Husk meg
Brukernavn
Passord

Mobiliser flest mulig til Plankehaugenfeltet!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 16 aug 07, 22:21
Endret: 16 aug 07, 22:22

Til alle som ikke har kjøpt billett enda;

Kjøp bilett på plankehaugenfeltet og vær med å gi guttæne den beste støtten de har opplevd noensinne.

Dette er vårt fort, både på banen og tribunen.

Jeg vil tro Bajen kommer med ganske mange etter dette resultatet, og vi skal gi full gass på tribunen. Jeg har allerede mobilisert noen som vanligvis bruker stemmen på hovedtribunen, til å stå på feltet sammen med Haugen. Prøv på det alle sammen!

Burde ikke Plankehaugen få ta bortefeltet i denne kampen, for å få stått mest mulig samlet, så kan Bajen slite med hjemmefeltet vårt??

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!

patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04

Lagt til: 16 aug 07, 22:24
absolutt ikke, er jo ikke lyd i den tribunen. ikke hørt en bortesang hele år

thats football guys, thats all it is;)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 aug 07, 22:24
Endret: 16 aug 07, 22:25
Opprinnelig postet av djpete
Burde ikke Plankehaugen få ta bortefeltet i denne kampen, for å få stått mest mulig samlet, så kan Bajen slite med hjemmefeltet vårt??

Helt klart. Egentlig idiotisk å ikke fikse det.

Bortefeltet tar 1500, mens feltet til Plankehaugen tar 1500 - 800, altså bare 700 stk i motsetning til vanlige 1900 (1500 - 800 + 1200).

Opprinnelig postet av patrickd
absolutt ikke, er jo ikke lyd i den tribunen. ikke hørt en bortesang hele år

De hører sikkert ikke dere heller... TIdlig i sesongen så klaget jo Plankehaugen over at det var mye bedre lyd fra borteseksjonen pga platene bak. Er jo derfor de sponplatene har blitt spikret opp på Plankehaugenfeltet.

Har du lest forumets retningslinjer?

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 16 aug 07, 22:28
Dersom de rekker det, bør de virkelig monteremidlertidige stoler på ståfeltet. Får ikke noe trøkk der dersom bare dagens sitteplasser benyttes.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 aug 07, 22:30
Opprinnelig postet av djpete
Dersom de rekker det, bør de virkelig monteremidlertidige stoler på ståfeltet. Får ikke noe trøkk der dersom bare dagens sitteplasser benyttes.

Det er ikke lov.

Man har ikke lov til å gjøre "store endringer på stadionanlegget" før en UEFA-cup-kamp av sikkerhetsmessige årsaker. FFK visste om reglementet før de bygde stadion, men valgte dagens løsning. Ergo får de neppe dispensasjon. Men hvem vet, kanskje har de ikke søkt pga de regner med at det ikke blir fullt?

Har du lest forumets retningslinjer?

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 16 aug 07, 22:34
Endret: 16 aug 07, 22:41

Opprinnelig postet av Holters
Men hvem vet, kanskje har de ikke søkt pga de regner med at det ikke blir fullt?

Det tror jeg det blir. Utsolgt på noen dager. Hva tror dere?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 16 aug 07, 22:37
Plankehaugenfeltet er stengt under den kampen. Har skrevet det før... PH-medlemer får biletter til  barnepris på feltene under...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 16 aug 07, 22:52
skrev det i en tråd tidligere at vi burde skifte side med bajen. hadde vært bedre for oss å stått der borte. har kjøpt billett alt. gleder meg. blir fortsatt vanskelig. men det hjalp mye med målet til kvisvik. savnet gashi idag gett. må si han har gjort et bra inntrykk hittil i ffk.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07

Lagt til: 16 aug 07, 23:01
Har sett kampen på web-tv og må vel si meg nogenlunde fornøyd med resultatet. Kvisvik har sine gode og dårlige dager, men får nå klinka ballen i mål både titt og ofte alikevel. PH kunne høres tross få som hadde funnet veien til Stockholm. Gleder meg sinnsykt til hjemmekampen. Biletten er i boks for lenge siden selvfølgelig til PH feltet

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til: 17 aug 07, 07:15
Billetten er i boks, men må vi bruke de plassene som er annvist på billetten eller er det bare å sette seg der det er plass?. Gleder meg!!

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914