Er de blinde på benken ?
---------------------------
math
math
Opprinnelig postet av 1947modell
Gardar er helt ok han,men han derre andre er helt ræva etter min mening. West kommer nok med tiden. Det finnes bedre spisser i nærmiljøet enn Fofana !!!!!
Tarik?
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
Alt er bra nå unntatt spissvalgene. Har vi ikke så kjøp for h........ Innrøm at det var en grusom feil å kvitte seg med Toth ! Bruk Trulsen, han har den rette gutsen. Han vil gjøre det bedre enn de andre som kaver foran der.
Å tru at Trulsen skal gå inn å gjøre en bedre jobb enn Gardar er i beste fall naivt.......
Gardar er helt ok han,men han derre andre er helt ræva etter min mening. West kommer nok med tiden. Det finnes bedre spisser i nærmiljøet enn Fofana !!!!!Tror ikke du er klar over at fofana er en kjempe bra spiller men urutinert.Vil bli en klasse spiss til året og hvilke spisser i nærmiljøet sikter du til
Opprinnelig postet av paco
Tror ikke du er klar over at fofana er en kjempe bra spiller men urutinert.Vil bli en klasse spiss til året
Man vil jo gjerne håpe det - men syns du han egentlig har vist kvaliteter i noen av matchene? Ett mål i protokollen, og hver match bruker han samme, faste finte..? Mot Viking viste han igjen at han ikke får ballen i mål, på noe som så veldig ut som disse 100%-sjansene man snakker om.
Men det er klart, han kan ha en psykisk sperre eller noe som gir seg - ingenting ville vært bedre
Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
uenig,utrolig teknik og ballkontrollOpprinnelig postet av paco
Tror ikke du er klar over at fofana er en kjempe bra spiller men urutinert.Vil bli en klasse spiss til åretMan vil jo gjerne håpe det - men syns du han egentlig har vist kvaliteter i noen av matchene? Ett mål i protokollen, og hver match bruker han samme, faste finte..? Mot Viking viste han igjen at han ikke får ballen i mål, på noe som så veldig ut som disse 100%-sjansene man snakker om.
Men det er klart, han kan ha en psykisk sperre eller noe som gir seg - ingenting ville vært bedre
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914