Wehrman ønsker Stefanutto
---------------------------
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Moro at Kasey er enig med meg da, he-he.
Skal ikke mye til å heve v.backposisjonen vår et hakk. Shane ville heve den med opptil 4. Denne plassen er plassen vi har mest å gå på, får vi inn han blir vi definitivt et mye bedre lag. Finnes mange risikoinvesteringer i fotball, dette ville ikke være det.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Moro at Kasey er enig med meg da, he-he.
Skal ikke mye til å heve v.backposisjonen vår et hakk. Shane ville heve den med opptil 4. Denne plassen er plassen vi har mest å gå på, får vi inn han blir vi definitivt et mye bedre lag. Finnes mange risikoinvesteringer i fotball, dette ville ikke være det.
Helt enig med deg. Shane vil være en garantert hit i FFK. Etter mitt syn,så er han den beste venstre back i Norge nå. Kontrakten hans går ut i December og han vil ikke skrive ny med LSK. Hadde vært enda en kjempe-signering av en spiller til FFK.
Shane og en knallgod spiss,så er vi der jeg ønsker vi skal være
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Gashi!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Høyrekant?
Jeg vil ikke ha høyrekant i dette overgangsvinduet.Jeg er enig med Grønis,at det ikke kan komme for mange spillere på en gang. Noen må ut,hvis vi skal ha nye inn. Ellers kan ikke FFK klare å lønne spillerene.Minst mulig tropp,med mest mulig kvalitetsspillere er det FFK trenger for å bli et topplag i Norge.
Enig med siste taler. Hvis vi får en ny høyre kant nå blir det Bjørkøy som ligger an til å måtte vike. Jeg tror ikke det er gunstig. Selv om Bjørkøy ikke er den optimale kantspiller er det verdifullt å ha ham på banen.
Dessuten, hvis Bjørkøy skulle bli degradert til erstatter for Gashi så stiger vel risikoen for at han forsvinner heller før enn senere. Det ville ikke være bra.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Her er det egentlig bare å få ut fingern, Morgan! Tippeligaens kanskje beste venstreback er fortsatt tilgjengelig, og han har lov til å diskutere overgang og skrive kontrakt med andre klubber nå, slik at han kommer gratis etter sesongslutt. Er det noe å vente på? Her bør FFK handle raskt før han bestemmer seg for å forlenge med LSK.
UEFA KØPPEN 2007?!
Har du lest forumets retningslinjer?
Det hadde jo vært helt konge å fått i orden det her, men helt serriøst, tror dere det er mulighet for at han kommer? Morgan sa jo riktignok nei til at Tegström skulle komme også, men han sier jo at de er fornøyde med spillerstallen nå og at det ikke kommer flere. Det blir ikke litt mange nye fjes på en gang (Jeg bare spør, påstår ikke)? Er ikke alt "investorkruttet" svidd av alt?
Opprinnelig postet av Shadar
Er ikke alt "investorkruttet" svidd av alt?
Nå er det vel snakk om at han skal komme gratis etter sesongen, da kontrakten har gått ut. Det blir dermed bare sign-on-fee og lønn som blir utgiftene. Og kommer han etter sesongen så blir det jo de tre som har kommet som kommer inn denne sommeren. Etter sesongen må vi jo mest sannsynlig uansett på jakt etter venstreback, så hvorfor ikke hente en av de bedre som er å oppdrive til lav kostnad? :)
Opprinnelig postet av Shadar
Det hadde jo vært helt konge å fått i orden det her, men helt serriøst, tror dere det er mulighet for at han kommer? Morgan sa jo riktignok nei til at Tegström skulle komme også, men han sier jo at de er fornøyde med spillerstallen nå og at det ikke kommer flere. Det blir ikke litt mange nye fjes på en gang (Jeg bare spør, påstår ikke)? Er ikke alt "investorkruttet" svidd av alt?
Her vil det jo være snakk om en overgang som gjør seg gjeldende fra og med etter sesongen. Det vil si inngå en avtale med han nå som trer i kraft etter at kontrakten med LSK går ut. At det ikke hentes inn nye spillere i dette overgangsvinduet tror jeg de fleste er inneforstått med.
Bla bla...og så til saken: JA takk...til Stefanutto...det ville vært en signering på Gashi/Wehrman nivå !!
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- UEFA cup group stage 2007 ?
- ...Stolt juletre!
Ja hvis det er under 6 mnd igjen av kontrakten til Shane så bør vi vel prate med ham. For å være helt ærlig så tror jeg han kommer hvis ikke det kommer en utenlandsk klubb på banen i 12. time.
P.S. Jeg trodde folk hadde håp om at han skulle komme innen Fredag, men da er det mer skjønnbart.
Hadde vært reine julekvelden , dersom han velger å komme til FFK.
Uten tvil en spiller som står høyt oppe / øverst på ønskelista sammen med Espen Rud i Odd.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914