Duskedamer på Råsunda...
---------------------------
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Burn in hell, por favore..
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Hammarby 16 aug!!
Syns det var verre med FFK supportere som gikk med hammarbyskjerf og sang med under Bajensangen...Patetisk
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS
Syntes du virkelig det er værre?
Vel, jeg syntes også det er flaut med fulle 50-60 år gamle damer som roper "Røde og hvite er de beste"(og ungdommer, måtte selv ta hånd om en) på pub.
Hele supporternorge ler av oss nå... Har fått flere tekstmeldinger fra rundt om i Norge som lurer på hva i all verden vi har tatt med oss.
Støtter bønnas forslag, klubben bør bøtelegges etter at supporterne har satt dem i et dårlig lys... Plankehaugen hadde ENDELIG en mulighet til å vise oss fra vår beste side for Europa, jeg syntes vi bet godt fra oss sangmessig egentlig, men det hjelper ikke når vi blir latterliggjort på den måten.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Det er vel ikke så forferdelig vanskelig å skjønne hvem som har kommet med den ideen om pom poms?
Vil ikke navngi noen, men er vel ikke så mange i PH "teamet" (supporterkorpset) som har slike hjemme.........
HELT IDIOTISK LATTERLIG SPØR DU MEG.....
Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS
Opprinnelig postet av Martin_
... Trenger vi virkelig å leie inn duskedamer for å ordne det visuelle for oss? Så forferdelig flaut, fikk helt vondt inni meg når jeg tittet ned på dem. Flott å engasjere seg, men vi er da faen ikke noe Baseball-lag heller.
Det har ikke blitt leid inn noen duke damer , ikke som jeg vet om .. syns det er helt jævlig og det la jeg ikke sjul på heller så dette hadde ikke noe med styret å gjøre noen som har ordna på egenhånd
Er det noen som klarer det er det du D
Neida, skader ingen andre, vi blir bare latterligjort av andre supporterklubber og ikke alle som var med på turen til Stockholm syns det var ok heller Var direkte flaut......
Pom poms er kjempefint det i gate parade og på andre drilloppvisninger, men ikke på fotballkamp.
Det er faktisk første gang jeg har sett det på en fotballkamp i Norge, og håper jeg aldri ser det igjen.
Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Ellers ender det med stygge episoder som i Stockholm.
Må se humoren i det da, vi skal ut å vise oss fram i "Europa" og ender opp med å spille drittdårlig og topper det med duskedamer på tribunen.
A friend is someone who has the same enemies you have.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
men vi får håpe at de duskedamene var første og siste gang for det var ILLE
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Frihet for Ultras!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914