Før kampen Hammarby-FFK
Hva blir laget? Jeg håper på:
Rami Shabaan
Agim Shabani -Patrick Gerrbrandt -Raio Piroja - Johan Sjøberg
Tarik Elyounoussi -John Anders Bjørkøy Kasey Wehrman - Raymond Kvisvik
Gardar Johansson Brian West
Fofana kan komme inn i 2 omgang og være joker sammen med Berg. Berg er enda rusten.. Utseendemessig ser denne posten jævlig ut. sorry
Mod: Stenger denne av grunner gitt i tråden
---------------------------
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Opprinnelig postet av Marcus
kan jeg spørre hvor PAC er ??
Han er hjemme å hviler seg han!
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av Husgutt
Hva blir laget? Jeg håper på:
Rami Shabaan
Agim Shabani -Patrick Gerrbrandt -Raio Piroja - Johan Sjøberg
Tarik Elyounoussi -John Anders Bjørkøy Kasey Wehrman - Raymond Kvisvik
Gardar Johansson Brian West
Fofana kan komme inn i 2 omgang og være joker sammen med Berg. Berg er enda rusten.. Utseendemessig ser denne posten jævlig ut. sorry
Synes det er rart at du har lagt din elsk på Agim Shabani. Spør du meg så holder han et nivå et stykke bak PAC ennå.
Hammarby sliter med skader.
Sleyman og Johansson i forsvar. Tre spillere som har vært lite benyttet er i tillegg skadet.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er det en spøk? Så du ikke kamptråden med 32 sider? Hadde det vært en 14 åring som var her inne for første gang, skulle jeg ikke sagt noe, men du er vel ganske rutinert her inne Husgutt?
Haha, der bæsja jeg på leggen au.. I full fart. Har jo vært inne i den tråden tusen ganger.. Du vet, det er mandag, og blir helt forvirra når det ikke står "før kampen" i subjectfeltet
Av det jeg har sett av Agim, så synes jeg han står fram med en mye større autoritet enn PAC. Dessuten mener jeg det er riktig og viktig å la unggutta få sjansen. Særlig når PAC sliter så mye som han gjør..
Agim er ung og sulten og en mann for fremtida, mens PAC dessverre har gått ut på dato..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914