Mobiliser flest mulig til Plankehaugenfeltet!
Til alle som ikke har kjøpt billett enda;
Kjøp bilett på plankehaugenfeltet og vær med å gi guttæne den beste støtten de har opplevd noensinne.
Dette er vårt fort, både på banen og tribunen.
Jeg vil tro Bajen kommer med ganske mange etter dette resultatet, og vi skal gi full gass på tribunen. Jeg har allerede mobilisert noen som vanligvis bruker stemmen på hovedtribunen, til å stå på feltet sammen med Haugen. Prøv på det alle sammen!
Burde ikke Plankehaugen få ta bortefeltet i denne kampen, for å få stått mest mulig samlet, så kan Bajen slite med hjemmefeltet vårt??
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
thats football guys, thats all it is;)
Opprinnelig postet av djpete
Burde ikke Plankehaugen få ta bortefeltet i denne kampen, for å få stått mest mulig samlet, så kan Bajen slite med hjemmefeltet vårt??
Helt klart. Egentlig idiotisk å ikke fikse det.
Bortefeltet tar 1500, mens feltet til Plankehaugen tar 1500 - 800, altså bare 700 stk i motsetning til vanlige 1900 (1500 - 800 + 1200).
Opprinnelig postet av patrickd
absolutt ikke, er jo ikke lyd i den tribunen. ikke hørt en bortesang hele år
De hører sikkert ikke dere heller... TIdlig i sesongen så klaget jo Plankehaugen over at det var mye bedre lyd fra borteseksjonen pga platene bak. Er jo derfor de sponplatene har blitt spikret opp på Plankehaugenfeltet.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av djpete
Dersom de rekker det, bør de virkelig monteremidlertidige stoler på ståfeltet. Får ikke noe trøkk der dersom bare dagens sitteplasser benyttes.
Det er ikke lov.
Man har ikke lov til å gjøre "store endringer på stadionanlegget" før en UEFA-cup-kamp av sikkerhetsmessige årsaker. FFK visste om reglementet før de bygde stadion, men valgte dagens løsning. Ergo får de neppe dispensasjon. Men hvem vet, kanskje har de ikke søkt pga de regner med at det ikke blir fullt?
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Men hvem vet, kanskje har de ikke søkt pga de regner med at det ikke blir fullt?
Det tror jeg det blir. Utsolgt på noen dager. Hva tror dere?
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............
ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914