var noe opplegg fra PH, men et privat initiativ. Men det er ikke alltid lett å vite hva som er hva når en kommer på kamp.
Men hvis alle irriterte seg grønne over duskene på kampen og det ikke var PH sitt opplegg - hvorfor kom ikke noen fra PH ned og sa det til damene da? Det var jo ikke livet om å gjøre for dem heller å stå der å slenge på duskene.
Så for å oppsummere litt. Vi liker forskjellige ting, men dusker på tribunen kommer ikke til å skje igjen. Enig?
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Morgaine
Så for å oppsummere litt. Vi liker forskjellige ting, men dusker på tribunen kommer ikke til å skje igjen. Enig?
Helt enig. Nå håper jeg vi er ferdig med denne diskusjonen.
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS
SV: Duskedamer på Råsunda...
Syns det var verre med FFK supportere som gikk med hammarbyskjerf og sang med under Bajensangen...Patetisk
---------------------------------------------------
Det er jeg faktisk enig i. Hva pokker skal ffk-supportere med hammarby skjerf?
Opprinnelig postet av chabaratita
Hvis de er Hammarbysupportere i Norge er det fint å ha et.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av chabaratita
Hvis de er Hammarbysupportere i Norge er det fint å ha et.
sånn sett, ja, men de burde strengt tatt ikke vifta med det på den kampen. Da burde de isåfall stått på en annen plass på stadioen også.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914