Husk meg
Brukernavn
Passord

Er de blinde på benken ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 14 aug 07, 08:00
Alt er bra nå unntatt spissvalgene. Har vi ikke så kjøp for h........ Innrøm at det var en grusom feil å kvitte seg med Toth ! Bruk Trulsen, han har den rette gutsen. Han vil gjøre det bedre enn de andre som kaver foran der.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til: 14 aug 07, 08:03
Synes vel ikke Gardar har gjort det så mye dårligere enn Toth f.eks. Problemet eller er at to andre spissvalg, Fofana og Tarik er unge og derfor vil variere sterkt i prestasjon. Når det gjelder West er ikke han helt på topp etter langt skadeavbrekk. Tror nok både de på benken og andre gjerne ville hatt en spiss av ypperste kvalitet der framme, men det koster, og det er også derfor så få lag i TL faktisk er i besittelse av det.

---------------------------

math

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 14 aug 07, 08:11
Gardar er helt ok han,men han derre andre er helt ræva etter min mening. West kommer nok med tiden. Det finnes bedre spisser i nærmiljøet enn Fofana !!!!!

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til: 14 aug 07, 08:20
Han derre andre?

math

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 14 aug 07, 08:23

Opprinnelig postet av 1947modell
Gardar er helt ok han,men han derre andre er helt ræva etter min mening. West kommer nok med tiden. Det finnes bedre spisser i nærmiljøet enn Fofana !!!!!

Tarik?

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 aug 07, 08:39
Toth høres ut som den frelseren som skyter FFK til gull...   Tror grønhagen vet hva han gjør da han lot thot reise

http://keiko99.net

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 14 aug 07, 10:00
Tror ikke du er klar over at fofana er en kjempe bra spiller men urutinert.Vil bli en klasse spiss til året og hvilke spisser i nærmiljøet sikter du til

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til: 14 aug 07, 10:38

Opprinnelig postet av paco
Tror ikke du er klar over at fofana er en kjempe bra spiller men urutinert.Vil bli en klasse spiss til året

Man vil jo gjerne håpe det - men syns du han egentlig har vist kvaliteter i noen av matchene? Ett mål i protokollen, og hver match bruker han samme, faste finte..? Mot Viking viste han igjen at han ikke får ballen i mål, på noe som så veldig ut som disse 100%-sjansene man snakker om.
Men det er klart, han kan ha en psykisk sperre eller noe som gir seg - ingenting ville vært bedre

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 14 aug 07, 10:39
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Opprinnelig postet av paco
Tror ikke du er klar over at fofana er en kjempe bra spiller men urutinert.Vil bli en klasse spiss til året

Man vil jo gjerne håpe det - men syns du han egentlig har vist kvaliteter i noen av matchene? Ett mål i protokollen, og hver match bruker han samme, faste finte..? Mot Viking viste han igjen at han ikke får ballen i mål, på noe som så veldig ut som disse 100%-sjansene man snakker om.
Men det er klart, han kan ha en psykisk sperre eller noe som gir seg - ingenting ville vært bedre

uenig,utrolig teknik og ballkontroll

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 14 aug 07, 09:05
Jeg tror det er best om de blinde sitter på benken ja, så kan heller de som ser være ute på banen. Det blir nok det beste det. Ja det tror jeg nok det blir. En utmerket idé, når en tenker over det. De blinde har så vondt for å se om de er i offiside og sånn, nemlig. Så det er nok best om de sitter på benken, de blinde. Ja det er det nok. Håper de fortsetter med det.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 14 aug 07, 09:53
Tja, ut i fra mine erfaringer så er det vel de som løper langs linja, samt han som holder i fløyta som oftest blir betraktet som blinde... En sannhet med modifikasjoner, men kanskje ikke så ille galt alikevel?

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 14 aug 07, 09:55

Alt er bra nå unntatt spissvalgene. Har vi ikke så kjøp for h........ Innrøm at det var en grusom feil å kvitte seg med Toth ! Bruk Trulsen, han har den rette gutsen. Han vil gjøre det bedre enn de andre som kaver foran der.

Å tru at Trulsen skal gå inn å gjøre en bedre jobb enn Gardar er i beste fall naivt.......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914