Ser vi konturene av et topplag?
Spurvene fra London
Ble medlem: 11 feb 04
Lagt til: 12 aug 07, 20:18
Endret: 12 aug 07, 20:40
Etter å ha sett dagens forestilling, så ser vi hvor mye Gashi og Wehrmann har hevet laget vårt. Virker som vi både blør og gir mer for laget. En bra midtbane gir automatisk mye mer trygghet bakover.
Vi er faktisk ikke så langt unna de STORE. Nå håper jeg FFK forsteker på det plassene som trengs. Slik at vi er rustet til neste sesong. Pluss at vi beholder de beste spillerne våre. Bare å be til GUD at vi beholder Piroja. Føler at vi trenger en spiss. En høyre og venstre back. slik at vi er bedre rustet der. Føler at vi også trenger en flankespiller!!
Jeg er som regel pesimistisk, men må inndrømme at dette begynner å ligne noe .
TROR IKKE DET ER LENGE TIL VI SER FFK SLIKKE MEDALJE I PLANKEBYEN.
PS! Et stort takk til Høili å co. Dere har gjort FFK til noe bra. Bare fortsett gutter så blir dette så bra.
Mod: Endret tittel på tråden. Engasjement eller ikke, store bokstaver og mange spørsmålstegn er ikke veien å gå.
Edit: Endret det noe økonomiinspirerte førsteordet etter en tanke eller to.
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
PS! Et stort takk til Høili å co. Dere har gjort FFK til noe bra. Bare fortsett gutter så blir dette så bra.
Til opplysning i forhold kjøp av spillerne, har ikke Terje H vært med på noen kjøpene, men de andre investorene som er med.
Kanskje Terje sitter klar med 10 mill for en kvalitetspiss?
MOD: Kortet ned sitat. Det er ikke nødvendig å sitere hele innlegget for å svare på en liten del av detKonjunktur, rådande ekonomiskt tillstånd i en ekonomi med avseende på flera variabler, framför allt arbetslöshet, tillväxt och inflation. Tidsperioden mellan två låg- eller högkonjunkturers respektive klimax kallas konjunkturcykel. Vanligen är en konjunkturcykel mellan fyra och åtta år lång.
Mod: Jadda! ;)
Det vi viste i dag var veldig bra!! Gashi og Wherman har heva oss veldig på midtbanen!! Nå taper vi ikke lenger kamper som står og vipper.. Vi trenger en goalgetter, en flanke og en back som kan spille begge sider før neste sesong så er vi en klar gullkandidat faktisk!! Rami er nå blandt tippeligaens beste keepere, om ikke den beste. Piiroja er beste stopper. Wherman og Gashi beste sentrale midtbane, Tarik største talent. Kvisvik beste pasningsfot.. Så vi har værtfall noe å bygge på
JA vi ser helt klart konturene av et topplag!
Hvorfor ikke la Fabian Andersen prøve seg?
---------------------------
Gashi!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Vår midtbane er i nærheten av tippeligaens beste, men jeg savner en solid høyrekant. Multi gjør for mange feil, Bjørkøy tror han spiller sentral.
Hvorfor ikke la Fabian Andersen prøve seg?
I 2. omgang mot Aalesund raidet vi (Jonna++) opp angrep etter angrep på høyrekant! Jeg synes det som ble gjort i den kampen viser at vi faktisk HAR en solid høyrekant, men at det må fokuseres på den.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Konturene av et storlag er der, men forsatt noen mangler.
Back forsterkning(er), breddeholder(e) og spiss av TL klasse.
Tror at med 2 forsterkninger i vinter vil FFK kunne kjempe om medalje / topp 4 neste år.
pS "The future so bright i gotta wear shades"
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
For å bli ett toplag:
Etter min mening kan Bjørkøy besitte høyre kantrollen i årene som kommer om vi henter en offensiv høyereback som kan komme opp og slå innleggene. I moderne fotball er det slik at det er backene som ideelt sett skal slå innleggene slik at en kan fylle opp med flere mann i og rundt boksen.
På venstresiden ønsker jeg en Kvisvik i den formen han er i ferd med å komme i nå og en mer defensiv orientert back. Tror det vil gi kantene våre en fin balanse.La oss håpe Kvisvik unngår skader og får med sege hele vinteroppkjøringen neste år så holder han ett par år til.
Jeg tror vi kan bli et tapplag neste år med de spissene vi har i stallen i dag. Tarik og Fofana er store talenter og vil bøtte inn mål i fremtiden om de fortsatt får tid og ro til i utvikle seg og finne den rette roen i de avgjørende situasjonene. Om Gardar haver seg ett hakk til har vi en ok target spiss men det er kanskje i denne rollen jeg skulle ønske meg ett bedre alternativ.
1. Prioritet: Offensiv høyreback med god innleggsfot.
2. Prioritet: Solid plasseringssterk venstreback.
3. Prioritet: Sor, sterk og målfarlig spiss som binder opp folk.
Og 2 av disse 3 bør ha Norsk pass!!!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914