Husk meg
Brukernavn
Passord

Henning Berg missunner oss investorpoolen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 aug 07, 00:16

Siden vi har økonomiske midler.

- Vi har ikke de økonomiske midlene til klubber som Rosenborg, Brann, Viking og Fredrikstad, sier en åpenhjertig Berg til

fotball.adressa.no/eliteserien/article87562.ece

Det er tydeligvis blitt lagt merke til at vi har skaffet oss kvalitetspillere i dette overgangsvinduet.

Tenker vi egentlig på hvor heldige vi har vært som har fått Johan, Ardian og Kasey?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 aug 07, 00:21
Endret: 13 aug 07, 00:21
Lyn har ikke økonomiske muskler?

Hva har skjedd med alle millionene de solgte Mikel for? Gislason ble jo også solgt nylig for en god slump med penger. Og de hentet Halfredsson og solgte han bare noen dager senere, visstnok til bra fortjeneste. Stikker Brynestad alle pengene i egen lomme?

PS! Og ja, jeg tenker mye på hvor heldige og dyktige vi har vært som har skaffet spillere som Gashi og Wehrman. Vi har blitt et helt annet lag med de to.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 13 aug 07, 00:45

Opprinnelig postet av Costanza
Hva har skjedd med alle millionene de solgte Mikel for?

Jeg tror ikke lyn tør å bruke ett øre til av de pengene før saken mot Morgan er ferdig. Litt kjipt å måtte betale tilbake 70 mill hvis du har brukt de opp.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 13 aug 07, 06:15
Kan han ikke bare grave litt i egen lomme? Han burde finne nok der til å vinne overgangsvinduet i mange år fremover!

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 13 aug 07, 07:09

Gode poener, Costanza.

Lyn har hatt mulighet til å sylte ned 50-80 millioner etter spillersalg. Mulig noe er gått til å dekke gammel moro, men jeg har veldig, veldig vanskelig for å tro at Brynestad har "stukket av" med alle pengene uten at media hadde fått snusen i det og gjort noe ut av det.

At "journalisten" (Audun Skei Fostvedt) ikke evner å stille spørsmålet om hvor pengene er blitt av eller i det minste hvorfor Lyn ikke kan bruke noen av midlene de tross alt har fått inn, viser - igjen - nivået på norske "journalister".

Har man en penn og lyst til å skrive blir man visst journalist...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 13 aug 07, 08:02
Lyn har tidligere sagt at pengene fra Mikel salget skal brukes til å bygge/forbedere treningsanlegg for ungdomslagene deres. Mener å huske det var ett annlegg som ville få mesteparten av midlene men husker ikke helt i farta hva det var.

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 13 aug 07, 12:03
Brynestad har faktisk spyttet inn mere kroner i lyn enn Høili har i FFK og de har hatt en knallstall de siste sesongene så det er bare sutring fra berg sin side

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 aug 07, 12:36
Om det skulle være slik at Henning Berg ikke har så mange Lyn-kroner å rutte med, så skal han vel ikke sutre for mye. Han har vel fortsatt tilgang til å hente de aller største talentene fra Idrettshøyskolen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914