Husk meg
Brukernavn
Passord

Wehrman ønsker Stefanutto

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 30 aug 07, 09:33
Han har vel også sagt  at han ønsker seg til en annen klubb i utlandet mener jeg å huske??

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 30 aug 07, 09:33

Opprinnelig postet av Costanza
Lillestrøm ønsker å forlenge med Shane Stefanutto og har hatt møte med ham i dag. De er enig om lengde og det økonomiske, men Stefanutto er fortsatt usikker på om han vil bli i klubben på grunn av konkurransen på venstreback (les: kjøpet av Marius Johnsen) og vurderer tydeligvis fortsatt klubbskifte.

Her er det egentlig bare å få ut fingern, Morgan! Tippeligaens kanskje beste venstreback er fortsatt tilgjengelig, og han har lov til å diskutere overgang og skrive kontrakt med andre klubber nå, slik at han kommer gratis etter sesongslutt. Er det noe å vente på? Her bør FFK handle raskt før han bestemmer seg for å forlenge med LSK.

Er redd det er for sent å hente han nå. Her burde klubben vært på banen for mer enn 1 måned siden, mens situasjonen rundt han var mer usikker. Han har spilt sine beste kamper for Lsk den siste tiden, og er vel sikkert lysten på noe utlandet, dersom han velger bort Lsk. Hadde trua på at vi kunne sneket til oss han, for en stund siden, men den trua har minket etterhvert som han har overbevist for Lsk. Håpet har jeg dog...:-)

Rød.... hvit... og patriot!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 30 aug 07, 12:56
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Costanza
Lillestrøm ønsker å forlenge med Shane Stefanutto og har hatt møte med ham i dag. De er enig om lengde og det økonomiske, men Stefanutto er fortsatt usikker på om han vil bli i klubben på grunn av konkurransen på venstreback (les: kjøpet av Marius Johnsen) og vurderer tydeligvis fortsatt klubbskifte.

Her er det egentlig bare å få ut fingern, Morgan! Tippeligaens kanskje beste venstreback er fortsatt tilgjengelig, og han har lov til å diskutere overgang og skrive kontrakt med andre klubber nå, slik at han kommer gratis etter sesongslutt. Er det noe å vente på? Her bør FFK handle raskt før han bestemmer seg for å forlenge med LSK.

Er redd det er for sent å hente han nå. Her burde klubben vært på banen for mer enn 1 måned siden, mens situasjonen rundt han var mer usikker. Han har spilt sine beste kamper for Lsk den siste tiden, og er vel sikkert lysten på noe utlandet, dersom han velger bort Lsk. Hadde trua på at vi kunne sneket til oss han, for en stund siden, men den trua har minket etterhvert som han har overbevist for Lsk. Håpet har jeg dog...:-)

For sent å hente han? Jeg tipper Marius Johnsen fikk en meget god lønn når han gikk til LSK. De må nok punge ut like mye for Shane,for å få han til å bli. Ønsker LSK å ha 2 venstre backer med høye lønnsutgifter?? Jeg tror ikke det. Her kommer FFK eller en annen klubb til å overby LSK i lønn og sign on fee. Shane vil kanskje også spille for FFK,etter som hans Australske kamerat Kasey ønsker han til FFK. Jeg tror Han kommer til FFK som bosman-spiller i vinter,og signerer kontrakten i høst med en fet sign on fee

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 30 aug 07, 13:20
Stefanutto hadde helt klart vært en spillemessig forsterkning for FFK, men har vi ikke for mange spillere fra non-EU land nå allerede?

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 30 aug 07, 13:21

Opprinnelig postet av JJunior
Stefanutto hadde helt klart vært en spillemessig forsterkning for FFK, men har vi ikke for mange spillere fra non-EU land nå allerede?

Stefanutto har også Europeisk pass (Italiensk) i tillegg til sitt Australske

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til: 30 aug 07, 13:21

Mener han har italiensk og australsk pass...
Går det ikke bra da?

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 30 aug 07, 13:22
Takk for opplysningen.
Da støtter jeg helt klart et kjøp av Stefanutto jeg og!
:-)

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 30 aug 07, 15:59
Opprinnelig postet av benksliter`n
For sent å hente han? Jeg tipper Marius Johnsen fikk en meget god lønn når han gikk til LSK. De må nok punge ut like mye for Shane,for å få han til å bli. Ønsker LSK å ha 2 venstre backer med høye lønnsutgifter?? Jeg tror ikke det. Her kommer FFK eller en annen klubb til å overby LSK i lønn og sign on fee. Shane vil kanskje også spille for FFK,etter som hans Australske kamerat Kasey ønsker han til FFK. Jeg tror Han kommer til FFK som bosman-spiller i vinter,og signerer kontrakten i høst med en fet sign on fee

Han har allerede fått et tilbud, og Johnsen kan/ jo brukes også på midtbanen iflg Nordli. Var dog ikke bare Lsk jeg tenkte på. Regner med at andre klubber også får øynene opp for spilleren etter hans opptreden i det siste. V.backer er ettertraktet på spillermarkedet, og han fremstår som en meget god en om dagen. Situasjonen var ikke slik for en stund siden, noe som bevises av at ikke LSK allerede har sikret fornyet kontrakt med spilleren.

Rød.... hvit... og patriot!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 31 aug 07, 13:48

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Han har vel også sagt  at han ønsker seg til en annen klubb i utlandet mener jeg å huske??

Det er vel bare naturlig at en spiller av Stefanuttos kaliber drømmer om England eller noe lignende. Men det er det mange spillere som gjør.

For øyeblikket synes sikkert Shane det er spennende nok å kjempe om seriegull med LSK, men hvis han vil flytte på seg etter sesongslutt og ingen større ligaer kommer med noe fristende bud så ser vel FFK ut som et attraktivt lag. Jo flere gode spillere vi allerede har, jo mer fristende er det for andre gode spillere å komme hit.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 sep 07, 10:35
http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1312697.ece  Stefanutto har ikke gitt no svar til LSK... Come on Fredrikstad!!

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 01 sep 07, 10:50

Opprinnelig postet av SirLion
http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1312697.ece  Stefanutto har ikke gitt no svar til LSK... Come on Fredrikstad!!

Er for seint nå!!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 01 sep 07, 11:58
Endret: 01 sep 07, 11:58
Det var vel ikke snakk om signering i dette overgangsvinduet - han er Bosman, og kan snakke/forhandle fritt med andre klubber nå - det kan man vel gjøre etter overgangsvinduet har stengt også, så lenge det ikke er snakk om evt. signering før han er kontraktsløs?

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Og der var vi ufortjent ute av UEFA-cupen og. Ja, ja vi får kvalifisere oss til neste år via serien

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914