Kasey står i fare for å bli utestengt
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Det er vel kanskje en av de få minusene med Wehrman... Helt meningsløst å gjøre noe sånt, og risikere å få en eller flere kampers karanten for det... Vi trenger han på banen i så mange kamper som mulig....
Det Kvisvik gjorde mot Aalesund var langt styggere.
Sparket ned Gaarde? Pøh! Wehrman satte forsiktig ut foten... Spenne bein kalte vi det i barnehagen, og dette var minst like harmløst. Gult greit. Rødt tøv. Og de kan ikke gå inn og "tilbakedømme" ett gult kort FØR hans andre, slik at det i ETTER tid blir ett rødt kort. Ville ha vært hårreisende.
Jeg lurer på hva som egentlig får folk til å mene at han skulle ha rødt? Altså, se bort ifra hva kommentatorene sier. Ja, det er usportslig, og ja, det er unødvendig - men det er IKKE stygt! Det er ikke farefullt spill! Og det fratar heller ikke motstanderen er åpenbar scoringsmulighet. Ergo skjønner jeg ikke hvorfor noen mener at det skal være rødt. Gult kort - helt klart, men rødt. Hvorfor?
Opprinnelig postet av KeJ
Dersom NFF skal gå inn og straffe i etterkant har de vel ikke så mange andre sanksjonsmåter enn karantene? Hadde Wehrman gått kampen igjennom uten gult kort, så kunne de vel ikke gitt ham gult kort i ettertid uansett?
Nei, det tror jeg ikke de kan. Men det blir jo feil å dømme ham til 1 kamps karantene på bakgrunn av noe som burde ha vært gult kort, og det faktum at han fikk gult kort senere i kampen...
Har du lest forumets retningslinjer?
Nå er jeg enig i at det Kasey gjorde kun er gult kort, men om NFF mener at det tilsvarer rødt, så vil de fortsatt kun kunne straffe ham om de mener at han skal ha mer enn en kamps karantene.
Resulterer dette karantene,så har NFF mistet gangsynet totalt!!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Noe nytt i saken? NØFF må vel ha diskutert ferdig nå... men de har vel kanskje lllaaaannnggg lunsj??
mulig at møtet ikke blir avholdt før den siste kampen i serierunden er spilt......
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Diskuterte litt om dette i den andre tråden, og der fikk jeg med meg reglene om at NFF kan gi karantene hvis dommeren ikke ser situasjonen.
I Norge har vi ikke videodømming. Hvorfor skal da et par tullinger sitte og se på tv, for og så gi spilleren karantene? Da kan vi jo like godt innføre videodømming.
Er ikke dommeren godt nok plassert/får ikke med seg hva som skjer, er det hans feil. Mener at den uskrevne fotballregelen "Alt dommeren ikke ser er lov", bør få gjelde.
Nei NFF, konsentrer dere heller om Gunnarssons uttalelser etter RBK-Stabæk, dere!
Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-
Hmm er ikke sikker på om jeg har fått med meg rett. Ang. biletter til hjemmekampen mot Hammarby så har de med sesongkort forkjøpsrett, må de kjøpes idag eller er det siste dag for kjøp imorgen.?
H..... postet i feil tråd.
Mod. Slett denne, takk.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hmm er ikke sikker på om jeg har fått med meg rett. Ang. biletter til hjemmekampen mot Hammarby så har de med sesongkort forkjøpsrett, må de kjøpes idag eller er det siste dag for kjøp imorgen.?
Forkjøpsretten skulle gjelde til tirsdag. Men da jeg var innom for å kjøpe billett på fredag så fikk jeg spørsmål om hvor jeg ville sitte, så de var tydeligvis intetanende om forkjøpsretten (hvorfor er jeg ikke overrasket?), men jeg valgte i hvertfall det setet jeg har til vanlig. Måtte ikke vise frem noe bevis på at jeg er sesongkortinnehaver.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Forkjøpsretten skulle gjelde til tirsdag. Men da jeg var innom for å kjøpe billett på fredag så fikk jeg spørsmål om hvor jeg ville sitte, så de var tydeligvis intetanende om forkjøpsretten (hvorfor er jeg ikke overrasket?), men jeg valgte i hvertfall det setet jeg har til vanlig. Måtte ikke vise frem noe bevis på at jeg er sesongkortinnehaver.
Ok, takker for den infoen, da holder det med å kjøpe imorgen da
Opprinnelig postet av HotDream
Kasey Wehrman slipper straff
Godt å høre at det finnes minimalt med fornuft hos NFF i alle fall.
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914