Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det krise i FFK om vi taper idag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 05 aug 07, 12:15
Endret: 05 aug 07, 12:17
Før sesongen gikk MA ut og sa at FFK kom til og sloss om en fjerde plass i serien, til nå er den beste plasseringa vi har hatt en fjerdeplass i runde fire. Siden den gang har FFK ikke akuratt imponert noe særlig med kun 2 seirer, 3 tap og en haug med uavgjort, dog mot god motstand på bortebane.
 Hvilke tanker gjør DU deg om høstsesongen nå som vi ikke har vunnet på 5 kamper og ligger på en niende plass kunn seks poeng fra kvalikk og med lag som godset og TIL foran oss. Er det slik at den sportslige biten av FFK burde kjenne sin tid og levere inn avskjedssøknad om resultatene ikke bedrer seg iløpet av de neste 2-3 kampene? Cupen er vi desuten ute av også, der som vi alle vet røk ut mot ett 2 divisjonslag.

Vil gjerne høre om det er andre som har noen tanker om hva som burde gjøres om vi står uten seier på seks kamper i kveld.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 aug 07, 12:18
Vi må vinne i dag. Vinner vi i dag spiser vi oss inn på toppen. Det er ikke noe heldig å tape da er vi med i somp striden og det vil ikke FFK være.

---------------------------

http://keiko99.net

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 05 aug 07, 12:45
Selv om det er kort oppover tabellen så kan vi ikke regne med lagene bak oss skal tape hver runde, de ligger ikke håpløst bak og plutselig er vi tilbake der vi har vært hvert eneste år, i nedrykksumpa.

Jeg klarer ikke la vær over å irritere meg over hvor dårlige vi har vært på å avgjøre kamper, hvem kan glemme hjemmekampen mot Stabæk f.eks hvor vi var helt paralysert og sto og så på Stabæk spille oss ut med ti mann.

Vi har avgitt mye unødvendige poeng og burde helt klart vunnet flere kamper om vi skal opp i toppen av tabellen.
Sesongen er ikke over men sånn ser jeg det pr. dags dato.

Alt annet enn seier i dag er en stor skuffelse, såpass kan vi fovente av det mannskapet vi stiller med nå!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 05 aug 07, 12:45
Dersom dere alvorlig mener at vi "bør" klare en fjerdeplass må vi nok begynne å vinne ja... og spesielt hjemme mot Aalesund... men personlig mener jeg at det blir vanskelig å ta igjen de lagene som har de 5 øverste plassene  nå. Det beste vi kan håpe på i år er nok en 6. plass. Eeeh... og da bør vi vel også vinne :)

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 05 aug 07, 13:01
Opprinnelig postet av Olavesen
Dersom dere alvorlig mener at vi "bør" klare en fjerdeplass må vi nok begynne å vinne ja... og spesielt hjemme mot Aalesund... men personlig mener jeg at det blir vanskelig å ta igjen de lagene som har de 5 øverste plassene  nå. Det beste vi kan håpe på i år er nok en 6. plass. Eeeh... og da bør vi vel også vinne :)

Må bare poengetere at det er FFK ved øverste leder som uttalte seg om plasseringen i årets sesong. Jeg for min del har troa på en god plassering med det laget man har idag, men det jeg skal frem til er om det burde komme utskiftninger, eller skal ansvars havende få ha tvilen til gode mtp uttalelsene sine?Hvilke reaksjoner burde det få om ikke FFK klarer målene sine. Eventuelt hva bør gjøres for at målene skal nås?

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 05 aug 07, 13:10
Jeg har nå aldri helt tatt dette med fjerdeplass seriøst, det får være grenser for optimisme. Alt over middelhavsfarer denne sesongen vil være en stor bonus.

Kampen i dag er essensiel å vinne, for ikke å skape et mentalt inntrykk av at vi ligger i nedrykksstrid, men at vi skal stå i fare for å rykke ned har jeg uansett ingen tro på. Slik som stallen er blitt med sommerforsterkningene er vi rett og slett for gode ferighetsmessig, og vi har heller ingen sportslig krise ala Start gående. Tvertimot har vi en rutinert og god trener, og en tropp med følelsen av at FFK er på vei mot en fin fremtid.

Årets sesong blir nesten å betrakte som en mellomsesong for å spille inn det nye laget og sette fundamentet skikkelig for fremtidig suksess, også blir det skikkelig krem når den nye superspissen og den fantastiske kantspilleren kommer i vinter Gleder meg allerede til neste sesong egentlig, for fremtiden virker lys.

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 05 aug 07, 13:23

Er vel ikke helt krise om vi taper idag, men varsel-lampene bør begynne å blinke faretruende.... Det er kortere vei til bunns enn til topps, og et par "uheldige" resultater i helga kan fort ta oss ned i sumpa....igjen.

Er imidlertid optimist og tror vi får noen gode resultater utover. Vi har et godt lag som bare bør bli bedre og bedre når allt og alle i laget får "satt seg".

RednWhite

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 05 aug 07, 13:38

Det er en særdeles viktig 6 poeng vi skal spille idag. Og vi blir nødt til å se nedover på tabellen med tap, og litt uheldige resultater i dem andre kampene kan det fort bli en spennende høstsesong igjen. Med seier og resultater vår vei kan vi se oppover. Er overbevisst om at vi vinner idag, men man vet aldri (det vet en leeds supporter).

Men velger å tro at vi har såpass gode spillere med hår på brystet og gode lederegenskaper at vi unngår nedrykkskamp i år selv med tap.....

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 05 aug 07, 13:52

Det er jo bare å innse at dette er en kamp vi skal vinne. Jeg tror ikke det er mange som tolererer uavgjort eller tap. Skal vi klare en høst hvor vi kan tenke på andre ting enn at Adeccoligaen truer, må vi vinnemot bunnlagene. Det er ingen skjebnekamp, vi absolutt vinne. Men vi skal vinne fordet!

Håper spillerne skjønner dette, og blør for drakta. Vi skal, med det mannskapet vi har i dag, kunne forlange seier i dag mot Aalesund, og helst også på bortebane mot andre lag.

Og vi burde hatt seier også mot Lillestrøm og Lyn. Når midtbanen gjør en såpass god jobb, vi har sidebacker som er gode og to av Norges beste midtstoppere i forsvaret, bør spissene skjerpe seg og legge ned mer arbeid.

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 05 aug 07, 14:49

Krise er ett sterkt ord, jeg tror derfor ikke det blir krise med tap idag, men det begynner da å lukte nedrykkstrid igjen, som er noe jeg håper å ungå for 4 året på rad. Jeg har stor tro på stallen og trener teamet til FFK, men aafk er ett deffensivt lag som kommer til å ligge bak å sattse på kontringer, noe jeg håper vi klarer å demme opp for.

Klarer vi å holde roen i laget, ha tålmodighet og ikke minst være godt rustet bakover tror jeg vi vinner idag.....

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 05 aug 07, 14:55
Vi må gi alt på tribuna idag!!!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 05 aug 07, 15:01
Opprinnelig postet av Husgutt
Vi må gi alt på tribuna idag!!!

Word!

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 aug 07, 15:19
Nei det er på ingen måte krise med tap.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914