Henning Berg missunner oss investorpoolen
Siden vi har økonomiske midler.
- Vi har ikke de økonomiske midlene til klubber som Rosenborg, Brann, Viking og Fredrikstad, sier en åpenhjertig Berg til
fotball.adressa.no/eliteserien/article87562.ece
Det er tydeligvis blitt lagt merke til at vi har skaffet oss kvalitetspillere i dette overgangsvinduet.
Tenker vi egentlig på hvor heldige vi har vært som har fått Johan, Ardian og Kasey?
Hva har skjedd med alle millionene de solgte Mikel for? Gislason ble jo også solgt nylig for en god slump med penger. Og de hentet Halfredsson og solgte han bare noen dager senere, visstnok til bra fortjeneste. Stikker Brynestad alle pengene i egen lomme?
PS! Og ja, jeg tenker mye på hvor heldige og dyktige vi har vært som har skaffet spillere som Gashi og Wehrman. Vi har blitt et helt annet lag med de to.
Opprinnelig postet av Costanza
Hva har skjedd med alle millionene de solgte Mikel for?
Jeg tror ikke lyn tør å bruke ett øre til av de pengene før saken mot Morgan er ferdig. Litt kjipt å måtte betale tilbake 70 mill hvis du har brukt de opp.
---------------------------
Bjørkøy som Statsminister!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Gode poener, Costanza.
Lyn har hatt mulighet til å sylte ned 50-80 millioner etter spillersalg. Mulig noe er gått til å dekke gammel moro, men jeg har veldig, veldig vanskelig for å tro at Brynestad har "stukket av" med alle pengene uten at media hadde fått snusen i det og gjort noe ut av det.
At "journalisten" (Audun Skei Fostvedt) ikke evner å stille spørsmålet om hvor pengene er blitt av eller i det minste hvorfor Lyn ikke kan bruke noen av midlene de tross alt har fått inn, viser - igjen - nivået på norske "journalister".
Har man en penn og lyst til å skrive blir man visst journalist...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914